Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik vind dat ook vaag. Maar die verslaggevers willen ook sensatie en nieuws maken natuurlijk, dus ik ga maar uit van wat ze (GL en andere partijen) zelf in hun communicatie naar buiten brengen (en die motie niet te vergeten natuurlijk)

1 like

Ik zie nu dat aan het einde van het filmpje van RTL nieuws het er wel bij zit. De journalist vraagt: “Dus dat is een uitsluiting?” En hij antwoordt met nee. En dan volgt daarna weer wat hij ook in zijn tweet schrijft. Dus hij is zelf gewoon super onduidelijk en vaag.

3 likes

Ja, vind ik ook. Ik wacht wel gewoon hun uiteindelijke handelen af

Niet inhoudelijk dit, maar ik vind Lamyae Aharouay zo’n top parlementair verslaggever. Superscherp (oa in Haagse Zaken) en op Twitter ook echt leuk om te volgen. Love haar

16 likes

Ja laf haaaar maar haagse zaken luister ik amper omdat ik helemaal gek word als die ene vrouw erin zit met die ASMR stem :skull: :skull: :skull:

4 likes

hahaha weet precies wie je bedoelt ja! ik luister het sowieso maar heel af en toe (als ik me echt verveel) want ben niet zo van de podcasts maar daar word ik inderdaad ook behoorlijk kriegelig van

2 likes

Ligt het nou aan mij of maak je ook gewoon één grote grap van jezelf als je op een motie van wantrouwen van iemand stemt maar er vervolgens wel met diegene in een kabinet stapt

9 likes

Nou het is Rutte’s intentie om het wantrouwen in hem op de agenda te zetten in gesprekken met de informateur

Dus niks aan het handje joh!!!

9 likes

Ohhh dit is precies een vriend van me. Hij zei dat hij Simons ‘geen prettig persoon’ vindt. Ik vroeg hem waarom.

Even in een spoiler want off-topic.

‘Ik vind haar in 99% van de tv-optredens irritant’.
Oke, heb je een voorbeeld?
‘Ja dat met Eerdmans laatst’.
Oh, ik vond dat Eerdmans continu door haar heen zat te praten, niet inhoudelijk inging op haar argumenten en dat hij zijn eigen standpunten wilde doordrukken.
‘Ja dat klopt, maar ze keek hem op een gegeven moment niet eens meer aan.’
Dat lijkt me logisch als iemand weigert naar je te luisteren en zijn eigen standpunten over radicaliteit erdoorheen duwt.
‘Ja dat is ook wel zo’.
Oke… heb je nog meer voorbeelden?
‘Jawel, dat jaren geleden bij DWDD was ook irritant.’
Toen Simek het woord ‘zwartjes’ in de mond nam, en zij heel rustig de vraag aan hem stelde met welke intentie hij dat deed?
‘Ja zwartjes kan eigenlijk niet meer he’
Nope, dat kan zeker niet. Dus wat vind je nu van haar?
‘Ja gewoon, niet zo’n prettig persoon.’

GVRDM WAT WIL JE NOU. Ik heb 'm maar artikelen over mysogynoir doorgestuurd maar ik zit mezelf enorm op te vreten.

22 likes

Zo herkenbaar, altijd dat gezeik dat Simons te hysterisch is of vervelend terwijl als je vraagt waarom dan ze 0 goede argumenten hebben :roll_eyes:

2 likes

Is er iemand nu het debat op NPO1 aan het kijken?

Ik word er zo agressief van he. Maar oh wee als je ook maar iets van die woede toont want dan ben je zelf weer een ~hysterische vrouw~

6 likes

Yes me, maar ik weet niet of ik dit weer zoveel uur aankan :rage:

1 like

Ja ik heb het ook net opgezet, maar ik weet niet ik word gelijk zo ziedend als ik Rutte hoor praten. En ik kan ook niet zo goed omgaan met het idee dat Rutte dit wrsch óók weer gaat overleven. Zucht…

2 likes

Ja vooral dat laatste, hoeveel shit kan je flikken. En ook nog dat mochten er zelfs nieuwe verkiezingen komen ik echt 0 vertrouwen heb in Nederlanders dat ze niet weer VVD de grootste maken.

2 likes

Oke ik ga 'm aanzetten. Ik ga er maar bij haken want weet nu al dat ik iets rustgevends erbij moet hebben :sweat_smile:

2 likes

Hahaha Ouwehand: “Rutte zegt na reflectie in het paasweekend dat hij heeft gelogen naar eer en geweten.” Ik ga stuk

25 likes

Jaa haha dat vond ik ook een goeie!

1 like

Ik heb het ook net aangezet! Ik was vorige week zo met het debat bezig dat ik nu zoiets heb dan wil ik de rest ook zien.

2 likes

Oh ik vind dit zo ongemakkelijk om te zien. Die awkward elleboogstoot ook met Kaag waar zij duidelijk niet op zit te wachten

7 likes