Trouwtopic

Ik denk dat het er 100 procent vanaf hangt waar je heen gaat.

Bedankt voor jullie antwoorden! Dan laat ik het wel op mij afkomen en hoor ik het in de winkel wel ! :smile:

Denken jullie dat misschien bruiloften met meer dan 100 gasten gecancelled gaan worden door de locatie ivm corona? Als je in de komende maanden trouwt?

Ja :cry: ik hoorde via via dat haar bruiloft en huwelijksreis was gecanceld en dat ze gewoon konden gaan (thuis)!werken deze weken…

Ohh jeetje dat lijkt me echt klote! Ben benieuwd wanneer/hoever voor de trouwdatum die beslissing gemaakt wordt voor een huwelijk. Was haar bruiloft in maart nog? of later dit jaar?

Jaa afschuwelijk he… was komende week…

@Lindemann

Ik ken iemand die vandaag zou gaan trouwen waarbij het is afgezegd door de locatie. Lijkt me echt vreselijk! Wij trouwen begin juni op de zelfde locatie begin nu wel bang dat worden dat het Corona virus dan niet onder onder controle is…

Oh, wat erg… ik begin me inderdaad ook zorgen te maken. Maar wij trouwen eind augustus

Wij trouwen midden augustus en zijn aan het denken om het grote feest af te blazen ivm familie dat uit het buitenland moet komen. En dan de ceremonie bij de gemeente heel klein te houden en volgend jaar dan het grote feest te doen incl. trouwen voor de kerk. Heb het met een paar vriendinnen maar die verklaren me voor gek. Maar denk dat het wel iets is waar we rekening mee moeten houden.

Wij trouwen maandag over 2 weken in de ochtend en daarna zouden we brunchen met een klein gezelschap… nu gaat de brunch in het restaurant niet door en twijfelen of we alsnog (een deel van de genodigden) hier uitnodigen, ging om 16 man, maar - de opa’s en oma’s om 12 personen. Maar ook dat voelt inmiddels verkeerd. Hoop dat er überhaupt nog mogen trouwen want volgende maand komt de baby en zou het heeel fijn vinden als we daarvoor getrouwd zijn!

Wij trouwen 19 juni en vandaag is de eerste keer dat ik er rekening mee houd dat het wel eens afgezegd moet worden. Maar duurt nog even… Afwachten maar!

@Ketel wat vervelend! Hoop voor je dat het door kan en mag gaan.

1 like

Wij trouwen ook 19 juni. Heb samen afgesproken dat als het spannend wordt dat we kijken of we alleen het feest kunnen aflassen. Overdag zijn we maar met 16 man. Afwachten :disappointed:

1 like

Trouwen in stadhuizen gaat gewoon door. Wij in zelfde situatie alleen met minder man. Wij gaan nog wel trouwen en dan maar ander keertje lunchen.

1 like

Dat is geruststellend nieuws! Wij trouwen alleen met getuigen erbij dus dat moet goedkomen. Het vieren daarna doen we dan inderdaad op een ander moment. Het feest staat voor november gepland dus dat is gelukkig nog ver weg.

Ja, bij ons komt helaas ook de helft vanuit het buitenland. Maar we zouden het sowieso al klein houden (max 40 gasten). Hoeveel gasten komen er bij jullie?

Voor de bruidjes die in juni trouwen. Hoe gaan jullie hiermee om, wanneer beslissen jullie of het wel of niet doorgaat en wat doe je met uitnodigingen versturen? Wij trouwen 4 juni en locaties en leveranciers vragen nu al wat we willen en geven aan dat verzetten vrijwel niet op korte termijn kan en er ook flink wat kosten bij komen… krijg echt een naar gevoel van.

Het verbaast me dat ze nu al paniek zaaien. Ze kunnen toch nog niet weten hoe het verloopt / hoelang de feestlocaties dicht moeten blijven? Ik trouw 8 mei en mijn vriend maakt zich echt nergens druk om…?

Edit: met ‘ze’ bedoel ik de leveranciers

:frowning:

Wij hebben op 1 feest ongeveer 60 man en op grote feest 130 waarvan ongeveer 20 uit het buitenland.

@Brigitte ik weet het ook niet. Wij hebben augustus gepland en denk dat we 1 april een keuze moeten gaan maken of we een uitnodiging of een annulering gaan sturen naar onze gasten.

@Lindemann ik snap het wel. Niemand weet hoe lang dit nog gaan duren en je kan er al beter over nadenken zodat je eventueel alternatieven hebt mocht het niet door kunnen gaan.