Trouwtopic

Ik heb overigens grotendeels speciaal voor dit topic een account aangemaakt. Sinds juni verloofd en wij zijn rustig aan een beetje aan het rondkijken naar alles wat te maken heeft voor het trouwen. Onze trouwdata is pas in september 2020 dus wij hebben nog alle tijd. Afgelopen weekend de trouwlocatie spontaan vastgelegd. Dit voelt overigens wel erg fijn, geeft een soort houvast waarop je verder kunt zoeken en dromen :smiley:

Hebben jullie btw ook zoveel ongevraagd advies van de mensen om jullie heen? Moet soms echt mijn best doen om er niet op in te gaan en lekker te doen wat ik/wij zelf willen.

1 like

Wat een gaaf idee!!

1 like

Nee gelukkig niet, lijkt me enorm vermoeiend!

De ringen zijn prachtig!

2 likes

Jaaaaa, ik ben vorige week zondag gevraagd en mijn moeder wil nu al alle in & outs weten. En ook anderen die vragen hoe en wat en vertellen dan hoe hun zus/broer/buurman het gedaan heeft.

1 like

Ja. Constant gehad. Heel irritant. Wat dat betreft ben ik blij dat de bruiloft geweest is. Dat iedereen normaal gaat doen nu.

Misschien it Flinkeboskje in Hemelum? Geen idee wat het kost verder…

Is mijn droomlocatie maar onwijs duur. Je moet het terrein namelijk verplicht het hele weekend afhuren.

Argh wat stom. Jammer!

Zijn er mensen die ook nog gaan trouwen dit jaar? Wij trouwen over 5 weken en wordt langzaam zenuwachtig :yum:

3 likes

Ja! Over 2 weken!
De tijd kan me niet snel genoeg gaan, ben zo benieuwd hoe de dag eruit gaat zien en hoe alles wat we hebben bedacht en voorbereid in elkaar zal gaan vallen…

3 likes

Ook op vrijdag? Komt dichtbij nu hè!

Jaaaa zeker, en toevallig ook gisteren mijn jurk opgehaald :slight_smile: Echt bizar om daar straks in rond te lopen, vind het nog wel een tikje surrealistisch. Haha!

2 likes

Je gaat daar zo van genieten om in je jurk te lopen :heart_eyes:

1 like

Ik wil weer opnieuw onze dag vieren haha. Ik mis het echt. Hopelijk krijgen we snel de foto’s zodat we nog een keer kunnen genieten van de dag.

3 likes

Ik over iets meer dan 4 weken! Ik word vooral nerveus van mensen die constant vragen: “En hebben jullie al zenuwen? Is alles al geregeld? Het is nu wel al erg snel he?”

1 like

Ja klopt, daardoor twijfel ik of alles wel geregeld is. Ik heb gisteren de gemeente gebeld om te vragen wanneer de BABS belt (we trouwen op locatie) en toen bleek er een formuliertje te missen… Maar goed dat ik even gebeld had

Wie is er al getrouwd en waar heb je je jurk laten reinigen? Ik heb via de bruidswinkel een adres gehad en daar gaat het boven de 500 euro kosten.

Andere zaken zijn eigen risico. Dus ik twijfel ook direct.

Ja inderdaad! Daarom begin ik ook te twijfelen of we niks vergeten zijn etc.! Wow goed dat je dat gedaan hebt! Moet ik misschien na het weekend ook maar doen, want wij moeten ook nog een gesprek met de BABS hebben. Dat zou ongeveer twee weken voor de bruiloft zijn. We hebben wel deze week de rekening van de gemeente voor de ceremonie binnen gekregen. Ruim 600 euro. Maar goed, dat wisten we van te voren omdat we op een zaterdag wilden trouwen.

Ik heb het via mijn winkel gedaan, kostte 100 euro. Hoordr dat andere mensen veel meer kwijt waren, dus dacht dit is goede deal.

Pak van mn man via gewone stomerij, 30 euro :thinking: