Trouwtopic

Samenvatting

@izzie in de spoiler mijn hele partnerschapsregistratie verhaal.
Nu ik terugkijk heb ik ergens wat spijt dat ik niet toen al mijn bruidsoutfit en haar had laten doen want het voelt al als afgerond zeg maar. We gaan nog een feest doen (volgend jaar was het idee maar dat gaat denk ik niet) maar het gevoel alsof het nog niet afgerond is vind ik jammer, ik heb m’n outfit ook al en wil daar nog wel een x in shinen

2 likes

Ik kom me ook melden in dit topic, mijn vriend heeft mij vorige week ten huwelijk gevraagd.
We willen komende zomer trouwen. Wel spannend wat de ontwikkelingen zijn met corona natuurlijk.

Nu moet ik natuurlijk ook op zoek naar een trouwjurk, heeft iemand ervaring met bridallure in Ureterp?

13 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Nou, mijn huwelijk net verplaatst van 20 november naar 12 februari. Hopen dat de wereld dan in elk geval weer horeca heeft…

8 likes

:heart: als steun

Lijkt me echt heel moeilijk om steeds onzekerheid te hebben en telkens je plannen te moeten wijzigen. Hopelijk kan het in februari wel inderdaad!

Wat rot :heart: Hopelijk voelt het in elk geval een beetje als een opluchting dat de kogel door de kerk is, zodat jullie kunnen je kunnen voorbereiden en verheugen op een prachtige dag in februari in plaats.

Ik ben al eventjes verloofd en we hebben in april besloten om op 12/12/2020 te trouwen. We wilden het sowieso al vrij intiem houden dus enkel ouders, grootouders en broers met aanhang zouden bij ons thuis iets komen eten.

Door alle omstandigheden heb ik eigenlijk nog niet echt ‘echt’ kunnen uitkijken naar de trouw zeker niet omdat we nog niet zeker waren of het allemaal wel ging doorgaan onder de omstandigheden. Nu hebben mijn vriend en ik het er gisteren eens over gehad en zijn we het eens dat wat er ook gebeurt, we zeker gaan trouwen op die dag. We zien dan wel wat de maatregelen zijn over wie we kunnen uitnodigen. Maar nu voel ik me voor het eerst in tijden zo blij en opgelucht omdat het er sowieso aankomt!

Ik heb mijn trouwjurk al eventjes, maar nu kan ik echt opzoek gaan naar wat accessoires. Iemand een idee wat ik op mijn lange jurk zou kunnen dragen om het toch een beetje warm te hebben tijdens de verplaatsing naar de gemeente?

11 likes

Super rot! Heel veel liefde en sterkte voor jullie :heart:

Wat fijn dat jullie er wat rust in gevonden hebben! Ik zag op het account van @bruidenbubbels op Instagram net een bruidje staan met een fluffy jas. Stond best grappig! Misschien is dat wat? Ik vind zelf een stoer spijkerjack ook altijd heel leuk :heart_eyes:

1 like

Ik had een nepbontjasje in dezelfde kleur als m’n jurk (ivoorwit) op m’n jurk. Vond dat echt heel mooi en passend en heerlijk als ik even naar buiten ging (voor foto’s of een luchtje scheppen).

2 likes

Ik trouwde begin april en had een soort wollen wit vestje, beetje cropped biker stijl. Over een lovely lane jurk. Maar wij hadden wel echt een heel koude dag!

@Junebug85 @Bennielava @GirlLikeThis

Bedankt voor jullie suggesties! Ik ga dit weekend eens een online rondje zoeken en anders een binnenspringen bij een bruidswinkel. Ik vermoed dat ze daar ook wel wat opties hebben.

Ik trouw volgende week en heb een kort spijkerjasje en een lichtroze wollen stola/omslagdoek. Dat fluffy jasje heb ik ook gepast maar stond (helaas!) niet bij mn jurk.

Ik ben afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd! :partying_face: we willen in juni 2022 gaan trouwen, hopelijk is corona dan voorbij. We zijn op vakantie in NL en we gaan meteen vandaag bij een locatie hier in de buurt kijken. Zo leuk allemaal!

23 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Ah zo leuk! Gefeliciteerd en geniet van deze tijd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!

Ik lees al heel lang mee in dit topic (sterker nog, op het EGF al) en heb maar eens besloten een account aan te maken :blush: Ik werk als trouwfotograaf en ga zelf volgend jaar ook trouwen, dus vind het onwijs leuk om al jullie ervaringen te lezen. Hopelijk kunnen alle bruiloften snel weer plaatsvinden zoals gepland!

4 likes

Dankjewel!

Ah, dat is superleuk! Jij hebt dus al heel veel gezien en weet vast precies wat je wel en niet wilt, of valt dat mee?

Ik werk in de eventbranche en heb daardoor al heel duidelijke ideeen van wat ik wel en niet wil, mijn vriend gelukkig ook en we zitten volledig op één lijn. We zijn al vij de eerste locatie gaan kijken vandaag, komende maand volgen er nog ¾ bij ons in de buurt en dan willen we de knoop doorhakken. Weten jullie het al?

Ik wist vooral al vrij snel wat ik níet wilde, haha. Maar heb ook veel ideeën kunnen opdoen idd! We zijn al best een tijd verloofd, bijna 2 jaar, en liggen gelukkig ook aardig op één lijn. Kennissen van ons hadden dat niet, lijkt me echt rot als jij het al helemaal voor je ziet maar je partner wil wat anders.

Wij hadden al vrij snel een prachtige locatie gevonden, het plan is om de hele dag te vieren met ongeveer 70 gasten (dus iedereen de hele dag) en de ceremonie in de avond te houden. En we wilden iedereen graag de mogelijkheid geven om te overnachten, zodat we het af kunnen sluiten met een ontbijt de volgende morgen. De plannen waren/zijn perfect :heart_eyes:

Alleen wij twijfelen heel erg om het door te laten gaan ivm het coronavirus. Onze trouwdatum is komend voorjaar al. De onzekerheid of het wel of niet kan tegen die tijd is echt kut, en niemand weet natuurlijk wat er gaat gebeuren. Het duurt nog even, maar om nog een half jaar in onzekerheid te zitten… We weten niet of we dat willen. We neigen op dit moment naar de knoop gewoon doorhakken om het uit te stellen. Trouwen gaan we sowieso, alleen het vieren van de bruiloft (ik zie het handtekening zetten en het feest maar even los van elkaar) is dus nog even de vraag. :cry:

Wel heeeel leuk om de plannen steeds concreter te maken! Zeker als je de locatie hebt, dan krijg je zo’n goed beeld van hoe de dag gaat worden. Zo leuk! :heart_eyes: Hebben jullie ook al een datum?