Trouwtopic

Heel mooi!
Ik wil er nog een smalle aanschuifring bij als trouwring, maar blijf deze ook dragen inderdaad.

1 like

Mijn verlovingsring:

Weet de prijs niet, wil mijn vriend niet zeggen en vind ik prima. Maar is niet absurd duur geweest.

2 likes

Ach, het gaat ook niet om de prijs maar om wat het symboliseert :heart:

Precies! :blush:

Mooie ringen allemaal. Ben benieuwd naar de andere ringen!

Ik wil ook een smalle aanschuifring, maar kan nog nergens zoiets vinden. Heb jij al mooie versies gevonden?

Mijn verlovingsring is ook met saffier met wit- en geelgoud. Heeft mijn man bij een antiquair gekocht.

En mijn trouwring zijn drie ringen in een in wit-, geel- en roségoud met diamantjes in het witgoud.

14 likes

Wat een prachtige verlovingsring!

1 like

Ik heb de trouwringen van al mijn opa’s en oma’s laten omsmelten en dat worden dadelijk onze trouwringen :smiling_face_with_three_hearts:

Dit is mijn verlovingsring! Simpel witgoud + diamantje

11 likes

Het ligt er helemaal aan hoe je jurk eruit ziet (wat voor stof en hoe aansluitend je jurk is). Jarretels en kant zijn mooi maar als je een strakke aansluitende satijnen/zijden jurk hebt bijv zou ik iets naadloos eronder doen. Onder een ballgown kun je praktisch alles aan haha.

In de lingeriezaak waar ik werkte verkochten we vaak naadloos, huidskleurig, shapend ondergoed voor onder de jurk en dan nog een mooi wit kanten setje voor ‘s avonds. Je hebt dan plakkousen (dan heb je geen jarretels nodig), of kousen die met een jarretelgordel op moeten worden gehouden. Je draagt dan een string/hipster en daarover heen nog de gordel (pro tip voor als je het overdag aan hebt; doe je onderbroek óver de jarretel aan, zodat je makkelijk naar de wc kan. Anders moet je die clipjes telkens losmaken)

1 like

Nee nog niet gezocht ook. Mijn bruiloft is pas november 2020, dus ga ik me later wel druk om maken.
Maar mocht jij al wat vinden in de tussentijd hoor ik het graag haha

1 like

Wat een mooie gedachte zeg :two_hearts:

Ik draag een torselet onder mijn jurk, die hadden ze bij de bruidsjurkenwinkel gewoon in allerlei maten op voorraad. En een gewone onderbroek denk ik. Maar ik heb zo’n gigantische Sisi jurk, daar kan je haast nog een motorfiets onopgemerkt onder verstoppen.

6 likes

Dit is mijn verlovingsring :blush: Hij komt van een website die diamondsbyme heet geloof ik, geen idee wat hij gekost heeft (en wil ik ook niet weten :grimacing:)

Wij hebben vandaag onze trouwdatum vastgezet, het wordt 7 maart 2020, supersnel al wel, vind het extra spannend omdat het al relatief snel is maar zo zo zoveel zin in :heart: Over 2 weken al voor een trouwjurk kijken! Ik moet ook nog even achter ondergoed aan voor het passen, ik wil eigenlijk geen strapless jurk, maar misschien toch even kijken voor zo’n multiway bh in huidskleur, is denk ik wel makkelijk. Vind dat ook wel lastig, want ben met mijn cupmaat (F) een beetje bang dat ik ook honderden euro’s aan ondergoed zal moeten uitgeven om ervoor te zorgen dat het een beetje mooi en comfortabel is. Als iemand nog tips heeft of ervaringen om me daarin gerust te stellen, graag!

7 likes

Superlief dat je zo’n uitgebreide reactie hebt geschreven :blush:
Wat jij vertelt over jouw ervaringen is precies wat ik bedoelde met tips of ervaringen waar ik om vroeg. Uiteraard is wat ik wil het belangrijkste, maar de dingen die jij omschrijft over wat je aan een jurk kunt veranderen zodat je er toch makkelijker een bh onder kunt dragen wist ik helemaal niet/had ik nooit zelf kunnen bedenken, dus dat stelt me al gerust! En ook goed wat je zegt over armen omhoog en springen enzo, goed om daar wel bij stil te staan. We zijn wel van plan om een flink feestje te bouwen aan het einde van de dag, dus da’s zeker belangrijk! Zonder bh is indd ook echt geen optie voor mij. Dit geeft me iig meer vertrouwen dat het op welke manier dan ook wel goed komt om iets te vinden dat bij mijn lichaam en wensen past!

2 likes

Inmiddels zijn we getrouwd en het was beter dan durven dromen. We hebben besloten een vakantie binnen Europa te doen, met veel rust. Maar we vertrekken pas volgende week.

Uiteindelijk nog drie dagen voor de bruiloft een top fotograaf gevonden. Was heel leuk met alle gasten en super lief voor mij. Haren heb ik zelf gedaan en zag er mooi uit.

Onder mijn jurk droeg ik een torselet en stay up kousen. En grote huidskleurige naadloze onderbroek.

Nu zou ik mijn mannelijke getuigen nog een dank cadeau willen geven. Maar weet niet wat. Hebben jullie dit nog gedaan?

14 likes

Bij de winkel waar ik ben geweest kreeg je gewoon een torselet aan tijdens het passen. Dat torselet heb ik uiteindelijk ook erbij gekocht. Ik heb ook zo’n grote cup, maar het torselet is strapless en totaal niet oncomfortabel.

2 likes

Misschien een mooie drankfles?
Gefeliciteerd en veel plezier op jullie huwelijksreis!

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar je kapsel, zou je daar misschien een foto van willen sturen? Ik twijfel nog of ik het zelf ga doen of niet.

1 like

Ik ben gisteren voor m’n proefkapsel geweest en vond het de beste keus ooit om het niet zelf te doen! Zo mooi had ik het zelf nevernooit gekund.

Ik kan me hier nu ook melden sinds vanochtend!! Ging met vriend (nu verloofde?!) en hond naar het bos. Ik voel me al twee weken heel slecht (zwangerschapsmissselijkheid) dus we gingen even op een bankje zitten om uit te rusten en opeens zit ie op 1 knie!! Hoewel ik het echt al een half jaar hoop had ik dit moment niet aan zien komen. Zo lief en de ring die hij heeft uitgezocht paste perfect en is zoo mooi! en hij bleek er al een hele tijd mee rond te lopen. Ik kan gewoon niet stoppen maar die ring te kijken :heart_eyes:.

31 likes