Tv programma’s van vroeger

Dunya & Desie
image

29 likes

11 likes

haha van Spring was ook een nederlandse versie, Topstars

Gerelateerde afbeelding

2 likes

Ik vond dit altijd zo mooi, fascinerend en eng tegelijkertijd.

3 likes

Oh en van diezelfde makers was er ook een dansschool toch? Hoe heette die?

Edit: ik bedoel Dance Academy… weet niet wat de link/associatie is :sweat_smile: maar dat vond ik zo geweldig!

1 like

En daar had ik ook van die poppetjes van

21 likes

Iedere zondag ochtend om 9 uur ofzo zat ik klaar. Heb ze zelfs nog een keer in het echt gezien. Alleen durfde ik niet vooraan te gaan staan dus samson heb ik amper gezien

Moomins!

10 likes

OMG als ik aan dit programma herinnerd word, heb ik altijd hand in de gehaktmolen flashbacks. :face_vomiting:

3 likes

Ik heb Samson en Gert ook een keer gezien! Bij een optreden (lol) toen ik 8 was ofzo. Dag van me leven.

5 likes

Ik ook! En Gert zwaaide toen naar mij!!!

4 likes

Jaaaaa. Bij mij om de hoek waren ook een keer opnames hiervoor. Vond mezelf toen zo stoer dat ik daar was gaan kijken :joy::joy:

2 likes

Haha omg ik wist niet dat meer mensen dit trauma hadden!! Was ook het eerste dat ik dacht toen ik dat plaatje zag :sob:

2 likes

Echt? Hoe tof! Die wil ik zien.
Wil stiekem ook ooit nog naar Moomin land in Finland. Desnoods leen ik wel ergens even een kind haha. Vind het jammer dat je hier in Nederland bijna niks meer over Moomins hoort of ziet

2 likes

Omg ik weet ook nog precies hoe dat eruit zag! Heb daar zo veel nachtmerries over gehad.

1 like

Ik begin dus altijd over de moomins, inclusief het liedje, als het over tv van vroeger gaat. En niemand kent het ooit!! Dus ik ben blij om hier eindelijk gelijken te vinden.

2 likes

Ik word ook altijd gek aangekeken ala ik over de Moomins begin. Hier kent ook vrijwel niemand ze. Cultuurbarbaren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben in Finland in het Moomin museum geweest :heart_eyes:

4 likes

oh die gehaktmolen, ook nachtmerries hier! die afl staat op youtube (kunstgrepen) ben ik net achter gekomen door mijn ontembare nieuwgierigheid. Ziet er nog steeds eng uit.

Ik vond dit altijd heerlijk om naar te kijken en stiekem zwijmelde ik een beetje weg bij die man

11 likes

Lena & Cem/Türkisch für Anfänger? Al was dat rond 2007

2 likes