Trouwtopic

Dank je! Super mooie jurk die je stuurt. Ik ga nog even verder zoeken bij Asos.

Misschien ga ik deze ook nog wel bestellen om te testen, want zo mooi inderdaad! :smiling_face_with_three_hearts:

@Huismus Wauw ook heel erg mooi, maar zie helaas geen witte versies voorbij komen, anders vond ik deze wel heel erg mooi. Losse top en rok is trouwens ook echt een goed idee, daar had ik nog niet naar gezocht.

Ik heb voorlopig deze besteld op Nelly: https://nelly.com/nl/womens-fashion/clothing/party-dresses/nly-eve-1103/lace-trim-ls-gown-301561-0001/.

Deze vond ik misschien ook nog wel leuk.

310 euro van by Malina Bridal

Zij (By Malina Bridal) hebben trouwens ook echt super maxi-jurken, maar wil er niet zoveel aan uitgeven. Misschien een tip voor iemand anders :smile:

4 likes

Ja, ik heb de afgelopen twee maanden zoveel gehuild om die bruiloft. Daar ben ik klaar mee! Wij gaan nu waarschijnlijk op 28 augustus trouwen. Anders dan we hadden bedacht, maar het wordt vast een fijne dag. Moet de details nog wat gaan zien, haha.

1 like

Vandaag allerlei make-up en verzorgingsdingetjes gekocht voor onze bruiloft. Een waterproof mascara, nieuwe concealer en m’n trouw parfum. De hele douglas doorgezocht en uiteindelijke voor Giorgio Armani Si Passione gegaan. Een zwoele, zoete geur en vond de naam ‘Si’ ook wel toepasselijk. :heart: Nog 2,5 week!

21 likes

Oh wat grappig dat was onze datum!
Wij hebben het een jaar uitgesteld, op onze locatie kunnen met de corona maatregelen nog maar 1/3e vd gasten komen en dat vonden we zonde.
We hebben nog wel het registreren dit jaar en daarna gaan we met de getuigen brunchen bij onze locatie en daarna heb ik een bridessuite geboekt daar, so its something :)!

2 likes

Ah klinkt heel fijn zo! Doen jullie er toch nog iets aan! :blush: Snap het wel. Wij twijfelen ook nog wel. Maar we hebben een buiten locatie, dus genoeg ruimte.

1 like

Oh met zo’n locatie zou ik het ook doen denk ik! Klinkt heel fijn, veel plezier met plannen :heart:

1 like

Dinsdag komt de ring waarmee ik mijn vriend ten huwelijk wil vragen. Ik wou hem eigenlijk op vakantie vragen, maar we gaan nu nergens meer heen. Nu dacht ik het misschien te vragen tijdens een wandeling in het bos en dan thuis champagne? Maar het klinkt nu zo afgezaagd…als iemand nog andere leuke ideeën heeft? Pff ik wordt al een beetje zenuwachtig als ik er aan denk haha

9 likes

Een picknick als het mooi weer is? Mét de champagne!

1 like

Daar dacht ik ook nog aan! :smile:

1 like

Ik denk dat het juist niet afgezaagd wordt omdat jij degene bent die hem vraagt! Mega tof! Alvast heeeeel veel plezier :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn vriend heeft me afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd! :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:
Het was zo leuk gedaan allemaal en echt een verrassing. Echt zo leuk!

We schuiven het nog wel even op de lange baan ivm persoonlijke redenen en de corona gebeurtenissen, maar we kunnen iig alvast inspiratie opdoen enz :heart:

33 likes

@MaartenvanRossem hoe is de ring? Wat je ervan verwacht had? :smiley: Heb je inmiddels al bedacht wat je wil doen?

@Ananas gefeliciteerd! Leuk hoor, lekker plannen.

Ik begin nu echt wat spanning te krijgen. Volgens mij heb ik alles geregeld voor volgende week, maar af en toe schiet ik lichtelijk in de stress. Wat als ik iets vergeten ben? Het belangrijkste is sowieso klaar. Jurk, pak, ceremonie, ambtenaar en gemeentelijke dingen. Komt vast goed maar oooohhh… wat heb ik er zin in!

4 likes

Haha, heel herkenbaar! Wanneer ga jij precies trouwen?

Mijn ouders logeren de hele week volgende week hier (in een vakantiehuisje, niet bij ons in huis gelukkig) dus die kunnen mooi helpen met de laatste voorbereidingen. Vrijdag ga ik voor de laatste keer mijn jurk doorpassen en als ie goed zit, mag ik 'm meenemen. Hoop dat hij nog past bij mijn borsten, want die zijn vanwege “omstandigheden (huhu)” ietsje gegroeid afgelopen weken.

4 likes

Er was helaas wat mis gegaan dus ik moet nog een weekje wachten op de ringen. Kan ik nog langer in spanning zitten :grimacing:

Komt helemaal goed joh volgende week. Al kan ik me wel voorstellen dat je alles 100x bijlangs gaat in gedachten.
Spannend!!

@Hedwig dankje! Ga jij volgende week trouwen? Spannend zeg, veel plezier! Komt vast goed allemaal :blush:

@SpeedOfSound Hopelijk zit het nog goed vrijdag! Wanneer ga jij trouwen?

1 like

De 21e het feest en 22e naar het gemeentehuis!

2 likes

Ik ga volgende week vrijdag trouwen! Mijn moeder komt de donderdag voor de gezelligheid en om me vrijdagochtend te helpen. M’n vriend gaat dan naar z’n ouders.

@MaartenvanRossem ah balen! Ik hoop dat ze straks wel goed en naar verwachting zijn.

@Ananas ja! Volgende week vrijdag. Ik geloof dat we alles wel geregeld is, maar ik check nog wel wat dingen voor de zekerheid :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb een beetje discussie met vriendinnen over een aanstaande bruiloft waar wij heengaan. Als je weet dat de bruid qua kledingstijl niet heel uitbundig is en je verwacht dat ze dat op haar trouwdag ook niet is, houd je daar dan rekening mee als gast qua kleding? Dat je zelf ook niet te uitbundig gaat bedoel ik.

Ik zou het dus een beetje raar vinden als de bruid er zo uit ziet:

En een van de gasten zo:

1 like

Ik kan alleen voor mezelf spreken.
Ik had had zelf geen trouwjurk maar een mooie avondjurk, zeker niet uitbundig.
Maar ik vond het zo leuk dat mijn gasten zo hun best hadden gedaan zich leuk aan te kleden. Meestal niet mijn smaak en soms over the top (zelfs rood :crazy_face:), maar dat kon mij niets schelen. Ik waardeerde al die moeite.
Alleen dat decolleté zou ik persoonlijk niet kunnen waarderen, maar dan nog zou ik me er niet echt druk over kunnen maken.

2 likes

Ik ga over The top door het leven dus ik denk dat mijn vriendin het raar zou vinden moest ik ineens sober opdagen.

12 likes