Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Amai zoveel VVD’ers naar ja21 of fvd

4 likes

echt wat is mis met die mensen. vvd was nog niet kut genoeg, het moet nog een beetje kutter

14 likes

Maurice de Hond heeft gepeild dat als er een lijst Pieter Omtzigt zou zijn, die nu op 27 zetels zou staan😅

4 likes

Iets van dat dat niet de juiste conclusie was van de journalist, dat het ‘ingewikkelder ligt’ en hij hetzelfde had herhaald wat Wopke zelf al had gezegd. Maar hij was visibly annoyed (dacht ik zelf).

2 likes

Ik ken haar niet maar ga haar gelijk opzoeken, vond haar ook echt goed!

1 like

Zaten er aanraders tussen? Ben wel benieuwd!

Ik vind Koorts wel een leuke!

2 likes

Neuh eigenlijk niet echt, luister het ook niet met volle aandacht. Koorts vind ik inderdaad ook best leuk, heel goed te volgen ook. Verder geluisterd naar Vullings en Van der Wulp, NRC Vandaag, De Dag, Haagse Zaken, Afhameren mer Wouter de Winter (wel van de T), en nog meer maar kan niet vinden wat

3 likes

Ja maar dit kan toch echt niet, haha waar komen die zetels dan ineens vandaan, al zouden alle 15 CDA-zetels naar Omtzigt gaan (wat al onwaarschijnlijk is), waar komen die andere 12 dan vandaan volgens Maurice?

1 like


Het zijn er 23, dus iets minder

1 like

Oke oke oke, interessant. Alleen kloppen zijn peilingen natuurlijk nooit, haha.

6 likes

Ze doet ook rondje Binnenhof met Xander en Herman, is leuk!

3 likes

Off topic maar vind haar styling bij rondje binnenhof altijd heel goed

1 like

SP-leider Lilian Marijnissen roept alle partijen op net als de ChristenUnie aan te geven of ze in een nieuw kabinet zouden stappen met Mark Rutte aan het roer. Dat liet ze weten in het praatprogramma WNL Op Zondag. Voor de SP is de samenwerking met Rutte in elk geval uitgesloten.
bron: Marijnissen (SP) roept partijen op: wees expliciet over Rutte-samenwerking | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

edit: wij kijken nu dat interview waarin ze met twee verschrikkelijke witte oude mannen zit van cda en vvd en i love her spice

11 likes

Dit is toch om te huilen :sob:

Voor mij is de klimaatcrisis gewoon realiteit en 1 van de belangrijkste zaken van het moment. Ik zit alleen lekker in mijn linkse bubbel het grootste deel van de tijd en in dat opzicht is het wel goed dat ik dit soort stukken af en toe lees. Even bewustwording dat er mensen zijn die er echt helemaal anders over denken (als in iets wat voor mij logisch is/lijkt is dat voor anderen niet, who knew).

3 likes

Ik zag deze campagne van FNV voorbijkomen Stop armoede en dakloosheid: de kostendelersnorm uit de wet!
Dit is een petitie om de kostendelersnorm af te schaffen, gesteund door diverse organisaties, instanties en politieke partijen. Een tijdje geleden heb ik het in dit topic (misschien het vorige deel) gehad over hoe de kostendelersnorm in de bijstand problemen oplevert voor veel mensen en waarom. Voor de forum.mers die het toen met mij eens waren: teken ook deze campagne alsjeblieft. :blush:

21 likes

:white_check_mark:

2 likes

image

30 likes

Blijkbaar doet hij het best goed als ondervoorzitter :yum:

Dat is het erge. Politiek gezien vind ik ook dat de SGP heel zorgvuldig werkt en Wilders een goede debater is. Maar hun standpunten :face_vomiting:

8 likes