En, is het goed gekomen met de zenuwen? Ik was op 2 momenten zenuwachtig: toen ik als bruid van de trap kwam en mijn aanstaande beneden stond, en toen ik de kerk in liep aan de arm van mijn vader.
Onze dag was prachtig, echt helemaal zoals we het hadden bedacht. Ik heb de hele dag lopen stralen. Hoe was jullie dag?
Ik ben vandaag voor de tweede keer jurken wezen passen en vandaag weer een hele mooie aangehad. Een hele andere jurk dan dat ik oorspronkelijk in mijn hoofd had. Maar ik heb echt angst dat ik straks een jurk koop en daarna een mooiere vind.
Jammer dat het voorbij is he? Ik wil nog een keer!
De helft is echt in een roes aan me voorbij gegaan.
Aan het eind van de avond kon ik niet wachten om mijn jurk uit te doen, ik had zo’n rugpijn… en tegelijkertijd vond ik het verdrietig, want dan was het echt klaar.
Nu is dan tijd om na te genieten wij gaan vanmiddag op huwelijksreis, jullie?
Gefeliciteerd!!
Voor mij duurt het nog maar 2.5 week! Maar door veel werkstress kan ik er nog niet heel erg naar uit kijken. Mijn hoofd zit gewoon te vol. Gelukkig heb ik een paar dagen vrij voor onze dag (en ook daarna!). @supermercado wij gaan ook een citytrip maken!
Daarna vrij kan ik echt aanraden
Ik denk dat we een locatie hebben voor het diner/feest! We zijn net proef wezen eten en alles was perfect!
Voor de getrouwden onder ons: hebben jullie een openingsdans gedaan? We hebben een aantal lessen genomen (mijn vriend wou dit graag proberen) maar we zien er zo houterig uit .
We hebben een locatie!
Het is een monumentaal pand, omgebouwd oud pakhuis en het is suuuupervet. Er is nu pas 1 bruiloft geweest en het ziet er echt fantastisch uit.
Nu nog de definitieve datum prikken haha
Nope wij niet. Ik vond dat voor ons sowieso teveel in het middelpunt en niet bij ons passen. Maar daarnaast is mn vriend ook echt een stijve hark en deden we t liever niet dan halfslachtig/matig
Ja! Was best een grote stap, want wij houden totaal niet van in het middelpunt staan en vooral mijn man is ook bekend om zijn houterigheid (al excelleert hij in onbedoeld gabberen). Ik ben uiteindelijk zo blij dat we het hebben gedaan. We hadden zoveel lol bij onze danslessen en ik vond het zo eng om te doen, maar het bracht wel het feest op gang (we deden ook geen slow dance nummer) en was echt hilarisch omdat niemand het verwachte. Ging ook niet helemaal vlekkeloos maar hebben echt lol gehad.
Ja wij hebben precies dit! Eerste minuut is vrij rustig (schuifelen en wat rondjes draaien), daarn 45seconden best snel en daarna los! Ik heb sowieso mijn beste vriendinnen de opdracht gegeven om mee te springen @Bunnyslippers mijn vriend is ook eerder een gabberdanser/fistpumper. We hebben ook danslessen en dat is inderdaad echt lachen
Alleen een schuiffel nummer. Dat voelde enorm awkward
Vraagje over de bruidstaart. Ik zie echt prijzen gevarieerd van 5 tot 9 euro p.p. voorbij komen. Vind het veel, maar oke als hij echt lekker is dan is dat natuurlijk prima. Maar de meeste trouwtaarten die ik heb gehad waren eigenlijk helemaal niet zo heel lekker? Hebben jullie aanraders voor bedrijven, of thuisbakkers?
Er staan op facebook wel veel thuisbakkers. Je kunt daar eens bij kijken. Ik heb het geluk dat mijn schoonmoeder heel creatief is en super goed kan bakken, zij maakt hem dus. In mijn omgeving hebben wel al meerdere collega’s/kennissen gevraagd of ik al een bakker had, want anders wilden zij ook wel mijn taart maken. Misschien is dat een tip?
Zo leuk <3
Woon je toevallig in de buurt van Alkmaar? Zit hier een tentje die geweldig mooie naked taarten maakt die heeeel lekker zijn. 4 euro pp.
De hema heeft tegenwoordig ook taarten die je kan stapelen (die taarten komen dus in 3 maten). Volgens mij zijn er twee soorten (chocola en de red velvet).
Ja heb inderdaad Facebook ook afgespeurd. Maar bedacht me dat we nog een jaar de tijd hebben en inderdaad ook zelf konden leren om taarten te bakken haha. Helaas niemand in mijn dichtbije omgeving die dit al kan. Meteen een nieuwe bezigheidstherapie.
@supermercado taart overslaan wil ik niet. De reden waarom ik wil trouwen is voor de taart en jurk haha. Maar hij hoeft niet huge te zijn want de gasten krijgen bij ons ook veel eten. Maar vind het wel leuk dat er er iets staat.
@Hedwig er komt sowieso ook een toetjes tafel waarvan de taart dan het middelpunt is, en daar past dit zeker wel bij!
@Degas nee, woon in het zuiden
@Meka die ziet er goed uit! Ga ernaar kijken.
Bedankt voor alle tips!