Wat leuk, gefeliciteerd! Heb je je jurk online besteld? Of wel in een winkel?
Ja wel in een winkel! Ik heb 7 jurken gepast, en de laatste was voor mij perfect.
Ik vond het ‘wauw’- gevoel bij een jurk waar iedereen het over had altijd een beetje vaag maar het klopt echt wat ze zeggen.
Aahh nog 2 dagen, dan ga ik trouwen!
Ik heb een maand terug mijn jurk gekocht en nu heb in toch wat twijfels, ben van nature iemand die slecht kan kiezen en lang twijfelt.
Zijn er meer die na de aankoop nog een moment gedacht hebben, is dit nu echt ‘de’ jurk?
Om eerlijk te zijn twijfel ik daar nog steeds aan en ik ben al getrouwd . Ik had geen “wow dit is het!!!” gevoel toen ik de jurk paste. Maar ik vond hem wel heel mooi, de mooiste die ik aan had gehad en ik wilde hem eigenlijk niet uit doen. En tijdens de bruiloft en op de foto’s vond ik hem ook heel mooi! Maar om nou te zeggen “omg, dit was DE jurk”, nee.
Haha, ja dat gevoel van yes: dit is hem. Dat had ik ook niet. Het was een prachtige jurk en hij past super goed bij mij, maar dat gevoel had ik gewoon niet. Van alle jurken die ik aan heb gepast, won deze elke keer. 11/12 jurken gepast denk ik.
Je moet je er vooral fijn in voelen denk ik ik heb de jurk aan twee collega’s een foto van mij in de jurk laten zien. Ik vond de jurk wat te gewoontjes… Daar twijfelde ik dus over. Maar de reactie was goud en dat gaf mij wat extra zelfvertrouwen.
Jeej ik mag me hier ook melden! Nu 2,5 week verloofd We richten ons op voorjaar 2022, spannend of er dan nog genoeg locaties beschikbaar zijn… Gelukkig kunnen we qua datum redelijk flexibel zijn
Wij gaan volgende week trouwen. Nu vroeg ik mij 2 dingen af, is het normaal om op je werk een trouwkaartje op te hangen en trakteer je er na? Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een collega ging trouwen. Omdat dit altijd wel gebeurd als er iemand een kindje heeft gekregen.
Ik werk in de trouwbranche en heb de ervaring dat de minst populaire dagen (woensdagen en donderdagen) allemaal nog wel goed te boeken zijn. Vanwege alle covid verplaatsingen zijn de meeste vrijdagen en zaterdagen bij hele populaire locaties echt heel snel al volgeboekt voor '22. Als je het niet erg vindt om op een donderdag te trouwen, heb je best nog kans :). Ga daarna je fotograaf/videograaf alvast vastleggen. Die zitten vaak ook al heel snel vol.
Ik heb wel getrakteerd, gewoon iets kleins. Vond het zelf leuk om even te doen en iedereen even kort te spreken. Daarnaast was er ook versierd en alles, dus ook wel ‘toepasselijk’.
Geniet van vandaag!
Fijne dag vandaag!
Mn bruiloft was klein, maar zo mooi! Geen droog oog in de zaal tijdens de ceremonie. Daarna nog even buiten iedereen gastenboek laten invullen, polaroids gemaakt met en van iedereen en ze allemaal een stuk bruidstaart (die heerlijk was) en een drankje meegegeven naar huis. Getuigen nog mee naar onze tuin en toen brak precies de zon door en hebben we nog heerlijk tot na het eten kunnen zitten. 21:45 uur waren we gebroken en zijn we naar bed gegaan
Het was echt een perfecte dag ondanks dat het niet was zoals we bedacht hadden van tevoren.
Wat zien jullie er prachtig uit!
Klinkt als een hele fijne, mooie dag.
Gefeliciteerd en nu lekker nagenieten
Wat een mooie kleur jurk en bloemen heb je en het staat ook heel mooi bij zijn pak!
Gefeliciteerd!!
Ik had vandaag ook een bruiloft (werk in de trouwbranche). De Corona treurigheid van vandaag: een bruidstaart van Greetz voor 10 personen.
Er waren 30 gasten.
Huh maar wat heeft die taart met corona te maken dan?
Wat leeeuk! Klinkt als een hele fijne dag, mooie outfits ook
Alles moest worden gecanceld of veranderd omdat er nog veel nit kan. Horeca die in dit geval de taart zou verzorgen, etc.
Gefeliciteerd, wat zien jullie er mooie uit zeg! Veel geluk samen