Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik mis Arib where u at?? Zeker Rutte bellen weer he!!!

Edit ze is er al

Ik vind je pitch stom en ik begrijp dat jij het leuk vind om dingen samen te doen maar ik wil Arib

1 like

‘We moeten meer tijd hebben voor wetgeving en dan is er meer expertise nodig’

Twee momenten nadat vd Plas liep te opperen dat er veel nieuwelingen zijn dus ja moeilijk moeilijk betere uitleg nodig. Wat ga je doen? Iedereen terug naar school???

Haar argument is dat ze onpartijdig is, maar dat is onderdeel van de functie?

haha dit is idd gewoon jezelf een beetje hypen (zoals een sollicitatie), eigenlijk zoveel loze woorden.

en awkward om te zien vind ik, omdat ik altijd slecht tegen zulke praatjes kan vooral als ik het zelf moet doen.

2 likes

Hebben jullie ook dat je eerder hoort praten dan het beeld ziet of tript mijn laptop

jep je laptop tript

2 likes

Dit hele debat is Sollicitatiegesprek-game 2.0

3 likes

Vind het ook echt leuk dat ik niet de enige sukkel ben die dit nu aan het kijken is onder werktijd, thanks guys

4 likes

ik luister naar jullie allemaal en neem tijd voor jullie, ik ga jullie er allemaal doorheen helpen, ik heb heel veel ervaring met x want ik heb namelijk x en z gedaan. dat was lastig maar hiervan heb ik k en l en m geleerd. hier herhaal ik nog wat taken van de functie en die kan ik ook heel goed. love jullie allemaal!!!

3 likes

haha ja bij die dingen die sowieso van haar verwacht worden denk ik idd, ja dat hoop ik maar wat doe je hier anders?
ik heb het maar afgezet want moet ook gewoon studeren :nerd:

2 likes

Nou, ik heb 'm ook maar weer aangezet. Is er iets bijzonders gebeurd afgelopen uren?

ja beetje

3 likes

Ik ben weggelopen om te eten

Al die huiselijkheid

Wie deed hier bingo? Staat ‘In dit huis…’ er al op?
Edit @Ophelia ?

7 likes

Ik stan Leijten hoor nr. 2 :tomato::tomato::tomato:

1 like

“Kort!”

“Uw vraag!”

Nou gezellig moment waarop ik weer inschakel :joy:

3 likes

20 likes

‘Ik hou vol’

Oké mevrouw

1 like

Ik dacht even dat de zoon van van der Staaij aan het woord was.