Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja Haha

Deze is zo onvriendelijk terwijl ik zo’n zonnetje ben.

4 likes

Sylvana Simons is oma (!) en ziet er beter uit dan menig 30’er :fire::fire::fire:

15 likes

Nee.

1 like

Kutlula

Dan gedraag ik me maar naar mn titel

ja mee eens hoor, dit is een hotte boi

1 like

Wat vinden jullie van dit idee?

4 likes

https://www.instagram.com/p/CNNR09hgxoA/

hahahaha ha alleen de boot is gewoon heel Nederland

1 like

Ik vind dit dus echt niet zo’n gek idee. Toen ik voor mijn werk al die programma’s doorging met collega’s viel ons op dat de grootste tien partijen op best wel wat thema’s dicht bij elkaar liggen (vvd, fvd en pvv uitgezonderd als uitersten). Het midden is best eengezind op wat de prioriteiten zijn. Volgens mij willen alle partijen die hier genoemd worden bijvoorbeeld ingrijpen op de arbeidsmarkt, klimaat, betere ouderschapsvoorzieningen (verlof, kinderopvang), woningmarkt, passende zorg en migratie. Ze denken ook vaak in vergelijkbare richting. Ik kan me niet voorstellen dat de verschillen op deze thema’s niet overbrugbaar zijn (verschil tussen vvd en pvda/groenlinks/sp is op deze thema’s veel groter). Er zijn echt maar een paar thema’s waar deze groep als je naar de programma’s kijkt écht niet uit gaat komen en de oplossing in dit draadje klinkt best goed.

14 likes

Zagen meer mensen Kwark gisteren op het journaal huilie huilie doen omdat het hem had geraakt dat CU ‘out of the blue’ had gezegd niet meer deel te willen nemen aan een kabinet onder zijn leiding?

OUT OF THE BLUE?!?!

Zat je afgelopen week in een andere dimensie ofzo? Hij lijkt wel zo’n pathologische leugenaar die er zelf ook van overtuigd is dat hij heus de waarheid spreekt. Wordt een beetje treurig zo.

9 likes

Ergens snap ik dit wel. Als je kop al velen malen eerder had moeten rollen bij debatten over affaires waar van de impact op mensen veel heftiger was, zou ik ook tot het laatste moment volhouden dat ik dit ging overleven. De kans is aanwezig dat ie dat nog doet ook.

6 likes

Geen inhoudelijke reactie van mij, maar ik zou willen dat mensen stopten met het woord “draadje” :disappointed_relieved: ik vind het zo lelijk en geeft mij de associatie met tampons

22 likes

Dat filmpje op NOS dat ‘ie net van zijn fiets afstapt in zijn winterjas en muts is ook zo verschrikkelijk. Hij gebruikt echt alles (woorden, visueel/beeldspraak) om mensen ervan te overtuigen dat hij onze frisse, slimme, heel erg normale en redelijke premier is. Net zoals dat appeltje op de fiets tijdens de campagne.

In dat filmpje van gister loopt hij ook te huilen dat andere partijen zich niet met personeelsbeleid moeten bemoeien en dan vraagt de journalist of dat niet precies is wat hij deed toen hij over Omtzigt sprak. Dat was wel even treffend van die journalist.

21 likes

Ik snap dat wel. Voor iemand met selectieve amnesie komt veel out of the blue natuurlijk. Treurig.

13 likes

41 likes

Wat antwoordde hij daar dan op?

Azarkeen op zijn crokkies

Jammer dat er geen nieuws naar buiten zal komen vandaag en morgen. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. En ik heb alle podcasts van gister en eergisteren over dit thema al geluisterd (een stuk of 6 haha)

10 likes

Ja same, een nieuw onderwerp om op te hyperfocussen!

7 likes

Dat was Marleen de Rooy volgens mij! Ik vind haar heel goed.

3 likes

er is een peiling geweest over wat mensen nu zouden stemmen (na 1 april debat)

4 likes