Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

3 likes

Love de scrunchies van Sigrid

5 likes

Wat is er met Simonsā€™ pols/hand? Ik vind haar er ook fantastisch uit zien trouwens.

Hey, herkenbaar! Zo sprak mijn Rutte-stemmende vriend ook precies over Sylvana.

Ik word er ook behoorlijk pissig van en heb allerlei argumenten gegeven en vragen gesteld, maar je komt er echt niet verder mee. Super frustrerend.

3 likes

Oh leuk een anekdote

3 likes

prachtige blouse! niet dat ie mij net zo mooi zou staan.

Ik vind haar zo fijn om naar te luisteren! Het tegenovergestelde van ā€œgeen prettig persoonā€ omg.

3 likes

Ja en een anekdote dat ik denk que?! Ik snap helemaal al deze vragen over het verschil tussen Rutte als persoon/ rutte als premier want hoe willen ze dat onderscheiden.

2 likes

Deze vriend stemt op een poc van glā€¦ dus ik begrijp nog niet helemaal hoe zijn hersenen werken.

4 likes

Echt zoā€™n strenge schooljuf als ze boven haar bril uitkijkt

2 likes

Ik voel Kaag gewoon weg moonwalken op haar sneakers

2 likes

Ja en waarom hamert ze daar zo op terwijl Rutte zelf zegt dat hij geen verschillende petten op heeft. Daar had Simons een goed punt

1 like

Ja ik zat te klappen op de bank :sweat_smile: deze vraag van Wilders vind ik ook goed! (Dat ik dat nog ooit zou zeggen)

Koellereka?

2 likes

couleur locale hahaha, soort van schetsing van de sfeer.

1 like

Oh :rofl: Nou zo leer ik nog eens wat nieuwe woorden

2 likes

Trouwens, Kaag zei ā€œIk werd toevallig ook om half 8 gebeld, maar dan door Vera Bergkamp.ā€ Ben ik dan heel erg aan het sherlocken als ik denk zij weet wie Rutte om half 8 gebeld heeft?

5 likes

Het stinkt!

2 likes

DAT STINKT MEVROUW KAAG
mag ik daarop reagerenā€¦
DAT STINKT DAT STINKT

u bent kampioen framing!

wow ik vind haar GOED hier :fire:

3 likes

Ja dat komt door de koehandel! Koeien stinken

2 likes

Wel sterk gereageerd van Kaag.

3 likes