Weten jullie waar ik soortgelijke jurken kan passen? Ik heb de ontwerpers al gevonden, maar het zijn buitenlandse merken. Op internet kan ik het niet helemaal vinden.
Als ik het mag vragen
Hoe ver van te voren moest jullie een deel van de kosten voor de locaties betalen
Vanaf dat ik mijn keuze had gemaakt moest ik de helft van het bedrag betalen zodat ze de jurk konden bestellen.
Edit: wauw ik dacht dat je het over de jurk had Voor de locatie moesten we 10% betalen wanneer we de datum vastlegde, 50% 2 tal maanden achteraf en de rest zo’n maand na het feest.
Niet! Wij hebben alles achteraf betaald, ze wilden geen aanbetaling. Nou dan niet hè . Maar volgens mij is dat wel heel uitzonderlijk.
Rembo styling heeft jurken met zo’n boho- gevoel, en ook eentje die lijkt op jouw foto: https://rembo-styling.com/nl/dress/kiss-tell/
Ik had ook een jurk van dat merk, het is een Belgisch merk maar kon ik gewoon in Nederland kopen.
Wij hebben 500€ als aanbetaling moeten doen om de datum vast te leggen en daarmee ‘kregen’ we de hotelkamersuite. De rest betalen we achteraf!
30 procent bij het vastleggen van de datum en offerte enzo en de overige 70 procent betalen we één maand voor de trouwdag.
Ik vind deze laatste paar dagen superspannend!
Echt een beetje stilte voor de storm hè?
Heb je nog veel last-minute dingetjes om te doen of valt het mee?
Mijn vriend en ik gaan niet trouwen maar treden volgend jaar wel in geregistreerd partnerschap met een feestje erbij.
We zijn hier allebei heel enthousiast over maar gister gingen we het mijn ouders vertellen en die zijn dat dus echt niet.
Ik wist al dat ze tegen het huwelijk zijn maar dit is dus niet trouwen en komop pers er iig een leuk uit.
M’n moeder toonde wel interesse door te vragen wat het inhoudt maar later stelde m’n vader echt een rotvraag, waarvan die achteraf zei dat dat moest omdat m’n moeder het niet durfde te stellen.
Ze zaten ons enorm richting een samenlevingscontract te duwen, dat m’n vriend op gegeven moment tegen m’n vader zei “had ik soms eerst bij je om d’r hand moeten vragen?”.
En ik had dit dus ook al beetje verwacht maar toen ik het vertelde hoopte ik dat ze het gewoon leuk zouden vinden. Ze zijn echt gek op mijn vriend en we zijn al bijna 9 jaar samen.
En ze deden ook heel erg alsof m’n vriend dit allemaal van mij moest terwijl we het dus samen besloten te hebben. En we konden niet beargumenteren waarom we geen samenlevingscontract wilden maar hebben ook gewoon gezegd dat dat geen vd opties was die we meenamen in de keuze.
Tis echt stom want m’n vriend en ik zitten even op een megaroze wolk en dan voelt dit als een domper
Ohh wat stom! Het is sowieso helemaal je eigen keuze toch, maar ik snap wel dat het leuker was geweest als je ouders enthousiaster hadden gereageerd.
Aaaw, snap dat dit als een domper voelt. Vind dit ook een beetje kinderachtig van je ouders. Dit is eigenlijk niet anders dan iemand wel dwingen om te trouwen ipv een samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap, omdat het heurt maar dan net even andersom.
Laat je niet van je roze wolk af pleuren! Jouw feestje, jouw keuze. Bovendien kan je je geregistreerd partnerschap ook precies de vorm geven die jullie samen voor ogen hebben, dus ik zie zelf eigenlijk geen nadelen.
Jaaaaa!! Onze locatie en datum is geboekt! Na maanden zoeken hebben we eindelijk een fantastisch plekje. Super privé, lekker eten en drinken, mooi uitzicht, ben zo zo zó blij. Nu op naar het kaarten bestellen.
Heb je al een kaart gevonden? Ik werk bij een mooie shop met trouwkaarten (sorry of is dit spam haha)
We hebben een toffe op het oog, maar kom maar door met spam hoor! Heb de Save the Date/Evening zelf gemaakt ivm kostenbesparing. Trouwkaarten moeten gewoon prof zijn.
Stuur je effe een DM! Wil niet dat ze ooit hier terecht komen als ze googelen
Oeh wil je mij ook een dm sturen?
Ik ben ook nieuwsgierig!