Trouwtopic

@PizzaFunghi Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar heb gehoord dat deze niet zo lekker zijn!

En vaak heel slordig!

Jammer, want vind hem er best leuk uitzien (ben niet zo kritisch) maar de smaak is het belangrijkste. Heb gisteren een adres gekregen waar ik al ooit een hele goede taart van heb gegeten en ze heeft in onze periode nog tijd. We hebben 2 feesten, denk dat ik er dan 1 via haar doen (voor op de Sweet tablet) en alsnog eentje zelf maak (voor de avond waar het meer om het eten draait).

1 like

Zie er zeker wel wat mooie jurken tussen!

Waarom wil je geen witte trouwjurk (gewoon benieuwd)?
Wat is je huidskleur? Ik vind die lichtroze erg mooi maar dat kan soms best flets maken als je een lichte huidskleur hebt. Die donkerblauw vind ik persoonlijk lijk wel heel erg donker, die zou ik zelf niet zo snel doen als trouwjurk.

Heb je al op asos gekeken? Zij hebben ook mooie galajurken!

1 like

De laatste jurk vind ik heel mooi! Maar de kleur is wel lastig inderdaad. Ik ben zelf ook heel licht en in van die lichte pastelkleuren val ik helemaal weg. Blauw doet het wel altijd goed. Je kan bij asos ook kijken naar bruidsmeisjesjurken. Die zijn ongeveer in die stijl en ook niet wit.

1 like

Met een lichte huidskleur zou ik idd wegblijven van alle beige/lichtroze jurken. Zeker als je blond haar hebt kan dat heel gek staan/je bleek maken (disclaimer: het kan vast ook mooi zijn bij sommigen, maar bij mezelf is dat echt lelijk en ik ben blond en lichte huidskleur haha). Ik vind lichtblauw of lichtgrijs wel heel mooi! (bijv die tweede)

Wat ik ook wel een beetje in je stijl vind is Frock & frill: https://www.asos.com/nl/search/?q=frock+and+frill+dress of Maya https://www.asos.com/nl/search/?q=maya

https://ivy-oak.com/collections/bridal
Ivy and Oak heeft ook een mooie relatief betaalbare bruidscollectie :blush: vind de jurken die je hebt uitgekozen overigens wel heel mooi :two_hearts:

2 likes

Waaahhh dalijk komt de fotograaf met eindelijk alle foto’s van de bruiloft. Ik ben zó benieuwd.

13 likes

Iemand tips voor muziek tijdens de ceremonie.
We willen graag live muziek, maar vinden 650 euro een beetje duur voor een uurtje spelen.

Ik vind het echt zo spannend dat de dag nadert! Vandaag spreken we de BABS, dit weekend knutsel ik met een vriendin de bedankjes in elkaar en maandag ga ik mijn jurk ophalen. Alleen John volgende week werken, een paar dagen vrij en dan is het zo ver :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Nummer 5 vind ik echt prachtig! Alleen misschien een beetje te donker als trouwjurk. Die grijze van nr. 8 is ook heel mooi!

1 like

Waarom zou je in wit trouwen? Blijkbaar vind je een andere kleur beter bij je passen. Prima toch?
Ik ben zelf ook heel wit en ben in een duifgrijze jurk getrouwd, qua kleur leek hij wel heel erg op die laatste uit je lijstje. En ik had ook een galajurk (van Coast, ook een aanrader!).
Ik was er heel blij mee en heb ook alleen maar complimenten gehad. Je moet iets kiezen dat bij je past en waar jij je goed in voelt. Dat een trouwjurk wit zou moeten zijn vind ik echt achterhaald.
Gewoon bestellen en passen!

En hoe zijn ze? Ik kwam hier om te posten dat wij de foto’s ook binnen hebben, het zijn er 5800+ omg haha :no_mouth::neutral_face: Maar er zitten hele mooie bij, wat ik zo gauw even zag want ik heb ze nog niet allemaal bekeken natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Zo leuk! Ik wou dat ik ook nog een keer mocht, haha!
Geniet van elk moment, en sta eens extra stil op cruciale momenten. De dag gaat zooooooo snel voorbij!

1 like

:hushed: Heeft de fotograaf geen na bewerking gedaan, omdat je er zoveel hebt.
Of wilde je dat niet? :yum:

Jurk 2! :open_mouth: Helemaal in Schotland, volgens mij is dat heeeeel mooi. Wel gaaf hoor. Ben benieuwd naar je voorbereidingen.

1 like

Jurk 2 of jurk 9!

1 like

2 of 5!

1 like

Jawel! Hij had al gezegd dat het wel even zou duren voor we de foto’s zouden krijgen omdat het er veel waren. Het zijn foto’s van de make-up, de ochtend met de bruidsmeisjes/bruidsjonkers, foto’s van onze kleren/ringen, de locatie en aankleding, het eten, en dan nog de bruiloft en het feest zelf. Met de bruidsmeisjes hebben we al op drie plekken foto’s gemaakt :sweat_smile: En dan zijn er foto’s gemaakt door de fotograaf, door zijn assistenten (die foto’s zitten er ook bij), en door iemand met een drone :flushed: Ik ben trouwens in het buitenland getrouwd waar dit soort dingen wat normaler zijn, maar ik wist niet dat we zoveel foto’s zouden krijgen :flushed:

1 like

Ja echt super, we hebben rond de 650 foto’s. Ben er echt blij mee. Boahh 5000 foto’s, omg😂 succes met uitzoeken.

1 like