Ik wist vooral al vrij snel wat ik níet wilde, haha. Maar heb ook veel ideeën kunnen opdoen idd! We zijn al best een tijd verloofd, bijna 2 jaar, en liggen gelukkig ook aardig op één lijn. Kennissen van ons hadden dat niet, lijkt me echt rot als jij het al helemaal voor je ziet maar je partner wil wat anders.
Wij hadden al vrij snel een prachtige locatie gevonden, het plan is om de hele dag te vieren met ongeveer 70 gasten (dus iedereen de hele dag) en de ceremonie in de avond te houden. En we wilden iedereen graag de mogelijkheid geven om te overnachten, zodat we het af kunnen sluiten met een ontbijt de volgende morgen. De plannen waren/zijn perfect
Alleen wij twijfelen heel erg om het door te laten gaan ivm het coronavirus. Onze trouwdatum is komend voorjaar al. De onzekerheid of het wel of niet kan tegen die tijd is echt kut, en niemand weet natuurlijk wat er gaat gebeuren. Het duurt nog even, maar om nog een half jaar in onzekerheid te zitten… We weten niet of we dat willen. We neigen op dit moment naar de knoop gewoon doorhakken om het uit te stellen. Trouwen gaan we sowieso, alleen het vieren van de bruiloft (ik zie het handtekening zetten en het feest maar even los van elkaar) is dus nog even de vraag.
Wel heeeel leuk om de plannen steeds concreter te maken! Zeker als je de locatie hebt, dan krijg je zo’n goed beeld van hoe de dag gaat worden. Zo leuk! Hebben jullie ook al een datum?