Wij hebben gisteren de locatie bezichtigt en zijn zo enthousiast! Het leukste is dat het nu eindelijk voor m’n vriend ook gaat leven.
Onze datum was nog beschikbaar, dus we treden op vrijdag 28 augustus in geregistreerd partnerschap (nouja hopelijk kan het stadskantoor die dag ook, we hebben toch alleen getuigen, maar het feest is iig die dag haha!)
De locatie is een duurzaam hotel met restaurant van kennissen van ons, in de stad waar we wonen.
Ze hebben een zaal en aansluitend een leuk terrasje, waar we vegan gaan bbqen met 20 gasten, en dan savonds komen er nog ~30 gasten en gaan we dansen en zijn er hapjes.
Daarna blijven m’n vriend en ik in dat hotel slapen (we moesten toch al 2 kamers boeken vanwege geluidsoverlast anders haha).
We twijfelen nog over of we de sweet table voor alleen de eters doen of voor iedereen, maar we gaan zaterdag naar een proeverij vd bakker die we in gedachten hebben en dan hebben we ook de prijsopgaaf vh feest dus dan kunnen we die keuze maken.
Verder wil ik eigk geen uitnodigingen versturen per post maar gewoon iedereen appen. Ik vind kaartjes echt een zinloze en dure grap, hecht er geen waarde aan.
Ik wil eigk wel graag een fotograaf maar m’n vriend niet en we zijn natuurlijk ook nog eens vet laat.
We hebben wel wat hobby fotografen die we uitnodigen maar ik kan echt wegsmelten bij mooie foto’s, maar dat zou ik dan zelf moeten betalen ben ik bang (hm hier ga ik nog even over denken).
Maar we hebben er iig echt zoveel zin in, kan echt genieten van het vooruitzicht alleen al