Tv programma’s van vroeger

Waar kun je die afleveringen van Türkisch für Anfänger vinden?

Ik heb ze jaren geleden gedownload van een torrentsite. Toen was het al moeilijk om er aan te komen, geen idee dus of je ze nu nog kunt vinden helaas.

1 like

1000004003125825

6 likes

Watership Down / Waterschapsheuvel. Die intro is zooooo mooi!

18 likes

Oh hier heb ik een trauma aan over gehouden! Als de egels oversteken en dan ‘niet oprollen, niet oprollen’ als er een auto aan komt. En dan doet er een dat toch. :sob:

2 likes

En heeft iemand deze al genoemd?

Drazic :heart_eyes:
Rivers :heart_eyes:

En ik wilde er net zo uitzien als dat Goth meisje (waarvan ik geen idee meer heb hoe ze heette)

9 likes

Het was af en toe wel heel zielig inderdaad :frowning:

Ik vond vroeger Spel zonder grenzen super leuk! Met deelnemers uit allerlei Europese landen en wij thuis juichen op de bank voor de Nederlanders.:sunglasses:

12 likes

Vroeger mocht ik hier wel eens voor opblijven.
Wel meteen naar bed na het ja-woord.

Nu ik erop terugkijk kom ik er niet bij waarom je in hemelsnaam op tv zou willen trouwen met een gerecyclede ceremonie. Ook lieten ze de jurk van de afvallers al zien dat wil je toch ook niet?!
10 likes

Jaa ik ook!! M’n moeder kent iemand die getrouwd is in dat programma haha

2 likes

Ja heerlijk om te kijken dit! Altijd gokken of ze de kus lang genoeg zouden volhouden om de droomreis (?) ook te winnen. Spannondddd op zaterdagavond haha. Spel met de champagnetoren was ik ook gek op.

@Dexter love Domino! Elk jaar was m’n droom weer om zelf ook bouwer te worden. Helaas nooit kunnen uitvoeren :joy:

1 like

Wie keek er trouwens ook de witte piet? Ik vond dat echt geweldig als kind

3 likes
5 likes

Ik heb hier laatst alle afleveringen van zitten kijken op youtube. Echt heerlijk. (Met m’n kind als excuus haha)

De bokkenrijders

De zevensprong

11 likes

image
image
image

4 likes

Zaai :joy::heart:

9 likes

Eva & Adam! Ik had zo’n crush op Adam.

10 likes

O die herinner ik me niet eens meer, was te jong voor hem denk ik haha

Haha klopt, en vaak uit Zeeland en Vlieland/ een ander Waddeneiland.

1 like