Wij zouden in juni dit jaar trouwen, maar eigenlijk hebben we ons er al vanaf november bij neergelegd dat dat niet gaat gebeuren. Niet ten nadele van anderen die nu wel trouwen, maar wij willen het niet met alle beperkingen. Vooral 1,5 meter afstand houden zien we niet zitten en willen we niet. Moet er ook niet aan denken dat trouwfoto’s me atijd blijven herinneren aan deze periode.
Wel jammer, maar ook weer een beetje first world problems. Vind het vooral zonde dat ik ‘de jurk’ al heb. Ondanks dat alles eigenlijk al gepland was, waren we nog geen geld kwijt. Alleen aan de jurk en ik vraag me af of en wanneer het wel gaat gebeuren dat ik hem aantrek en of ik hem überhaupt nog pas tegen die tijd. In maart hakken we definitief een knoop door en gaan we dingen afzeggen. Ergens nog een sprankje hoop dat het misschien richting het einde van het jaar wel kan, maar anders stellen we het uit zonder nieuwe datum.
Inmiddels wel besloten om voor een kindje te gaan, ook vanwege de onzekerheid rond de bruiloft en we die kinderwens niet uit willen blijven stellen. Maar het is dus ook de vraag hoe dat loopt en of we de bruiloft zoals we die in ons hoofd hadden nog door laten gaan. Misschien zijn we wel zo’n stel die uiteindelijk alleen voor de wet trouwen haha.