Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Weg met de min pres weg met min pres lalalaaa

image

(Tot zover mijn nuttige bijdrage aan de zeer interessante discussie van vanmorgen)

9 likes

Die foto ook haha

5 likes

Oeh kan me niet schelen dat het nog geen middag is, ik trek een zak chips open voor dit journaal.

8 likes

Maar eerst ff genieten van Thomas berge

2 likes

Ja zo dramatisch

1 like

Pushbericht is nu weer over CU, hopelijk is dat niet de enige ontwikkeling :smirk:

3 likes

Hij speelt gewoon door op die brandende vleugel wajoooo.
Nooit had ik door dat het anders zat dan ik daaaaacht :exploding_head:
Explosie.

Oké nos schiet ff op aub

1 like

Zie dat het over Thomas Berge ging maar zag toch even Thierry voor me

6 likes

Ik bedoel dit niet aanvallend, maar ben oprecht benieuwd waarom je denkt dat dit een gevolg zou zijn als D66 groter zou worden? D66 is toch helemaal niet sterk links? Ik geloof wel dat ze voor een progressieve regering zouden gaan, maar of deze links of rechts is maakt misschien niet zoveel uit

WTF ik heb net npo politiek aangezet en die Caroline over diversiteit :roll_eyes:

Was hij dat maar blijven doen. Dan konden we Berry gewoon vermijden door niet naar de sterren top 25 te kijken :pensive:

1 like

Wat een zaadzender is radio 1 toch eigenlijk

4 likes

Wat zit er progressief rechts van hen dan? Volt? Rechts of links maakt denk ik niet zo veel uit, maar wel progressief en dat vind je toch alleen op links?

het lijkt er wel op ugh

Wat een anticlimax dit

4 likes

key race alert deceptie

13 likes

Is dit alles? :slightly_frowning_face:

2 likes

Huh wat een anticlimax

Christenunie wilde het paasweekend niet meer afwachten om te bezinnen.
Wat een goede zin over deze partij.

11 likes

Een aantal ‘progressieve’ punten hebben rechtse partijen inmiddels ook toegeëigend. Ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel punten van D66 vergelijkbaar zijn met VVD.

Denk dat het wel een stap in de goede richting is hoor, maar ik zie niet perse een mega d66 met de grote linkse partijen zoals pvda - groenlinks - sp, al is het alleen al omdat sp anti-europa is volgens mij?

1 like

Rutte IV met JA21 ipv CU, Rutte weer prez, ik zie geen enkele hindernis.

1 like