Gelukkig nog niet, hadden we onder voorbehoud gedaan van de loveshoot dus dat is fijn. Ik vind zelf lichte foto’s met een vintage look heel mooi en het liefst een fotograaf die emoties en spontane momenten vastlegt.
Ik ben zelf nog niet getrouwd, maar volg wel een heel rijtje fotograven vanuit het hele land. Misschien zit er iets voor je tussen?
Tales of Tomorrow
Lotts photography
Renate Smit
Riane fotografie
Florea fotografie
Cotton photography
Inge Pieck fotografie
Esther van Geenen!
Lig al twee uur wakker over een paar uur is het zover!!
Wij ook vandaag! Spannend hè, maar vooral geniet!
Wat leuk! Super spannend! Jij ook een hele fijne dag!!
een hele mooie dag allebei! Geniet ervan
We hebben een datum geprikt!
Waren ivm corona en alles het echte plannen steeds aan het vooruit schuiven, maar nu toch maar de knoop doorgehakt.
We gaan 20 november al trouwen, gewoon in het stadhuis met 18 andere mensen erbij (dus 20 totaal) en daarna naar 1 van onze favo tentjes hier in de stad. De eigenaresse kennen we en die heeft nog nooit iets met een bruiloft gedaan, dus ze was mega vereerd dat we het vroegen en gaat de zaak dicht gooien voor ons en nu leuke volledige vegan snacks bedenken voor dat moment.
Schattige inrichting van het tentje
Toeval wil dat de inrichting exact past bij wat we dragen. Mn vriend doet zn mintgroene pak aan en ik heb net een oudroze jurk besteld die hopelijk perfect is.
Dan nog een taart van m’n favo taartenzaak erbij en ik heb een prima dag zo simpel met alleen onze liefste vrienden en familie
Heb net gelijk stadhuis gebeld en de datum vastgelegd!
Ah wat fijn! Een heerlijke dag gewenst!
Weet niet of je al genoeg opties hebt, maar ik kwam dit duo net nog tegen en dit zijn ook wel erg gave foto’s. https://www.suegraphy.com
Zo ineens gaat alles heel snel… Ik ben ongeveer 2,5 jaar geleden ten huwelijk gevraagd en hebben eigenlijk nog lang het geld niet om te trouwen, omdat we eerst een huis willen kopen. Maaar… voor het tekenen van een huis is het wel handig om iets op papier te hebben. Dus gaan we waarschijnlijk op woensdagochtend gratis trouwen bij de gemeente voor het huis en doen we ooit later een hele ceremonie en trouwfeest (als we daar nog zin in hebben). Krijg helemaal de positieve kriebels!!
Heb dus topic net ontdekt, dus ik ga even van alles teruglezen
ja die zijn zo mooi! Als ik een grotere budget dan zeker gedaan
Ik heb eindelijk mijn trouwjurk gevonden. Werd tijd want het is al over een maand. Schoenen had ik vorig jaar meteen al gekocht en nu nog alleen sieraden en dan is het af.
Ik heb net al m’n uitnodigingen zitten dicht stempelen en dit is zo leuk!
Het voelt zo Harry Potter, love it.
Mn stempel is dezelfde soort boom als in het armbandje zat waar ik m’n vriend mee ten huwelijk vroeg
Ik herken de envelop, haha! Heel gaaf met de zegels zo.
Wauw!!! Super mooi gedaan!
Mn trouwkaarten en enveloppen komen van Made by Moments! Vond het zo cool, dat groeipapier.
Heel tof zeg!
Mijn vriend heeft me alweer bijna 3 jaar geleden ten huwelijk gevraagd en het plan is altijd geweest om in Italië te trouwen met een select gezelschap. Dit willen we nog steeds maar zit er de komende jaren nog niet in omdat we ook een huis willen kopen en dat gaat voor. We hebben inmiddels ook een kindje gekregen en willen toch graag het officiële deel wel geregeld hebben. Dus nu zitten we te denken om toch binnenkort eenvoudig trouwen te doen of geregistreerd partnerschap.
Ik wil er dan wel een leuke dag van maken en ook mooie kleding aan en taart en champagne. En zit te denken aan een lunch met alleen close familie in Italiaanse stijl. Heb er helemaal zin in!
Alleen we twijfelen dus nog of we geregistreerd partnerschap doen wat we dan later omzetten in een huwelijk (als we echt het feest gaan geven) of eenvoudig trouwen…