Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja!!! Echt in welke realiteit leeft hij?

stinkende best doen. lol krijg weer basisschoolvibes van rutte.

1 like

Ik heb discussie met een vriendin, die het allemaal maar overdreven vindt, Rutte staat onder zoveel druk. Zo erg was dit allemaal nietā€¦ blabla heā€™s doing fine.

Nee. :weary:

1 like

Ik denk dat Kaag een hele interessante onderhandelingspositie voor ogen heeft voor D66 met het niet aannemen van de motie van wantrouwen. Dit is echt allemaal uitgestippeld spel. Misschien zat Mark wel met Sigrid te appen.

ā€œEy Mark, ik vind je een toffe vent maar ik moet wel iets doen snap je. Zullen we motie van afkeuring doen? Dan kan je gewoon blijven zitten maar dan heb ik mn shit ook gered. Anders wordt het kiezertje boos he, ik denk dat ze dit nog net pikken.ā€

4 likes

Ik vin dit zoā€™n loos argumentā€¦ ja hij stond tweewekelijks een voor hem opgeschreven speech te houden naast Hugo en mocht daarvoor veel extra overleggen doen in het Catshuis. Maar ik geloof oprecht dat bijna elke andere politicus precies hetzelfde had gedaan. Wat maakt Rutte dan zo goed? Dat ie zo vriendelijk glimlacht als ie vergeet dat je iemand geen hand kan geven? Of een verfrommeld wegwerpmondkapje uit zā€™n zak haalt?

32 likes

Ja. Niet te vertrouwen die veenmollen!!! Allemaal tactisch spel.

3 likes

Ze heeft nu wel een sterkere onderhandelingspositie inderdaad.

1 like

Die veenmollen* !!!

4 likes

Ik pas het aanšŸ¤Ŗ

1 like

Dit is toch ook echt exact hetzelfde bericht als vorig jaar, gewoon minimale moeite. Lekker recyclen die reacties.
De komende jaren krijgen we vast nog wel een aantal flashbacks pfff.

1 like

Inderdaad Lilian

42 likes

Ik heb echt het idee dat ze dit alleen maar hoopt en dat ze ervan uitgaat dat Rutte door ongeschreven regels nu een stapje terug zal doen. Maar Rutte zou dat nooit uit zichzelf doen :mask:

4 likes

Ik zou Kaag niet onderschatten.

2 likes

Ja of dat we zo lekker snel gaan met vaccineren nu?

2 likes

Beter komt ze ergens mee, anders is ze net zoā€™n natte wind als klaver

1 like

Ik ben met mā€™n tv aan in slaap gevallen, heb geen idee hoe laat het was. Maar Arg, ondanks het feit dat de uitkomst niet verrassend is vind ik het toch jammer.

1 like

Er zijn dus nog steeds mensen die denken dat Kaag mp wordt :clown_face:

12 likes

Ja doe ik na gisteravond wel eigenlijk. Ze zei dat ze zelf de eer aan zichzelf zou houden als zij Rutte was, maar we weten dat hij zo niet denkt. Hij heeft al direct gezegd door te gaan als MP. Wat hij niet eens is overigens. :woozy_face:

3 likes

Daar gaat ze even in de Paasdagen over ~reflecteren~

2 likes

Jaa idd we hebben maar 1 voorbeeld ook. Als alle partijleiders daar nou omstebeurt hadden gestaan hadden we kunnen zeggen van ja Rutte deed het echt goed.

2 likes