Tv programma’s van vroeger

Oh heerlijk, al die nostalgie-topics! Wat ik nog niet heb gezien:

image

En ik kan me vaag iets herinneren over een eend, en dat heette de Saint. Geen idee meer waar het over ging, maar het was een echte eend, geen tekenfilm, en de titelsong eindigde met ‘hier is de Saint, hij is toch wel een supereend!’ Ik kan er ook niks over vinden, dus nu vraag ik me af of mijn hoofd dit niet gewoon verzonnen heeft, iemand die het kent? (ik ben 31)

6 likes

Deze serie misschien?

image

1 like

Ik denk dat je dit programma bedoelt haha

image

2 likes

Jaa, dat is hem!

1 like

Ah ja heerlijk. Ik heb hier zelfs de dvd’s van.

Lolle??? De serie heet eigenlijk Berlin Berlin, maar in Italië in elk geval Lolle. Het was echt mijn favo (in 2010 nog).

51MQSWTW4KL

4 likes

Catdog

De drieling! Oooh zo leuk ook altijd dit

16 likes

Seabert de zeehond :heart:

8 likes

Haha het liedje daarvan zit direct in m’n hoofd nu :stuck_out_tongue:

3 likes

Bij mij ook :joy:

1 like

Dit was zo leuk!

Kennen jullie ‘mijn Franse tante Gazeuse’ nog? Volgens mij heette het zo… ik kan me niet meer herinneren of ik het hier al gepost had, maar terugscrollen op telefoon is vervelend :sweat_smile:

Dat ze wedstrijd deden met de buurman wie de netste tuin? had… en dat dan de burgemeester langs kwam… en dat meisje had stiekem een konijn onder een luik op haar kamer. Ik vond dat zo fantastisch :two_hearts:

O oeps al genoemd zie ik nu… :roll_eyes:

12 likes

Volgens mij is het hier nog niet genoemd maar ik moest net ineens denken aan Domino Day! Ik vond dat echt fantastisch om te kijken vooral als er dan per ongeluk zo’n steentje omviel terwijl ze nog aan het bouwen waren. Was voor mij echt een lekker avondje tv kijken. Echt zin om dit terug te kijken nu.

26 likes

Omg jaaaa! Ik vond dat ook altijd spannend als dat op tv was.

Ik wilde dat echt ALTIJD (elk jaar was het, toch?) kijken en vergat het IEDERE keer waardoor ik dagenlang aan geen enkel gesprek op het schoolplein kon meedoen :’))).

Doet me overigens denken aan:

Het wereldrecordboek!!! Ik had een lichte obsessie ontwikkeld toen ik 8/9 was en was verliefd op de jongste chefkok, want die was 11 ofzo. Er stond niet eens een foto van hem in het boek, maar blijkbaar was een record verbroken hebben genoeg om die vonk in me te laten overslaan. :neutral_face:

10 likes

Ohhhh soms mis ik dit nog! Haha geweldig dit

Jaaaa dat keken we altijd en geloof dat er na Unit 13 kwam.

Lekker laat geantwoord ook HAHAHAHA!

4 likes

Biecht: ik kijk 1 keer per jaar alle afleveringen/seizoenen van Instant Star en Türkisch für Anfänger opnieuw (en dan vaak ook nog een Dunya & Desie marathon erachteraan).

4 likes

Ja! Dat was bij mij thuis ook echt de zaterdagavond met de hele familie op de bank.

1 like

Ja was idd elk jaar, in 2009 was de laatste keer. En die boeken ja! Die lagen altijd in de bieb op school en ik vond het zo leuk om daar doorheen te bladeren, stonden echt de gekste dingen in.

1 like