Trouwtopic

Ik vind zo’n jurk eigenlijk altijd overdreven. Zelfs al zou dit de bruid zijn… :sweat_smile:

2 likes

Haha wij hadden het hier laatst over toen we het over een dresscode hadden. Ik ben ook redelijk ingetogen en verwacht dat mijn jurk dat ook gaat zijn, maar sommige mensen zijn zo extra dat die dan misschien meer opvallen dan wij :joy: :joy:

Onze bruiloft is niet megagroot en 90% van de mensen weet echt wel dat wij verwachten dat je netjes komt (op een ander bruiloft in onze omgeving kwamen mensen gerust in spijkerbroek en tanktop), maar voor een heel klein percentage moeten we dat toch wel redelijk duidelijk maken. Nu voor cocktail gekozen omdat het ook niet overdreven chique hoeft en dan voegen we een los kaartje/briefje bij de uitnodiging met een paar tips wat deze dresscode inhoudt.

1 like

Het restaurant wat we geboekt hadden voor onze bruiloft gaat voor ons speciaal open, als ze tegen eind augustus nog niet geopend zijn. Ben er zooo blij mee! :partying_face: Heb weer helemaal zin om verder te plannen.

12 likes

Hoe was het :D? Ik moest voor het weekend nog aan je denken!

Lief dat je het vraagt! Ik begin nu eindelijk weer een beetje bij te komen, haha. Maar het was een fantastische dag met echt perfect weer (niet te warm, lekker briesje). Het begon wat later omdat mijn zus te laat was (iets met kinderen en borstvoeding) en daardoor liepen er wel wat dingen anders dan gepland, maar het was alsnog echt een heel leuk feestje. Mijn vader deed de ceremonie (onofficieel) en die had een toga van iemand geleend en een trouwbewijs geregeld haha. En mijn neefjes en nichtjes (tussen de 8 en 2,5) hadden een liedje ingestudeerd en gingen met zelfgemaakte glitter-microfoons voor ons zingen, zoooo lief.
Het was echt een hele mooie, persoonlijke dag en we hebben iedereen uitgebreid kunnen spreken. Het blijft jammer dat niet al mijn vriendinnen er bij konden zijn nu, maar ik heb er niet minder om kunnen genieten. Ik stortte aan het eind van de dag wel echt helemaal in (ben net zwanger), en nu dus nog ontzettend moe, maar het was het waard!

18 likes

Klinkt als een hele mooie dag! Prachtig!
Lekker nagenieten :heart:

1 like

Klinkt mooi! Gefeliciteerd :kissing_heart:

1 like

Dankje, jij ook nog! Hoe was jouw dag?

1 like

Wij hadden ook een topdag! Het was uiteindelijk prachtig weer. Hebben de ceremonie en alles mooi op locatie kunnen doen. Daarna heerlijk een uur een rondvaart gehad met cocktails en hapjes aan boord. De kleintjes die mee waren vonden dit geweldig, echt leuk om te zien. Afgesloten met tapas en borrels. Volgend jaar geven we op dezelfde locatie nog een knallend feest :tada:

7 likes

De ringen zijn er nog niet. Iets met vertraging bij de leverancier :sob: onze vakantie is nu voorbij dus nu een ander mooi moment plannen. Gelukkig heb ik z’n vader nog niet gevraagd ( wil graag z’n vader om toestemming vragen, lijkt me wel mooi) ga ik ook pas doen als ik alles in huis heb.
Heb ook een champagnefles met een foto van ons en DE vraag op het etiket die ik met de picknick/ wandeling mee ga nemen.

3 likes

Wat jammer dat de ringen er nog niet zijn! Hopelijk komen ze snel! Hebben ze enig idee wanneer dit kan zijn?

Ze zijn er net! :partying_face: ik ga hem komend weekend vragen.

19 likes

Ik heb vandaag voor het eerst jurken gepast. Heb een redelijk makkelijk figuur (alleen klein) dus vond dat veel wel stond. Maar er was niets waarvan ik dacht wauw, gewoon alles ‘mooi’. Hebben jullie wel het ‘deze is geweldig’ gevoel gehad? Ga volgende week een andere winkel proberen.

Laat je even weten hoe het gegaan is? :smiley:

Spannend! Veel plezier! :heart_eyes::heart:

Gewoon doorgaan. Ik vond mijn jurk pas bij de 3e winkel. Had trouwens ook dat eerste ‘mooi’ gevoel toen ik met meerdere mensen ging passen. Nadat ik alleen met m’n beste vriendin ging kon ik me pas echt focussen op wat ik wilde.

1 like

Ben bewust al alleen met moeder en beste vriendin geweest, geen hele entourage van schoonfamilie. Hopen volgende week op meer geluk, heb gelukkig nog even (mei

1 like

Ja ik had dat wel. Echt meteen toen ik die jurk aan had. Alles was mooi, maar deze was echt het allermooist.
Als jij dat gevoel vandaag niet had, dan heb je wrs DE jurk nog niet aan gehad

3 likes

Gistermiddag heb ik eerst z’n vader gevraagd. Die vond het een hele eer :blush:
S’avonds zaten we hier gewoon chill op de bank. Ik vroeg: wil je even komen staan, ik wil je graag wat geven. Toen een speech van 2 zinnen ( had veel meer bedacht maar te zenuwachtig haha) Ik ging daarna op één knie zitten en gaf hem een fles wijn met een foto van ons en de vraag erop. En toen vroeg ik hem zelf natuurlijk nog echt. Wil je met me trouwen? Hij heeft JA gezegd!!
En deed ik de ring om en hij bij mij. Super dat ze ook nog precies pasten. Was vet op de gok gekocht met zijn maat natuurlijk.
Door het rotweer was het iets simpeler gegaan dan bedacht, maar het was echt heel mooi :heart: half uur daarna moest ie helemaal huilen, zo lief. Ben zo gelukkig!!!

72 likes

Ah, zo lief! Gefeliciteerd :two_hearts:

1 like