Wat gek! Je kunt toch de plaatselijke bakker vragen een taart voor 30 personen te maken? Tenminste, zo redeneer ik vanuit corona oogpunt.
Ja heel raar, ik had ook gewoon een bruidstaart voor 20 personen van een horecazaak hier.
Gefeliciteerd! En mooie foto zeg!
Gefeliciteerd! Wat zagen jullie er mooi uit!
Wauw! Die kleurencombinatie is zo feestelijk en jullie zien er zo prachtig uit. Gefeliciteerd!
Dankjewel allemaal! De kleurencombinatie was eigenlijk gebaseerd op de locatie waar we zouden trouwen, die is helemaal mintgroen en zachtroze met een plafond vol zachtroze kunstbloemen. En de jurk zat een tikje anders toen ik hem kocht dan nu met 27 weken zwanger
Maar ik voelde me ondanks dat toch heel mooi en ben heel blij met hoe het eruit zag allemaal toch.
Jurk is prachtig op de foto maar jurk plus baby is toch niet te overtreffen?
Ik had ook heel veel vragen toen ik die taart van Greetz zag Denk dat hun zin en inspiratie gewoon op was.
Oh, zo fijn jullie reacties! Ik heb precies hetzelfde de jurk zit heerlijk, past heel goed bij wie ik ben en was het mooist van alle jurken die ik aan had. Het is alleen vrij simpel en daardoor denk ik nu constant is het niet te saai…
Het gaat vast goed komen en heb bedankt maar hakken erbij te komen met glimmers om het wat meer te laten knallen
Oh, dat lijkt me echt zo vervelend als je iemand tegen komt op socials met je jurk. Wel fijn dat bij de finale passing het gevoel helemaal weg was! Ben nu zo benieuwd naar jullie jurken
Ja, en je haar en make-up ga je (misschien) nog doen? Dat maakt het ook anders. Ik heb er ook sierraden bij gekocht om het een geheel te maken!
Weet zeker dat de jurk jou prachtig staat!
Ah gefeliciteerd nog, wat zien jullie er superleuk uit!
Ja, dat ben ik wel van plan. Ik ga er ook een sluier bij dragen en dan waarschijnlijk mijn hoor opsteken omdat de jurk een wat lagere rug heeft. De sieraden heb ik ook al op het oog, al hoop ik op een aanbieding
Onze eerste keus BABS is al bezet op onze dag helaas. Meteen maar contact opgenomen met de volgende. We hebben nu toch het gevoel dat we met veel dingen er snel bij moeten zijn nu.
Ik ga binnenkort ook op zoek naar een bruidsjurk, hebben jullie tips voor fijne bruidswinkels? Heb een budget van ongeveer 1200 euro
Leuk! In welke regio wil je gaan kijken? Ik heb m’n jurk in de regio Den Bosch/Eindhoven gekocht en was super blij met hoe ik geholpen ben, dus dan kan ik je de winkel evt pb-en.
Ik weet niet hoe het nu zit met de maatregelen, maar ik heb toen wel wat winkels bezocht voordat ik een pas-afspraak heb gemaakt. Bij deze winkel had ik toen het fijnste gevoel, er waren ook winkels waar ik snel weer naar buiten ben gegaan… Dus misschien een tip om van te voren even te polsen welke winkel je fijn lijkt!
Wij hebben besloten deze zomer toch te gaan trouwen zonder bruiloft. Die willen we in de toekomst nog steeds wel een keer doen, maar we willen het officiële gedeelte wel geregeld hebben voordat ons kindje komt. Hebben we nog zat tijd voor aangezien ik pas net zwanger ben, maar gevoelsmatig willen we het toch het liefst in de zomer doen haha.
We gaan gewoon voor de gratis ceremonie en kiezen in plaats van onze oorspronkelijke getuigen dan voor onze ouders. Ga ervanuit dat onze zussen en broer (die eigenlijk getuige zouden zijn) er wel begrip voor hebben dat we als er maar maximaal 4 mensen bij mogen zijn toch het liefst onze ouders erbij hebben.
Ah fijn dat je goed geslaagd bent! En goede tip om eerst te kijken zonder pasafspraak, dat ga ik denk ik ook doen. Anders voelt het als een verplichting om twee uur lang bij een winkel jurken te passen terwijl ik niets moois of passends vind.
Over de regio: ik zoek winkels in Noord/Zuid-Holland, liefst in de Randstad want dat is makkelijker bereikbaar voor me. Maar ik vind het ook geen probleem om verder te reizen als een winkel dat echt waard is.
Wat was je budget voor je jurk? Vind het lastig om een goede prijs vast te stellen…
Ik ben zelf laatst geslaagd bij een winkel in zuid-holland. Vond het een hele fijne zaak en ben heel goed geholpen. Had deze winkel zelf vaak als tip gekregen van mensen in mijn netwerk. Als je het fijn vind kan ik de zaak wel doorsturen.
Meeste winkels hebben tegenwoordig ook wel veel jurken online staan dus dan kun je sowieso even kijken of je stijl/smaak er bij zit, vaak staat er dan ook wel een price range bij