Ik had geen ‘say yes to the dress’- moment met iedereen in tranen en omg ja dit is hem!!! Maar wel duidelijk meer dan alleen mooi. Als je echt alleen ‘mooi’ denkt, heb je waarschijnlijk de juiste nog niet gevonden, of je bent er nog niet helemaal uit wat het moet worden. Ik ben toen heel veel verschillende silhouetten gaan passen (juist omdat ik een makkelijk figuur heb en dus alles wel oké staat), en toen kwam ik vanzelf dichter in de buurt van Dé jurk. En uiteindelijk ben ik nog steeds heel blij met de jurk die ik heb gekozen, ondanks dat het dus geen tranentrekker was.
Wij moesten onze (gratis) trouwerij af zeggen in april ivm corona en geen opvang voor ons kind. Toen hoorden we dat we pas in Nov weer terecht konden en opnieuw in ondertrouw moesten. Nou heb ik laatst toch maar even geïnformeerd bij de gemeente of er nog plek was en warempel… een stel had geannuleerd en wij kunnen nu midden juli al trouwen! Nog steeds gratis maar daarna heb ik gereserveerd bij een tentje om gezellig te brunchen met getuigen en aanhang. Gelukkig kon dat met 8 personen, we krijgen dan 2 grote ronde tafels naast elkaar.
Ik wil toch ook wel iets leuks aandoen (ben normaal best simpel qua kleding, weinig vrouwelijk) dus heb wat jurkjes besteld en 1 ervan is wel leuk. Geen trouwjurk, gewoon een jurkje. Maar heb er zin in:)
Ik heb vooral gekozen voor een praktische jurk (zo ben ik ook wel) en had daarbij ook geen ‘wauw’-momentje. Ik dacht eerder ‘wow, handig!’.
Gister hadden we echt super onverwachts ons vrijgezellenfeest ineens. Vanwege Corona hadden we gedacht dat ze niks meer zouden regelen maar het was echt zo leuk!
Ah leuk! Wat heb je gedaan?
Wat super leuk! Gefeliciteerd! Lekker van genieten samen
Jurk gevonden. In de 3e winkel, levertijd van 7 maanden (trouw gelukkig pas over 10) en 500 euro over budget (but who cares). Dit was wel echt wat ik in mijn hoofd had!
Nu nog op korte termijn lijstje: videograaf en ringen.
Ben wel benieuwd of je nu echt het ‘wauw’ effect had?
Wauw niet echt denk ik.
Maar ik dacht wel ja, dit is was ik zocht.
En over andere jurken vroeg ik mij af wat mijn vriend ervan zou vinden (en heb hem die ook laten zien) en hiervan dacht ik echt het is goed zo (met een paar vermaak dingen).
Ik ben vooral heel erg opgelucht dat ik niet meer verder hoef te zoeken. Bij andere jurken was ik erg aan twijfelen, deze durfde ik ook echt te kopen zonder er nog een nachtje over te slapen.
Fijn dat je in ieder geval je jurk hebt gevonden!
Ik begin een beetje te twijfelen of ik mijn eerste afspraak niet te laat heb gemaakt haha. Ik trouw in juni en ik ga pas voor het eerst passen half september (ongeveer 9 maanden van tevoren). Heb er sowieso heel veel zin in, dus ergens wil ik de afspraak graag naar voren halen.
Ik schrok wel echt van de levertijd van 7 maanden, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Maar Volgensmij is dit wel een ‘uitzonderinf’
Zit waarschijnlijk ook meer tussen mijn oren hoor haha. Ik zit er ook mee dat de mensen die meegaan allemaal hele verschillende werkdagen hebben, dus plannen is een heel gedoe.
Maarrr ik zie net dat mijn eerste keuze zaak doordeweeks ook in de avond open is. Ga toch maar even een balletje opgooien bij (schoon)zussen en (schoon)moeder of ze binnenkort een keer een avondje kunnen.
Ik heb m’n jurk in februari uitgezocht en ik trouw ik oktober. Zaten dus 8 maanden tussen, maar hij is inmiddels al binnen en ik mag hem binnenkort weer passen . Bij de bruidszaak gaven ze aan dat de levertijden bij hun 4-5maanden zijn, dus dan zit je met 9 maanden ook wel goed .
Veel plezier met uitzoeken, het is echt heel leuk (en ik had vooraf niet gedacht dat ik dat zou zeggen haha).
Ja true, maar ik vraag me af of ik bij de eerste winkel ga slagen (vooral budget gezien).
En ik heb zo veel zin om een jurk te gaan kiezen haha. Zijn nu aan het overleggen om over 2/3 weken op een avond te gaan
Snap ik! Ik was van te voren al bij een paar zaken gaan kijken naar het aanbod en voor welk budget ze jurken hebben. Toen besloten bij welke zaak ik ook wilde passen en toen ook pas vriendinnen/moeder mee gevraagd.
Super leuk, geniet ervan!
Update: ga nu over 3 weken voor het eerst al passen, zo veel zin in
Gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
En ook leuk dat de babs er toch iets leuks/persoonlijks van wilde maken, ondanks dat het een kosteloos huwelijk was. Dat maakt het toch extra speciaal
Ik ben me toch een partijtje zenuwachtig.