Trouwtopic

Danku!

Heb nog geen jurk. Dus die kan ik er wel op kopen, of inderdaad af en toe een beetje showen. Of s avonds van jurk wisselen die wat korter is. Mogelijkheden genoeg.

Klinkt dom maar de jurk vind ik minder belangrijk dan mijn schoenen, omdat ik die na het trouwen toch nooit meer zal dragen. Hier heb ik tenminste nog iets aan.

2 likes

Wow, super mooi zeg!
Die staan bij elke jurk wel prachtig denk ik!

1 like

Superleuk en tof! Maar wel vermoeiend haha, heb denk ik wel 30 jurken aangehad (bij 2 winkels geweest op 1 dag).
Uiteindelijk wel echt de allermooiste jurk gekocht, zo blij mee :heart_eyes: Maar vond het wel heel moeilijk om te herkennen ‘dat het hem was’, zeker nadat je er zoveel gepast hadden. Of hadden de meesten hier wel echt zo’n duidelijk gevoel dat het de droomjurk was? Ben daar wel benieuwd naar :blush: Lief dat je ernaar informeert @Victoria !

2 likes

Ik ben met mijn verloofde naar 1 beurs geweest, ik was toen al met zus en moeder naar andere geweest zodat we bij deze toen hij erbij was ook wat afspraken met leveranciers hebben vastgelegd en het meer “concreet” hebben gemaakt.

Heb je toevallig een foto? Ik ben 1 keer gaan passen en had 1 hele mooie maar ik had niet het YES gevoel als wat mensen op tv hebben.

Oh haha, 30 jurken? Ik heb er denk ik 5 gepast, en had bij Dé jurk wel meteen tranen in m’n ogen en alles. Best wel cliché :laughing::sweat_smile:

1 like

Wauw 30 jurken, da’s een aantal.
Ik heb zelf 5 jurken gepast voor ik hem vond. Was naar een bruidsmode show gegaan, en toen het model naar buiten kwam met de jurk wist ik meteen dat dat hem was

2 likes

Wauw @Junebug85, gelukkig heb je de jurk wel gevonden! Ik mag de mijne over anderhalve week doorpassen en meenemen. Het is bijna zo ver!

2 likes

Heel herkenbaar, ik slaap ook heel slecht nu en heb steeds hoofdpijn. Het komt vast goed, vrijdag zijn we alles vergeten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bedankt nog allen op de antwoorden over het wel of niet doen van een dresscode. Denk dat het dan voor ons ook geen hele specifieke dresscode wordt.

En jeetje 30 jurken! dan kan ik mij goed voorstellen dat je compleet kapot bent na zo’n dag.

3 likes

@Yay @supermercado aaaah nog een halve dag en een nachtje slapen! alvast heel veel plezier en geniet er van morgen :slight_smile:

1 like

Ahhh lief, dank je! Het wordt een prachtige dag :smiling_face_with_three_hearts:

@supermercado jij ook een fantastische dag morgen en veel geluk :two_hearts:

Veeeeeeeeel plezier!!!

Geniet ervan!

Heel erg genieten vandaag!!!

Geniet ervan!!

Fijne dag vandaag!!

@Rockabye Hoe was jullie dag??

Is het normaal dat je van tevoren afspreekt met het bandje wat (eventueel) komt spelen op de bruiloft? Of kan dat ook telefonisch/per mail?

Wij hebben afgesproken met de dj’s die kwamen draaien op ons feest, om zeker te zijn dat zij op dezelfde lijn lagen als ons. Maar op zich had het ook wel via telefoon/mail kunnen zijn, het was maar een kort gesprek.

Wij zijn bij één van hun optredens wezen kijken. We hebben ze toen ook even kort gesproken en de rest via de mail afgestemd