Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

nog een handig draadje om de samenvatting te lezen

Screenshot_20210426_202946

3 likes

wow big drip Klaaf :sweat_drops: :fire: :100:

(heb drip dus geleerd vandaag, onder de post van jesse)

1 like

Dit kwan net op insta voorbij

Screenshot_20210428-104132_Instagram

Maar hij bedoelt het natuurlijk zo goed :face_vomiting:

1 like

Er gaat trouwens rond dat Baudet positief getest is op corona? :sweat_smile:

Als het niet klopt is het nog steeds wel grappig, al die sarcastische berichten erover :joy:

3 likes

Ik vind dit dus helemaal niet grappig. Vind niet dat je over zoiets op deze manier grappen hoort te maken. Als het nep is, vind ik dat echt lelijk om de wereld ij te helpen. Mocht het echt zijn, dan is het delen van dat screenshot een inbreuk op zijn privacy. En daar heeft hij ook gewoon recht op, hoe walgelijk ik hem ook vind (dat bericht van @Quinn hier boven ook weer :weary:).

2 likes

Ik vind het niet grappig als blijkt dat hij corona heeft. Wel dat mensen berichten delen waarin ze de draak steken met ‘dat als het op Twitter staat, het wel echt moet zijn’.

2 likes

Drip gaat over kleding tho, ik zie hier geen lookje? Of heb je het over de gele trinna van Klaver

3 likes

Ik zag deze als ‘oorsprong’ hiervan:

En ik denk met die wetenschap, en de account en inhoud van die tweet met het “gelekte gesprek”, dat het screenshot ook nep is.

4 likes

Zekers! Op de ava van @strudeltje

2 likes

Ik denk het ook inderdaad :sweat_smile:

Zit iedereen al weer klaar voor morgen?!

5 likes

Noem me wappie, maar ik denk stiekem dat hij tijdens/direct na de verkiezingen misschien corona had. Omdat hij toen opeens niet in beeld kon komen en nergens commentaar op wilde geven omdat hij “moe” was. En in de weken daarvoor lekker handen had lopen schudden en mensen lopen knuffelen op zijn campagnetour :upside_down_face:

5 likes

waarom zou je over iemands gezondheid speculeren

2 likes

Ai, true. Ik praatte het voor mezelf goed omdat hij zo’n corona-ontkenner is en ik hem stom vind, maar nog steeds gewoon lelijk en onnodig van me. Thanks voor de reminder :grimacing:

4 likes

Hoe laat eigenlijk!!

Shit ik moet werken :frowning: Maar waarschijnlijk gaat het wel weer even duren en kan ik nog een stukje meepakken haha.

1 like

11.00!

5 likes

Shit ik moet om 12:00 naar de opticien!!!

Yess ik zit klaar!

1 like

Ah als er iets boeiends is kan je het hier sws teruglezen!
Ik weet ook nog niet of ik ga kijken.

2 likes