Ik trouw overmorgen!! Ik merk wel dat ik een beetje onrustig ben. Morgen mijn nagels laten doen en alle versieringen naar de zaal brengen. Het feest start morgenavond al met een familiediner gezien ze er een hoop uit het buitenland komen!
Ik zie dit nu pas! We hadden deze week vrij om nog een aantal zaken af te ronden. Verder vond ik het regelen van onze bruiloft echt meevallen!
Oh spannend!! Alvast heel veel plezier gewenst! Geniet er van!
Zo leuk en spannend! Alvast veel geluk en een prachtige dag gewenst
Geniet ervan!
Wij hebben gisteren met onze wedding planner gesproken. Alleen nu zegt zij dat de fotograaf minimaal 1 a 2 uurtjes ook even bij de avond gasten foto’s zou moeten maken. Anders zouden alle avondgasten niet op de foto staan.
Persoonlijk dachten wij dat een Photobooth voor de avond al genoeg zou zijn.
Wat denken jullie?
(Fotograaf kost 500€ meer zo)
Veel plezier!!
Wij hebben na 3 weken nog geen foto’s van de fotograaf Nog meer mensen bij wie dat zo lang heeft geduurd?
Ik werk zelf als videograaf en ik heb zelfs 10 weken als uiterlijke leverdatum. In de praktijk is het vaak tussen de 6 / 7 weken. En bij veel fotografen is dat vergelijkbaar.
De opdrachten stapelen zich vaak op en er gaat veel tijd zitten in de nabewerking en dan duurt het even.
Oh fijn jullie antwoorden! Ik meen me te herinneren dat hij 3 weken had gezegd, maar kan er niks meer over terug vinden… ik wacht dus nog even met boos erachteraan bellen
Ik was gisteren naar een bruidsjurkenmodeshow en shit man, ik ga het echt moeilijk krijgen met iets vinden in mijn stijl.
28 jurken gezien en vond ze allemaal kut.
Iemand toevallig nog tips voor heel bohemian jurken? Denk aan kant, geborduurd, fladderige losse mouwen tot elleboog ongeveer.
Mijn absolute droomjurk is van Temperley London, maar 7000 euro dus heeeeelll no.
Hoeft overigens geen echte trouwjurk te zijn, heb op Asos en zalando ook wat jurken opgeslagen staan.
Wild at heart bridal heeft heel veel in die stijl. Van merken als Rime Arodaky, Bo & Luca, Alexandra Grecco etc.
Wild at heart!
Wauw prachtige jurken! Denk er wel aan dat bij jurken met veel kant het prijskaartje al gauw kan oplopen, wel iets om in het achterhoofd te houden.
Bij de zien van je plaatjes dacht ik aan het merk Needle&Thread, zij hebben vaak wel jurken in die stijl in de collectie.
Van echte bruidsmerken zou je ook eens naar het merk Watters kunnen kijken, met name de Willowby collectie, daar zijn ook heel romantische bohojurken bij. Het wordt o.a. verkocht bij La Nova in Dordrecht (ze hebben ook andere dat soort romantische merken), daar heb ik mijn jurk ook van. Superfijne winkel ook, ze hebben zelfs speciaal voor mij een jurk besteld die ze niet in hun collectie hadden.
edit: hier wat plaatjes
Needle&Thread (via zalando)
Needle&Thread (via zalando)
Jarlo (via zalando)
Ivy&Oak
Willowby Watters (capricorn)
Willowby Watters (mercury)
Willowby Watters (corella)
Willowby Watters (adelaide)
Rembo styling?
Ik ben gisteren getrouwd! Ik heb alleen een naar gevoel overgehouden van onze dag… Ik wil mijn verhaal even kwijt maar ik wil dit topic niet te veel besmetten, vandaar de spoiler:
Sorry, lang (negatief) verhaal
Ik heb namelijk niet op veel momenten kunnen genieten.
Mijn familie is van ver afgereisd om er bij te kunnen zijn en daarom zat mijn ouderlijk huis helemaal vol met mensen. Ik heb mijn haar + make-up daar laten doen en iedereen zat er omheen. Dat was het eerste moment dat ik me ongemakkelijk voelde.
Vervolgens kwam er een fotograaf en ging ik mijn jurk aantrekken. Toen trok mijn moeder een deel van de rits stuk en begon ze huilen Ik heb haar eerst moeten troosten want ze vond het echt verschrikkelijk.
Vervolgens zijn we foto’s gaan maken. Ik wou graag foto’s van gezinsleden maar de hele familie liep mee als entourage. Omdat het natuurlijk veel regende werd ik gepositioneerd op een doek en moest iedereen om mij heen draaien terwijl de andere helft maar een beetje erbij stond. Ik voelde me zo ongemakkelijk de hele tijd…
Vervolgens gingen we naar de locatie en toen was ik mijn bruidsboeket vergeten Mijn vader is toen snel heen en weer gereden (boeket heb ik cadeau gekregen van een vriend - dus kon het echt niet maken om zonder te verschijnen).
We hadden een playlist gemaakt op USB met (voor ons) speciale liedjes, die afgespeeld zouden worden tijdens het wachten. Daarnaast hadden we ook een nummer waarop ik zou opkomen. De verantwoordelijken waren geïnstrueerd maar ineens bleek de locatie niet iets via USB af te kunnen spelen (dit hebben wij meermaals gevraagd aan de locatie en was geen probleem). Uiteindelijk hebben ze het liedje waar ik op zou opkomen afgespeeld toen mijn (nu)man naar voren liep en bij mij niets. De rest van de nummers werd niet afgespeeld.
De ceremoniemeester was praktisch onverstaanbaar en voelde de zaal helemaal niet goed aan. We hadden afgesproken dat ze 2 gedichtjes zou doen maar ze heeft er zeker 5 gedaan. Mensen begonnen ook echt te zuchten op een gegeven moment. We hebben onze eigen trouwgeloftes uitgesproken en dat vond ik echt het mooiste moment van de hele dag!
Het diner was wel heel erg lekker, alleen bleken er vervolgens 8 extra personen te zijn die we niet uitgenodigd hadden (familie van
mijn vriends kant) en die hadden zich meteen een tafel geclaimd en zelfs bestek gejat van mijn vriendinnen en moesten natuurlijk als eerste eten halen?
Ik had mijn vriendinnen een aantal taken gegeven maar ze hebben ze niet echt uitgevoerd. Zo had ik hen gevraagd om de avondgasten te ontvangen en dus iets eerder dan de rest naar de feestzaal te gaan. Dan konden wou nog even natafelen. Echter kwam de eigenaresse mijn vriend en mij halen omdat de avondgasten niet ontvangen werden… Mijn vriendinnen kwamen op een gegeven moment wel aan met alle spulletjes (kaartendoos en gastenboekje) maar de gasten niet geattendeerd hier op. Ik had ze ook gevraagd om cadeaus en de kaartendoos naar onze hotelkamer te brengen. Die kon ik de volgende
ochtend zelf nog zoeken, terwijl er natuurlijk best veel geld zit in de enveloppes…
Dus toen dacht ik, yesss eindelijk feest! Ik hou echt van dansen en feesten! We hadden ook een openingsdans die nogal knallend eindigde en een stuk waar we iedereen de vloer op mee zouden halen. Hier had ik al genoeg mensen op geattendeerd, maar 3x raden: bijna niemand deed mee. En de rest van de avond is de dansvloer praktisch leeg gebleven (ja, ik stond er op met 2 vriendinnen die het wel ‘aandurfden’ en mijn moeder deed soms mee. En dit vind ik het allerergste want mijn vriend en ik feesten ons nogal wat af. En al deze vrienden en vriendinnen waren ook daar maar niemand bewoog.
Toen de avond afgelopen was en we naar de hotelkamer gingen kon ik ook echt alleen maar huilen. Dus onze huwelijksnacht was ook top
En vanochtend kwamen we thuis, is er natuurlijk een confettikanon afgegaan in ons hele huis. Letterlijk in alle lades zat confetti. Er lag zelfs handzeep over het aanrecht verspreid, inclusief confetti. Ik (en mijn ouders) hadden mijn vriendinnen gevraagd om ons huis niet te smerig te maken want vandaag (de dag na de bruiloft) zou mijn familie uit het buitenland naar mijn huis komen kijken.
Al met al, ik wil echt nooit meer trouwen! Gelukkig hoeft het nu ook niet meer
Jeetje, wat denken al die mensen wel niet? Sommige dingen kan je niks aan doen, maar aan veel dingen ook wel. Ga je bijvoorbeeld je vriendinnen er nog op aanspreken? Zo van: ‘hey, ik had op jullie gerekend en jullie hebben taken toegezegd die jullie niet hebben gedaan.’ Want wat mij betreft is dat je goed recht
Wat ontzettend rot! Hopelijk heb je tussendoor een beetje kunnen genieten met je man.
Wat ontzettend rot zeg!
Ah nee wat rot voor je! Hopelijk kun je na een tijdje fijn terug kijken op de wel mooie momenten die je samen met je man hebt gedeeld. In ieder geval een dikke knuffel