Trouwtopic

Wat leuk en bijzonder! Gefeliciteerd!

1 like

Heb nog geen foto’s van de fotograaf en zelf geen een foto gemaakt. Dus zou ik wel willen, maar dan moet je er wel even op wachten.

Ahhh wat leuk, gefeliciteerd!!

1 like

Ik had gisteren mijn vrijgezellenfeest, lekker voor schut lopen in de stad… haha! Was wel super leuk en lief dat mijn zussen en vriendinnen het hadden georganiseerd. Had ik niet verwacht!

5 likes

mijn vriend wou zelf graag (openingsdans en) dansles. We hebben de eerste les gehad en OMG hij is zo houterig hahahaha. Nu twijfelt hij aan zijn keuzes hahaha

4 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like

Dit vind ik echt heel schattig.

1 like

Wij hebben alleen maar gedoe met locaties. Ik word er ontzettend gefrustreerd van en vind het plannen van ons huwelijk zo nog geen zak aan. Ik zei het van de week al tegen m’n verloofde… het is dat ik m’n jurk al heb gekocht, anders gingen we wel naar het gemeentehuis op maandag- of dinsdagochtend. Heb er al enorm om zitten huilen. Nu op zondagavond maar weer op zoek naar nieuwe mogelijkheden…

Wat voor gedoe heb je, lukt het niet iets te vinden? Kunnen wij meedenken?
Ik beloof je, dat als je dé locatie gevonden hebt, de stukjes op z’n plek gaan vallen.

1 like

Zo kut dit he. Heb ook flink liggen janken, maar denk dat we nu wel een goed compromis hebben bedacht en nu heb ik sinds we verloofd zijn (2 maanden) eindelijk zin om onze bruiloft te plannen.

Hopelijk krijg je dat gevoel ook snel weer terug :heart:

Wat voor locatie zoeken jullie precies en waar in Nederland? Misschien kan ik helpen met wat tips (mits je een beetje in dezelfde sfeer zoekt als de bruiloften die ik doorgaans fotografeer)

@Yay @PizzaFunghi @Scindapsus bedankt voor jullie lieve berichtjes.

We hebben al 3x op het punt gestaan om bij een locatie te reserveren. 3x een verschillende dus. Dan krijg je eerst een offerte en een planning, die is helemaal goed en dan vlak voor de definitieve reservering komen er opeens allemaal kosten/dingen die niet kunnen bij. Versieringen kosten honderden euro’s en ik mag het niet zelf doen (ja of 1,5 uur voor m’n feest… dus na het eten even versieren met m’n ceremoniemeester in m’n trouwjurk). Of een afspraak maken met iemand van de locatie die ons allemaal beloftes en toezeggingen doet en vervolgens is die meid 2 dagen later weg en zegt haar vervangster dat het allemaal niet kan…

Kortom, al 3x dus dat op het laatste moment het niet doorgaat doordat de locaties niet duidelijk/eerlijk/open zijn. Ik voel me niet serieus genomen en er wordt voor mijn gevoel met me gespeeld. M’n vriend geeft aan dat het voor hun natuurlijk gewoon werk is en lang niet zo belangrijk als voor ons. Dat vind ik stom… je weet toch dat het voor een koppel een onwijs belangrijke dag is.

We zoeken in Friesland/Flevoland/Drenthe een locatie en het liefst aan het/een strand. De waddeneilanden vallen af ivm reistijd van familie. We gaan nu compromissen doen en ook kijken naar andere locaties, dus niet aan het strand. We hebben maar een klein budget ivm ons huis wat begin 2020 opgeleverd wordt. Dat hebben we ook bij alle locaties aangegeven maar die hebben daar gewoon geen boodschap aan bij de definitieve offerte.

Oef, dat is een lang verhaal geworden. Ik hoop dat het snel opgelost is. We zijn al sinds januari verloofd en ik wil het nu ook gewoon echt gaan plannen… Het is de bedoeling om in juni 2020 te trouwen, dat komt ook al dichtbij natuurlijk.

Ahhh dat is balen :frowning: ik vond dat ook wat tegenvallen bij locaties, vaak werken ze niet met een all-in prijs en komt er idd nog van alles bovenop.
Is het niet een optie om iets van een zaaltje te huren van een buurthuis of een klein theatertje, en dan zelf los catering in te huren?
Wij hebben in de zoektocht naar een locatie echt op de gekste dingen gegoogled. Als je zoekt naar een groepsverblijf of locatie voor een familiedag krijg je bijvoorbeeld weer heel andere opties dan wanneer je alleen zoekt naar een feestlocatie.

2 likes

Dit zijn onze ringen, speciaal ontworpen. Mijn vriend heeft mijn vingerafdruk en ik die van hem.

ringen

55 likes

Dat is wel een hele goede. Bij alle trouw locaties moet je perse alles van hun afnemen wat natuurlijk mega duur is en niet altijd wat je wilt.

Thanks! Hier gaan we inderdaad ook even op zoeken. Dankjewel!

PB maar! We staan voor veel open!

Heb jij al gekeken bij de Kruimel in Gasselte? Is wel hoog in Drenthe, weet niet hoe ver het reizen is voor jullie. Het schijnt een hele populaire locatie te zijn geweest dit jaar. Maar ik weet niet of het is wat je zoekt en het groot genoeg is.

Heb ik bekeken, maar is echt ver boven ons budget. Is namelijk al bijna €5000 en dan komt er nog €70 per daggast en €29 per avondgast bij.

Wij hebben afgelopen weekend de Wiemel in Gasselte vastgelegd als locatie. Deze is aardig wat lager in prijs dan de Kruimel. Misschien is dat nog wat? :slight_smile: Hoewel deze locatie ook op de bekende sites staat dus je hebt 'm vast al wel gezien.

1 like