Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

ik ga helemaal stuk om geert die niet genoeg tijd heeft voor z’n essay en door z’n speech ratelt

edit: Streamable Video
rapper sjors wilders roept even vijf moties het leven in in 1. 5e minuut

2 likes

hahahaha die ademteugen ook tussendoor

1 like

BBB werd triple B genoemd maar carolein was het daar niet mee eens en vind het minachtend

1 like

Sylvana tegen Rutte :muscle::muscle:

16 likes

ooh vandaar dat hij net z’n excuses aanba

ik ging hierdoor twijfelen of de verleden tijd van excusrd aanbieden bij Rutte aanbad was maar het is toch aangeboden

4 likes

in mijn hoofd is wilders een klein mannetje maar hij is dus even groot als Markie dat verbaast me altijd weer als ze naast elkaar lopen.

4 likes

Hier trouwens het hele filmpje

Echt blij met mijn stem op haar partij! Twijfelde zo, niet echt mensen in mijn omgeving die hetzelfde deden maar heb hiervan echt geleerd: stem met je hart en niet zomaar wat iedereen om je heen doet.

20 likes

ik wist het niet zeker dus ik dacht weet je wat ik ga het niet eens afmaken

16 likes

wat mij betreft aangenomen

5 likes

dankje, ik heb naar eer en geweten het goede woord gebruikt

7 likes

Gaat lekker met alle moties😅

2 likes

Zijn ze aan het debatteren nu???

Wat een koningin die Simons vanmiddag iconisch!!!

2 likes

er was een coronadebat van flink wat uren maar kwam eigenlijk weinig nieuws uit

2 likes

Ohja angry black woman invalshoek, die is nieuw :unamused:

8 likes

Waauw, wat ongelooflijk typisch van Rutte dat hij Sylvana zo aansprak, hij is inderdaad haar inhoudelijke standpunt/vragen aan het bagatelliseren door haar aan te vallen op haar zogenaamde houding (idd angry black woman invalshoek). Ik heb Rutte volgens mij niet eerder vragen zien beantwoorden door op houding te reageren, vraag me af of hij dit vaker doet… wat is Sylvana toch altijd zo kalm en leuk :cry: dat ze hier ook weer een grapje over terug maakt! Ze doet het echt goed.

19 likes

Ik vind dit wel heel goed. Je ziet hierdoor weer dat de partij intern zo verdeeld is. Ben benieuwd hoe Hoekstra nou echt denkt over deelnemen aan een nieuw kabinet. Hij zegt steeds dat D66 en VVD aan zet zijn en CDA bescheidenheid past, maar ik kreeg tot nu toe het idee dat dat gewoon een strategie was omdat hij ook wel weet dat ze niet zonder hem kunnen aangezien PVV wordt uitgesloten.

5 likes

Het zal me benieuwen of hij naar z’n achterban gaat luisteren.

1 like

Triple B is NEE :flushed:

Gelijk heeft ze.

6 likes

Maar waarom is triple B problematisch dan?? Alle lange partijnamen worden toch verkort voor een simpele uitspraak of zie ik nu iets over het hoofd??