Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Ahaha love it

(En wat klinkt je stem leuk en fijn!)

echt wat een zooi weer, en het gaat alleen maar over de persoon Mark Rutte en het aanblijven van hem is in NIEMANDS belang alleen in dat van hemzelf.

je zal maar Pieter Omtzigt zijn en de hele dag op tv over jou horen praten als ‘een vraagstuk’ en je klotepartij die Rutte nog zien steunen ook

is toch ook een fucking kaakslag voor alle anderen die beter kunnen regeren op z’n minst ZONDER SCHANDALEN en liegen en geheugenverlies? als iemand zo’n selectief geheugen heeft kan hij deze baan toch niet aan mensen

32 likes

Ja dit! Heel spannend hoor, of alle andere partijleiders op basis van alle adviezen van deskundigen iets anders hadden gedaan…:roll_eyes:

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt, maar denken dat wij als noobs beter kunnen inschatten wat Rutte wilt en doet, versus zo’n doorgewinterde onderhandelaar in allerlei sicke omstandigheden als Kaag… in haar hoofd kijken kunnen we niet maar het zou me niet verbazen als dit precies is wat ze wilt: dat we denken dat zij zo’n eergevoel heeft om af te treden en daarom dacht dat Rutte het ook zou doen, terwijl ze natuurlijk ook wist dat het de meerderheid niet zou halen en bovendien een alternatief (afkeuring) bieden om toch “iets” te kunnen doen.

3 likes

Jongens!! Hoe hadden we ooit anders van Kaag/D66 kunnen verwachten? Ze zegt het zelf al!:


Laat niemand vallen. Zelfs niet wanneer het moet!

23 likes

Nieuw leiderschap m’n hol

4 likes

gisteren zei iemand ‘waarom wil je perse Rutte weg, wie weet krijg je er iets veel ergers voor terug’ en toen dacht ik wel aan Wilders, Bode, et all. dat zou erger zijn. maar ook nieuw. nieuw is niet perse altijd beter

ik vind wat nu gebeurde ook wel nieuw, een nieuw dieptepunt en een nieuw (lager dan ooit) niveau van vertrouwen

9 likes

Haha ja eigenlijk heb je wel een punt. Een nieuw dieptepunt bereikt!
Nieuw is niet altijd beter idd. (maar ik vraag me af of we überhaupt wel veel verandering gaan zien)

2 likes

hoezo, als ze zelf voor had gestemd was het een meerderheid geweest

11 likes

maar ik ben het met je eens hoor, dat we dingen moeten verwachten. we moeten mensen aan hun woord blijven houden en wij (als burgers) moeten in die zin ook een controlerende macht zijn. want om te zeggen we willen niks nieuws en houden ons vast aan het oude slechte omdat het ook erger kan worden is ook een angst waarmee we nooit verder zullen komen

2 likes


:joy: ik dacht dat het dezelfde shit als voorheen zou zijn, dus ben gaan slapen. straks maar even deze aflevering van holland of cards afkijken

17 likes

Een realiteit waarin hij al 10 jaar lang, en ondanks meerdere schandalen, onschendbaar is

4 likes

Blijkbaar wel, anders hadden d66 en CDA wel wat anders gedaan. Om maar even in facebookiaans te spreken: het is een poppenkast.

Ik hoop dat Omtzigt de energie heeft om nog in de partij te blijven trouwens en flink herres gaat schoppen de komende jaren.

2 likes

Alleen serieuze vragen. Oke rutte dan voor jou alleen waarheden knul.

3 likes

De enige reden die ik kan bedenken dat Kaag de motie niet gesteund heeft is zodat ze met de verdere onderhandelingen waarschijnlijk een stuk sterkere uitgangspositie heeft.

2 likes

Doen, durven of de waarheid

3 likes


full circle

29 likes

Zin om hem een microfoon voor zijn neus te duwen en dan een dilemma op dinsdag te geven.

Meneer Rutte! Een permanente pisvlek op uw broek of elke keer als u een drol doorspoelt een afscheidsrede houden?

14 likes

Kan ik ergens t debat online terugkijken? Npo app kan ik hem niet vinden en debat terugkijken via tweede kamer staat ie niet op?