Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

D66 gaat toch nooit akkoord met ja21?

1 like

Denk echt niet dat D66 in een kabinet met JA21 gaat stappen hoor


Hahah hoezo niet?

Ik ben zo benieuwd wat voor een kabinet D66 nu eigenlijk voor zich ziet.

4 likes

Ik snap gewoon niet dat het ego van Rutte zo groot is en dat hij zo’n groot bord voor z’n kop heeft. Binnen die partij moeten toch mensen ook een keer gaan zeggen ‘gast ga nou gewoon weg’

14 likes

Op dit moment vraag ik me zelfs of of ja21 hier wel mee akkoord zou gaan haha

1 like

Ik denk wel met VVD, niet met Rutte

Ja met Rutte bedoelde ik idd!

2 likes

Ik denk dat er later vandaag wel wat meer nieuws komt (hoop ik althans)

1 like

~conspiracy~ Misschien heeft Rutte de afgelopen 10 jaar wel genoeg dirt over de vvd leden dat ze niks tegen hem kunnen. We zitten voor altijd aan hem vast!

5 likes

Volt en D66 liggen toch nog steeds aardig op dezelfde lijn? Ik denk dat het meest aannemelijk is VVD- D66 - CDA - Volt. En nog steeds met Markie als minpres, want hier gaat hij wederom mee wegkomen :tired_face:

2 likes

7 likes

Het was bij mij niet van ik ga perse woc stemmen (ik ben zelf woc) Ik kijk zelf altijd eerst naar wie is/
wie vind ik de beste vrouw om op te stemmen. Als ze toevallig woc dan is het dubbel mooi mee genomen is ze wit dan stem ik alsnog op haar.

3 likes

JA21 heeft ook de motie van wantrouwen getekend toch?

Ja alle partijen behalve D66, CDA en CU (en VVD)

1 like

Volt wil niet regeren

1 like

Nouja wel liever Volt dan CU maar het liefst gewoon Rutte weg.

Ik hoop toch op een mooie schaakmat nu eigenlijk
Zou mooi zijn als CDA/D66 de goede kant op gaat denken tijdens het Paasontbijt

2 likes

Even iets anders, waarom rende Rutte eigenlijk weg in dat filmpje? Omdat hij geen commentaar wilde geven?

Ze waren de tijd een beetje vergeten en hij moest alweer terug naar het debat

1 like

Vvd, cda, D66 en cu maar dan met iemand anders dan Mark als premier (dus bijv kaag)
Wat zouden jullie daarvan vinden? Een soort van nieuwe verpakking met dezelfde inhoud :thinking: