Ik moet eerlijk bekennen dat ik als gast op een aanstaand huwelijk in de zomer ook niet zit te wachten. Ik heb een vriendin die niet van plan is te cancelen, en dat is haar goed recht. Maar ik merk dat ik (en andere vriendinnen) ons toch een beetje voor een blok gezet voelen. Niet komen is zo not done, maar je weet dat 1,5 meter vaak niet echt een optie is, geen mondkapjes etc en dat toch met een groep binnen zitten qua luchtcirculatie na een tijdje ook niet top is.
Belangrijke familieleden gaan dan ook echt niet thuisblijven als ze een snotneus hebben die ochtend, wat ik ook begrijp. Bruiloften zijn niet voor niks best nog een besmettingsbron.
Ik gun het haar en hem zo, en normaal kijk ik er juist mega naar uit, maar moet toegeven dat er nu echt tegenop kijk en zelfs hoop dat het toch wordt verplaatst. Mss heel naar om te zeggen, want voel me er wel mega kut over, maar ik zal denk ik niet de enige zijn. Ik denk toch dat mensen wat geremder zijn en dat ook een domper kan zijn voor je eigen dag. Zou heel zonde zijn.