Trouwtopic

Ja, daar ben ik het ook mee eens en ik denk dat het goed is om daar nu al rekening mee te houden, ook al is het ver weg.

Ik ga wel door met het plannen, maar dan voornamelijk de dingen die we sowieso moeten regelen. Ik ben bijvoorbeeld nog steeds op zoek naar een mooie jurk, maar tot zo ver nog niet echt gevonden wat ik wil. Scheelt dat die jurk dan later gewoon gebruikt kan worden mocht het nu niet doorgaan.

Super lastig dillemma qua locatie + leveranciers voor degenen die binnenkort al gaan trouwen :pensive:

1 like

Ik twijfel ook heel erg vooral vanwege de kosten die het met zich mee brengt om het te verzetten… en het zal ook niet mee vallen om een nieuwe datum te krijgen met de zelfde leveranciers omdat vele al vol zitten. Vriend en ik hebben nu afgesproken tot uiterlijk 23 april te wachten en te kijken wat er gebeurt met het virus.

Overdag hebben we 50 man en 'savonds 160 man. We wachten het nu nog even af, maar gaan begin april denk ik een keuze proberen te maken…

Ai mensen vervelende keuzes, vooral als je in het voorjaar al trouwt.

Wij trouwen eind september en hebben zelfs al onze twijfels.
Kreeg net een melding dat jurken passen eind deze maand nog wel kan maar dat er maximaal 2 personen mee mogen.

Vervelende is ook dat je dus echt niet weet hoe lang dit gaat duren

Wij trouwen pas in augustus, maar het restaurant waar we geboekt hebben gaat sluiten… :disappointed:

Wij gaan precies 6 april trouwen. Dus zou wel cru zijn als 7 april de restaurants weer open zouden gaan hehe

Ah dat zou zeker zuur zijn, er is wel onduidelijkheid of het tot 6 april is of tot en met toch? Hoop dat het bij jullie ook alsnog een mooie dag wordt!

Heb vanavond even zo gejankt. We hebben het over alternatieven gehad, maar wil zo graag deze mooie dag hebben en het niet als oplossing dan maar klein houden…
Wat een rotsituatie!

Wij trouwen in augustus en gaan ook annuleren. Niemand weet wat dan de maatregelen zijn, of leveranciers failliet zullen gaan en of horeca op dat moment open is. Wellicht worden de maatregelen minder streng, maar ze kunnen altijd weer opgeschroefd worden. Op dit moment zijn we dan alleen de kosten van mijn jurk en een deel van de DJ kosten kwijt. :disappointed: Even afscheid nemen van het droombeeld dat je toch opbouwt van zo’n dag.

Zou je niet nog even af willen wachten? Augustus duurt nog wel even!
Wij gaan half april beslissen of we het feest op 27 juni door laten gaan of niet. Trouwen gaan we sowieso doen op de 22e (de gratis maandagochtend dienst haha) ,maar feest is nu twijfelachtig.

Dat klopt wel… Probleem is dat veel partijen aanbetalingen willen zien in de komende 3 weken (wat ook logisch is in deze tijden). Alleen als je daarna alsnog moet annuleren scheelt dat heel veel geld met nu annuleren. Wij hebben een avondbruiloft met alles op 1 lokatie, dus kunnen niet alleen het feest laten zitten.
Wel fijn dat jullie sowieso gaan trouwen die dag! Misschien anders dan verwacht, maar wordt sowieso een mooie dag.

1 like

Wij hebben vandaag bericht gekregen dat onze bruiloft moet worden verzet, 1 van onze locaties zegt alles af tot 6 juni in ieder geval. Baal echt zo erg :cry:

Wat verschrikkelijk :pensive:

Aaah zo balen! :scream::tired_face:

Wat vervelend!

Wij moeten de bruiloft ook verzetten :sob: . En het meest kutte is nog, dat we het in eigen tuin zouden doen, en we 1 augustus gaan verhuizen en dan kan het dus gewoon niet meer. Echt mijn hele beeld van de bruiloft is nu weg en ik dacht dat ik er niet zoveel om zou geven maar heb toch even een partijtje zitten huilen gisteravond. Ik wilde gewoon mijn mooie jurk aan, mijn opa van 95 zou me weggeven, alle gasten zouden blijven kamperen en mijn zus uit Australië zou er bij zijn. Maar mijn zus kan niet meer komen, mijn opa gaat geen jaar meer redden en we willen heel graag een kindje dus de kans dat de jurk volgend jaar niet meer past is er ook nog. Bah, wat baal ik zeg!

1 like

:pensive: ach dat is wel echt heel verdrietig allemaal. Logisch dat je je rot voelt nu! Sterkte.

Ah, echt heel k*t voor jullie @SpeedOfSound @Brigitte @Uitstelgedrag en de andere aanstaande bruiden :frown: Ik leef met jullie mee want wij zouden initieel op 1 mei 2020 gaan trouwen maar hebben dit naar voren getrokken.

Ja het is echt een rotte situatie iets waarop je je zo verheugd. Voor ons is het ook maar afwachten hoe we nu gaan doen… er zouden veel buitenlandse komen waar ook mee moet worden overlegd. En mijn zus zou 7 weken na onze bruiloft gaan bevallen dus als wij het enkele maanden verzetten zit zij met een new Born baby weet ook niet hoe handig dat is(ze is ook getuige)

Wat rot @Brigitte en @SpeedOfSound, dat je zo uitkijkt naar zo’n dag en het dan toch niet gaat. Ik hoop dat jullie beide mooie alternatieven vinden :).
Wij zouden 21 april in geregistreerd partnerschap treden maar hebben besloten dit uit te stellen.
We vinden het niet verantwoord om 3 mensen uit vitale beroepsgroepen naar ons toe te laten reizen en het lijkt me ook maar ingewikkeld die afstand te bewaren.
Ons feest was eind augustus en redelijk klein (60 mensen) en op 1 locatie dus daar heb ik nog hoop voor.
Ik heb wel al bedacht dat ik dan misschien geen ring heb, maar daar heb ik vrede mee :). Komt die een ander moment.