Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ahhhhh Rutte kan zich wél herinneren wat er wel is gezegd. Typisch hoor.

1 like

Ik volg er niks van ik hoor alleen

Koehandel, Kamervoorzitter, Kaag K K K K

1 like

Vertel??!!!

1 like

omdat zij een vergelijking en een tegenstelling maakt. Ze vergelijkt: “Rutte en ik zijn allebei om half 8 gebeld.” Ze tegenstelt: “maar ik door Vera Bergkamp” (… in tegenstelling tot Rutte, want die is gebeld door …)

4 likes

Kaag vergeeft Wilders die klote aanval over haar gesluierde bezoek nooit. En terecht trouwens maar lekker om Kaag boos te zien op zo’n lulhannes.

Minder om haar nu op me girl Lili te zien haten

10 likes

Oh Rutte die zich uitspreekt over insinuaties. Houd op man, niemand gelooft je. Hij zit helemaal lekker in de slachtofferrol. Ploumen gaat wel goed

4 likes

Ahhh. Hm. Opmerkzaam ja!

Ja precies Ouwehands. Dat is die Rutte, lul maar raak

4 likes

Haha lekker bezig Ouwehand, Rutte was ook echt not amused

4 likes

Goede vraag!!

Hoezo niet meer te leren was?

Ik interpreteer dat eigenlijk alleen maar als ‘ik door Vera Bergkamp, en Rutte door niet-Vera Bergkamp maar door anoniempje’. Maar goed, zou kunnen natuurlijk hoor dat ze het weet, maar vind dit niet heel expliciet een bekentenis daarvan. Klinkt voor mij meer als een, ‘maar ik zeg wel wie het was itt Rutte namelijk Vera Bergkamp’.

6 likes

Ja zou heel goed kunnen hoor!

Iedereen zit daar op hun telefoon. Wat zouden ze aan het doen zijn? Waarom letten ze niet op? Ik zou dat niet moeten proberen op mijn werk.

1 like

appen met elkaar en hun fractie

8 likes

Ohhh

1 like

Denk contact met hun adviseurs…?

@Kauai De onderlinge appgesprekken zou ik wel willen WOB’en haha

4 likes

We zullen er toch nooit achterkomen denk ik haha, wat Kaag en Rutte in hun persoonlijke gesprekken allemaal bespreken. Het zou me ook niet heel erg verbazen eigenlijk.

3 likes

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart: komt wel goed skatti”

2 likes

Wat een motie voor nieuwe verkiezingen :tired_face:

1 like

Haha nee klopt, ik vind het leuk om naar aanwijzingen te zoeken in dat soort opmerkingen :sweat_smile:

1 like