Hebben jullie er ook meerdere besteld om een deel terug te sturen? Mijn vriend heeft ook echt geen zin om bij de juwelier te zitten en te passen
En hoe is de kwaliteit?
Hebben jullie er ook meerdere besteld om een deel terug te sturen? Mijn vriend heeft ook echt geen zin om bij de juwelier te zitten en te passen
En hoe is de kwaliteit?
We hebben 2 ringen besteld (dus beide 1). Die van mijn vriend was iets te klein dus die hebben we teruggestuurd om te laten vergroten. Was niet zo duur volgens mij (is bijna een jaar geleden al maar ik dacht 10 euro?).
Kwaliteit kan ik niets over zeggen nog, want vanwege corona is ons huwelijk uitgesteld. Ze staan dus nog netjes in de kast haha! Maarja goud is goud lijkt mij? Dus dan is de kwaliteit hetzelfde als bij een ‘gewone’ juwelier.
We hebben trouwringen! Is nog wel een beetje risico of ze op tijd geleverd zullen worden (leuk alles last minute regelen). Echt totaal anders dan wat ik dacht mooi te vinden, maar ben er zo blij mee en waren minder kwijt dan begroot (2400 euro na druk zetten op korting).
Woensdag ga ik positietrouwjurken passen, heb ook een paar normale op Zalando besteld. Ik draag nog gewoon mijn eigen stretch broeken, ben wel echt boller aan het worden maar je ziet niet dat ik zwanger ben (lijken meer snoepkilo’s haha). Maar dat kan ineens zo hard gaan, tegen die tijd ben ik 24 weken en wil een jurk die gewoon onder mijn borst losser valt zodat het hoe dan ook leuk is.
Mijn vriend en ik gaan een geregistreerd partnerschap aan. Ik ben benieuwd naar ervaringen van hier, hoe speciaal maak je deze dag, wie nodig je uit (sowieso met corona )?
Nou, ik heb ongeveer nul vertrouwen in de medemens en de persconferenties dus ik denk dat ik mijn bruiloft moet gaan uitstellen of aanpassen.
Pfff ik baal echt als een stekker joh. Weet dat het heel erg first world problems is, maar ik keek hier zo naar uit na m’n miskraam 3 weken terug.
Maar goed, de kans dat we over 5.5 week in de horeca mogen zitten met 5 tafels van 4 wordt natuurlijk ongeveer nul nu. Weet echt nog niet of we dan toch maar gaan trouwen met alleen de getuigen of dat we de hele boel moeten gaan uitstellen dan. Ergens wil ik nu gewoon trouwen samen, denk dat dat ons nog steeds wel erg goed zou doen. Na de persconferentie vanavond maar knopen gaan doorhakken denk ik.
Oh ik snap heel goed dat je daarvan baalt (ook al zijn er misschien ergere dingen op de wereld). Ik ga met je meeduimen dat er de komende weken misschien nog iets in positieve zin verandert
Zo stom! Hopelijk kom je tot een keuze waar jullie je beiden goed bij voelen.
Ach jee, wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte!
Wij zitten in hetzelfde schuitje mbt de bruiloft, trouwen over dik drie weken. Onze grote dag komt sowieso in 2022 of later, dan willen we écht de dag vieren zoals we altijd voor ogen hebben gehad. Maar dan alleen met een ceremonieel huwelijk.
In november a.s willen hoe dan ook wel voor de wet trouwen, de datum is voor ons speciaal en met een kindje op komst is het ook simpelweg handig qua regelzaken.
En ondanks dat ik weet dat we echt nog een mooie dag “tegoed” hebben word ik gillend gek en gestresst van het feit dat we nog steeds niet weten hoe onze kleine dag eruit gaat zien en wie daarbij kunnen en mogen zijn. We hebben de afgelopen 9 maanden niks anders gedaan dan uitstellen, schrappen en concessies maken. Ik ben er altijd optimistisch en nuchter onder gebleven en rationeel weet ik ook dat dat nog steeds de beste instelling blijft, maar onderhand trek ik het allemaal niet meer zo goed.
Ik ga zelf nog helemaal niet trouwen maar ik wilde hier even zeggen dat ik echt veel medelijden heb met jullie allemaal die zo erg hebben moeten schrappen op je aanwezigenlijst, je locatie, etc… lijkt me echt super stom en ook al zijn er natuurlijk altijd ergere dingen: jullie mogen heus wel flink balen! Hopelijk kunnen jullie er alsnog een speciale dag van maken!
Dat is bij ons dus ook ja. Uiteindelijk voel ik me sowieso prettiger bij dat zo’n grote dag niet móet en had ik me helemaal gevonden in de concessies en kwamen we er ondertussen achter dat de concessies juist veel beter bij ons passen en de grote dag meer was geweest ‘omdat dat zo hoort’. Konden nu ook mooi schrappen in de mensen die erbij waren. Maar het nu nog niet weten hoe de kleine dag wordt is inderdaad gekmakend.
Ik zou me hier niet te druk om maken, first world of niet het is toch YOUR WORLD dus het is zeker heel vervelend en je mag teleurgesteld zijn en je rot voelen door die constante onzekerheden. Hoop dat je er samen met je vriend uitkomt wat jullie gaan doen wat inderdaad vooral jullie goed doet in deze tijd!
Ik vind het voor de mensen die op korte termijn gaan trouwen echt vreselijk, vooral die onzekerheden dat er elke paar weken weer iets verandert.
Wij trouwen ‘pas’ in juni, maar eerlijk gezegd is de voorpret nu ook wel een beetje weg hoor. Tuurlijk lijkt het nog ver, maar dat dachten we in maart ook en ik weet al vrij zeker dat het ook dan nog niet zo kan gaan zoals we ons voorgesteld hadden. Natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld, wij hebben in mei ook iemand verloren aan corona, maar het is appels en peren vergelijken. Wat mij betreft is trouwen ook iets wat je maar één keer doet en het is gewoon jammer dat je (en dus nu ook vele anderen) er niet met dezelfde opgetogen spanning naar toe kan leven.
Nou das einde bruiloft dus, horeca dicht. Kutzooi.
Pff vind het echt rot voor degenen die nog gaan trouwen.
Ik heb zo te doen met alle bruidsparen waarbij de bruiloft nu niet door kan gaan. Vreselijk, je leeft er zo lang naar toe en dan hoor je zo vlak van te voren dat het niet kan .
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, maar kregen ook na de vorige persconferentie te horen dat het niet door kon gaan. Gelukkig werd dit later terug gedraaid, maar ik ken het gevoel.
Ik hoop dat jullie later alsnog jullie droombruiloft kunnen beleven
Trouwen gaat een kale bedoeling worden zo, ga over vijf weken trouwen, maar denk dat ik mijn pasafspraak voor een positietrouwjurk wel af kan zeggen haha.
Waarbij de bruiloft al eerder niet is doorgegaan: wat hebben jullie gedaan met de gravering in de ring?
Opnieuw laten graveren, was zo geregeld!
Oh dat kan gelukkig! We gaan proberen of we de ring nog kunnen onderscheppen, maar anders is dat nog een optie.
We gaan toch annuleren. Alhoewel we het al klein hielden vinden we het toch echt te karig om ouders, getuigen en zussen er niet allemaal bij te kunnen hebben.
Ik ga zelf niet trouwen maar werk veel met bruidjes, heb zo met iedereen te doen! Ik bereid me weer voor op de telefoontjes, ik hoor dan ook echt de emotie en het verdriet…
Dikke (anderhalve meter) knuffel voor jullie!
Ik ben afgelopen zaterdag ook getrouwd en het is echt wel heel karig in deze tijd. Gelukkig gaan we het nog een keer doen (voor de kerk) incl. een groot feest wanneer het weer kan, want het is allemaal zo snel gegaan dat ik erg heel dubbel op terug kijk. Wel super leuk voor 1 uurtje, maar had erna gewoon weer mijn huispak aan.
We hadden geen etentje en in totaal met 16 mensen. Zijn wel een paar dagen weggeweest met zijn tweeën tussen alle Duitsers in Zeeland. Dat was wel echt heel fijn.
Raad iedereen aan die echt wel een speciaal gevoel erbij wilt om het het gewoon uit te stellen, mits je het weer wilt vieren als het weer kan. Wij wilden wel nu trouwens omdat we nog niks met ons koophuis hadden geregeld en de ringen waren al gegraveerd.