Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Omdat ze gewoon BBB kunnen zeggen, zo noemt v.d. Plas haar partij ook.

8 likes

Zit wat in! Ik kan me er alleen persoonlijk niet heel erg in vinden dat ze zo geraakt is erover, en eist dat het terug word genomen maar dat komt misschien ook omdat het mijn partij niet is. Misschien kan ik me er over 10 jaar wel in vinden, ik sla het op :sunglasses:

Note to nvm: kies een gunstige afkorting van je partijnaam in de toekomst

2 likes

“waarna zij ontploft.”

Vond het geen ontploffing, maar wel terecht dat ze zo duidelijk is. Er wordt altijd wel lacherig gedaan over die partij en ik snap wel dat ze daarin nu een grens trekt.

26 likes

Beetje mosterd, maar toch:

Ik ben zo zo zo blij met Sylvana in de kamer. Ze doet het echt goed. Ze is scherp, laat zich niet wegzetten, gebruikt begrijpelijke taal en heeft humor. Wat een verademing tov kronkelende oude witte mannen. (beter zijn jullie niet visueel ingesteld :stuck_out_tongue: anders sorry :laughing:)

20 likes

‘Waarna zij ontploft’. Volgens mij spreekt ze hem er heel normaal op aan? Wat een typische manier weer om een vrouw die ergens wat van zegt en een man aanspreekt op iets te beschrijven

Oh haha spuit 11

4 likes

Ja en is evenveel lettergrepen als triple B dus niet eens logisch om het zo te noemen (geen kortere versie)

1 like

Voor iemand die de Partij voor de Dieren standaard de Dierenpartij noemt, reageert ze wel een beetje overdreven.

4 likes

Ik dacht wel tot voor kort dat BBB stond voor boze boeren beweging. Dus misschien zit er wel wat in om ook wat vaker de volledige naam te gebruiken :thumbsup:

4 likes

Ik ga stuk dit was me niet eens opgevallen

1 like

Ja, dat was zwaar overdreven. Telegraaf weer natuurlijk :smile:
Maar bij haar stoel zie je toch wel duidelijk dat ze knap pissig is / blijft. En terecht ook.
Flauw gedrag van de gevestigde orde.

2 likes

Die veranderende mores in de tweede kamer doen me bijna terugverlangen naar de tijd waarin ministers met excellentie werden aangesproken :weary:
Dat grove en onbeleefde gedoe, ik vind het zo onwaardig


9 likes

Jammer dat het debat al om 11u begint, ik moet gewoon werken dus kan niet alles zien :-/ ben wel heel benieuwd, ook naar de notulen idd!

2 likes

Waaaar is dat debat dan

Oh man ik helemaal zappen nu maar het is dus maandag begrijp ik

2 likes

Aah sorry! Het is donderdag! Maandag worden de notulen van de ministerraad bekend gemaakt :hugs:

1 like

Caroline

15 likes

Ze heeft wel gelijk vind ik!

9 likes

Ik vind haar toch wel geinigđŸ€Ł

16 likes

Ja vind ik ook! Wel knap hoe zij en andere nieuwkomers in de TK zoals Simons en Dassen zich staande houden, lijkt me een moeilijke tijd om te beginnen

9 likes

notulen staan online xoxo yung klavey

in deze tweet staat de link

5 likes