Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja absoluut. Ben blij dat ze ook dat stuitende seksisme aangekaart heeft over “De kijvende wijvencommissie”

1 like

Ja precies dat vond ik ook erg goed en belangrijk.

Oh, ze blijft lekker scherp!

Ik moest Googlen wat Jeckyll & Hyde is (Gen Z hallo) maar snap nog steeds de vergelijking niet? :sweat_smile:

2 likes

Dat Rutte een gespleten persoonlijkheid zou hebben waarvan de 1 lostaand slechte dingen zou doen.

4 likes

Ooooh nu voel ik me dom, ik kwam op het jumpstyle-duo uit en keek niet verder :thumbsup:
Nu snap ik hem

10 likes

Als je jeckyll & hyde googlet kom je waarschijnlijk op zo’n artiesten duo haha

4 likes

I can relate

1 like

Ik vind dit ook wel een interessante theorie

Een heel goed boek trouwens, kan het iedereen aanraden :blush:

3 likes

Go get him Leijten!

2 likes

Zou in m’n broek schijten als Leijten zegt ik ga het nakijken want zij heeft samen met Omtzigt die toeslagenaffaire boven tafel gekregen

11 likes

Qua kleding vind ik mevr vd plas er wel op vooruit gaan.

3 likes

Ja maar van de Plas ik vind het jammer dat je gaat opperen dat nieuwe mensen beter begeleid moeten worden en dat iedereen alles moet leren: ik stel voor hè, volg een opleiding die je voorbereid op het deelnemen in de Kamer misschien? Verdiep je in je vrije tijd in de gang van zaken zodat je je niet onwetend voelt op deze cruciale momenten dat jouw kiezers vertegenwoordigd moeten worden.

Edit: ik bedoel dit trouwens niet lelijk maar dit is gewoon een heel belangrijk debat voor de samenleving de afgelopen dagen en dan moet je niet jezelf naar voren schuiven van ja sorry ik snap het niet!!! Wij snappen het ook niet.

12 likes

Ik merk dat ik haar ook veel minder serieus neem dan de anderen en met tegenzin zit te luisteren. Wat heel slecht is van mij, want ze vertegenwoordigt toch een groep NL’ers

4 likes

Ja dit hele verhaal over inclusiviteit in de samenleving mbt zelf betere uitleg te krijgen slaat echt compleet de plank mis. Doe even normaal

1 like

17 miljoen Nederlanders ja! Want zij is helemaal van het platteland gekomen om IEDEREEN te vertegenwoordigen.

12 likes

Sterke opening Simons!

Heel goed over dat de controlerende functie onder druk staat!!! Go you!!!

3 likes

ik ken het eerlijk gezegd ook voornamelijk door de beugelbekkie aflevering (waar Nina de rol krijgt ipv Sharon)

1 like

Ik zit er weer klaar voor hoor, alles om even niet te leren I guess