Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik ben het eigenlijk deels wel eens met Kaag, niet focussen op Rutte moet weg, maar focussen op waar we naartoe willen en daarna of Rutte daar bij past of niet (antwoord: nee).

9 likes

Knap hoe ze zich niet in het expliciete anti-Rutte hoekje laat duwen waarin Marijnissen haar graag ziet en idd focus houdt op zoeken naar een oplossing. Maar ja hoe ga je dat doen wanneer Rutte zo’n beetje wordt uitgekotst

3 likes

Ik vond “dit is echt een suuuuuuuper lang antwoord” ook wel mooi

3 likes

Heeft Kaag nu ‘eer en geweten’ van Rutte overgenomen of zegt elke politicus dat :joy:

3 likes

Ik zag het als een knipoog idd :joy:

3 likes

Haha dat dacht ik ook gelijk! Ik ga dat nu ook maar dagelijks gebruiken.

4 likes

Hahaha ja ik heb vandaag op werk (overheid) ook gezegd dat ik met Pasen lekker tijd had voor bezinning en dat viel ook goed :joy:

5 likes

Oh doet me denken aan dat Rutte zei: “Rustige Pasen gehad?” de brutaliteit :angry:

1 like

Whahaha omg dit had ik voorspeld in een poll in die nacht van t debat!

4 likes

haha echt? laat eens zien :smiley:

afbeelding

Humor om te lachen!!

2 likes

What’s up met al die complimenten naar vrouwen van Azarkan??

3 likes

@Kauai zo maar even, ok niet letterlijk maar de optie ‘ik heb alleen naar eer en geweten gelogen’ komt toch wel heel dichtbij :sweat_smile:

2 likes

Ik hou wel van Kaag’s casual fashion keuzes
Heb op dit moment niet echt iets positiefs op te merken over hoe zij vragen beantwoordt

3 likes

God ik heb zoveel zin in 4 jaar Sylvana in debatten

@Bill ik zei net nog, dat jasje is zeker heel duur hè? Jammer want ik wil het

4 likes

Ik wil ook een compliment van hem! :point_up:t2: Waar kan ik me inschrijven

Ik zet het debat ook even aan. Weet niet of ik het aan kan, heb de hele dag al brandjes moeten blussen tussen leerlingen. Ben helemaal gesloopt van het welles nietes de hele dag.

5 likes

Oh ik zie net (pas, waarschijnlijk) dat Jort Kelder en Mark goede vrienden zijn. Veelzeggend

5 likes

Farid heeft echt zn signature outfit aan

3 likes

Ja echt een mooi jasje!

2 likes

True, she looks cute. Ook dat staartje enzo, leuk.

2 likes