Wat leuk! Veel plezier alvast!
Wel echt jammer van de ring Maar dan heb je later nog weer een extra momentje om van te genieten
Wat leuk! Veel plezier alvast!
Wel echt jammer van de ring Maar dan heb je later nog weer een extra momentje om van te genieten
Ik was vandaag op een verjaardag waar m’n oom, die de ring maakt, ook was en ik heb hem mogen passen en maandagavond ga ik hem ophalen!
Nu ook de stenen in het echt gezien (die liet die nog slijpen) en het is zoo prachtig.
De ring is wel best rood met goud door elkaar, maar ik denk dat dat komt omdat het van oud goud is omgesmolten (de ring is gemaakt van oude sieraden van m’n oma)
Wauw wat super! Dat is nog beter natuurlijk gelukkig!
Ah dat is wel echt balen van de ring. Is de levertijd van een ring zo lang of is het echt door corona dat het vertraagd is?
En misschien een gekke vraag maar heb je de ring samen met je partner uitgekozen of was het echt een verrassing? Ik zou zelf ook heel graag willen trouwen, maar heb eigenlijk geen idee hoe en wat. Ik hou van me vriend maar hij heeft niet echt dezelfde smaak als mij dus ik ben bang dat als hij een ring zou halen ik hem niet mooi vind
De ring is handgemaakt door mn oom! Maar we gingen er pas 22 juli heen en hadden hem morgen al nodig.
Uiteindelijk heb ik de ring gister helemaal af op kunnen halen. Het voelde heel raar om 'm te passen. Maar de ring is zoo mooi.
Over de ringenvraag kan ik geen antwoord geven, mijn vriend heeft geen ring en mijn ring lijkt meer op een verlovingsring dan een trouwring :’).
Net mn nagels gelakt en morgenochtend is het eindelijk zover <3
Veel plezier!
Veel plezier morgen!
Ah wat gaaf dat die handgemaakt is!
Veel plezier vandaag
Hoe was het?
Het was echt geweldig!
We werden door onze getuigen opgehaald op de tandem (die versierd was met ballonnen), daarmee 12 kilometer gefietst naar het stadskantoor, heel avontuur.
Daarna elkaar het ja woord gegeven en m’n ring gekregen, het was echt zoveel mooier dan ik me had voorgesteld. M’n vriend zei later ook dat ik zo gelukkig eruit zag en helemaal straalde.
De getuigen hebben echt mooie foto’s gemaakt.
Daarna hebben ze onze tandem nog verder opgepimpt, inclusief blikken die eraan hingen en gingen we naar het restaurant fietsen.
Daar heerlijk gebruncht en daarna naar de hotelkamer samen, 3 x in bad geweest en tussendoor nog beneden gegeten.
De hotelkamer is echt een aanrader (hotel de watertoren) en dan hadden we de bovenste verdieping met grote ramen en een tweepersoonsbad.
We kwamen net thuis en mijn familie heeft ons hele huis versierd met slingers, echt van onder tot boven. En wat lekkers voor ons neergezet.
We zijn enorm dankbaar dat we ons mogen omringen met zulke lieve mensen!
Vanmiddag proosten met mijn familie en de ring daar showen
Klinkt als een hele fijne dag! Gefeliciteerd!
Wat geweldig! Zo leuk!
Gefeliciteerd! Lekker nagenieten met elkaar
Geweldig die tandem!! Klinkt als een perfecte dag! Gefeliciteerd en geniet van de komende tijd!
Wat een perfecte dag! Leuk ook een tandem!
Heeft er iemand tips voor een goede trouwfotograaf? We hadden een fotograaf oo het oog maar de foto’s van de loveshoot zijn helaas niet zoals we hoopten (o.a. onscherp als je inzoomt)
Ik vind alles van aline bouma altijd heel mooi en sfeervol!
Roy van der Wens!
Anouk Wubs!
Wat jammer dat de foto’s van de loveshoot tegenvallen zeg. In welke regio zoeken jullie een fotograaf? Of maakt het niet uit?
Via https://twentyfivecollective.nl/fotograaf-zoeken/ heb je een overzicht van echt knettergoede fotografen. Onze trouwfotograaf is ook bij dit collectief aangesloten.
Oh wat jammer zeg. Had je diegene al geboekt voor de bruiloft?
Welke stijl zoek je? Dan kan ik wat tips geven
We gaan zelf trouwen in de omgeving van Utrecht en regio maakt niet heel veel uit. Thanks voor de tip, ik ga deze lijst van fotografen is doorlopen.