Trouwtopic

Ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd dus ipv meelezen hier kan ik binnenkort ook echt mee posten :sob::heart:

42 likes

Je kunt gewoon geld storten bij de bank. Een paar duizend cash storten is geen probleem!

Wat leuk! Wil je vertellen hoe?

1 like

Gefeliciteerd @Sugarbear ! Ik ben ook benieuwd hoe je gevraagd bent, als je dat wilt delen.

En thanks voor de reacties op mijn geld stort vraag, toch handig om te weten! @Whisky @anon95960165 @Victoria

2 likes

Iemand een idee voor op de begin pagina van ons “gastenboek”? Schrijf hier je wens voor ons is ook zo saai…

Ik heb nog helemaal niks gepland verder, maar wel al bedacht dat ik Jenga wil als gastenboek!
Ik zag een foto op pinterest waar ze dan een schaal vol met Jengablokjes hadden en een Sharpie erbij en dan konden mensen op de ene kant hun naam en de andere kant hun korte boodschap zetten.
Vind ik een super leuk idee, want een gastenboek zou bij mij in de kast belanden en dit lijkt me dus echt heel leuk om al spelend samen te lezen daarna.

6 likes

Oja dat is ook een leuk idee. Wij hebben ook geen taart, houden niet van taart. We hebben een toost met borrelhapjes. (Aaarhhh nog 3 dagen!!!)

3 likes

Ik vind het niet raar dat jullie geen ringen doen! Echt zo iets wat van mij ook niet per se hoeft. Ik zou dan wel weer graag echt ten huwelijk worden gevraagd met een ring, maar dat ringen uitwisselen op de bruiloft vind ik niet nodig als mijn vriend beoordeeld geen ring wil dragen.
Je hebt hier verder niet veel aan, maar om maar even te horen dat er niet iedereen dat raar vindt!

2 likes

Hij heeft me op het strand gevraagd, we zijn op vakantie op Kreta en er is hier een stukje privé strand. Tijdens zonsondergang ging ‘ie op zn knie :sob:

10 likes

Verschillende vragen en date night tips?

1 like

Meiden, t was echt fantastisch onze dag. Nog steeds aan het nagenieten. Geniet echt van elk moment want het gaat zó snel voorbij. Ik heb spierpijn van het lachen en dansen.

44 likes

Ik quote mezelf even: eind vorige week heb ik toch gebeld, en kreeg meteen een mailtje terug (ondanks dat ik aan de telefoon had gevraagd of ik teruggebeld kon worden, leek me makkelijker qua snel iets afspreken maargoed) en we zijn afgelopen donderdag langs geweest om rond te kijken. Echt hele toffe locatie, zijn beide echt heel enthousiast. Datum zal geen probleem worden, er was nog genoeg beschikbaar. Maar het enige is: voor de prijzen was er een document waar alles in staat wat hij naar ons zou mailen. Je raadt het al: 3 dagen later, nog geen mail gehad. Heb vrijdagmiddag al meteen een mailtje gestuurd waarin ik aangeef dat we enthousiast zijn en zijn mail tegemoet zien, (ook om zeker te zijn dat hij mijn goede mailadres heeft), maar nog niets gehoord. Zo irritant, locatie is echt top, maar deze communicatie word ik echt moedeloos van.
Overigens werd er wel verteld dat er een event manager aangenomen is om dit soort zaken te gaan regelen omdat ze zich er van bewust zijn dat degene die het nu doet het er eigenlijk niet meer bij kan doen, dus dat biedt perspectief dat er dan wel beter en sneller gecommuniceerd kan worden. Maar toch zit het me niet lekker, of vinden jullie dat ik overdrijf?

Onze dag is inmiddels geweest. Het ging supersnel voorbij, hadden ook geen feest in de avond door zwangerschap. Daggedeelte volhouden was net genoeg. Het was een mooie dag en ben blij dat er foto’s gemaakt zijn.
Eerste foto’s ontvangen en ik ben blij dat ik toch gekozen heb voor een trouwfotograaf, ookal kost het wat.
Achteraf gezien misschien meer mensen uit kunnen nodigen maar dit groepje was eigenlijk ook voldoende.
Volgend jaar willen we het feest doen en de rest uitnodigen.

7 likes

Nee, echt niet. Ik zou echt gek worden als ze niet zouden reageren.

2 likes

Ik heb dus ongeveer hetzelfde. Ik schreef eerder al dat we een locatie + datum hebben… nou niet dus :frowning: De meid met wie wij afspraken hebben gemaakt werkt er niet meer en heeft incomplete informatie doorgegeven. Wij willen bijv. alles op locatie doen (ook de ceremonie), maar daar wisten ze niks van. Ik kon de locatie wel versieren, maar dan zo’n 1,5 uur voor het feest (na m’n diner in mn jurk dus?!) en de datum blijkt opeens ook niet te kunnen… Ik baal er ZO van. We waren beiden zo enthousiast, ik wil gewoon een datum + locatie prikken zodat we de rest kunnen doen… Het is inmiddels al september en wij willen zomer 2020 trouwen, vind het echt kut :frowning:

Ik krijg langzaamaan best zenuwen, haha. Onze dag is nog minder dan 2 maanden verwijderd en we hebben nog best wat te regelen… We zijn allebei procrastinators - helpt ook niet. Mijn vriend heeft bijvoorbeeld nog geen pak en stond erop dit weekend te gaan maar hij had zijn vrijgezellenfeest :’). Nu maar volgend weekend gaan.

Verder moeten we nog op zoek naar een taart(je want dessertbuffet :smiling_face_with_three_hearts:). En ik moet eens beginnen met nadenken over versieringen en overige aankleding. Hebben jullie een ceremoniemeester uitgekozen? Wij namelijk niet want ik voelde me daar niet heel comfortabel bij (ik heb niet echt een ‘beste vriendin’ o.i.d.)

Wij zijn 10 dagen naar Italië geweest, maar zijn van plan als “echte” huwelijksreis naar Zuid-Oost Azië te gaan (waarschijnlijk Vietnam/Cambodja), wanneer we terug wat centjes bijeen gespaard hebben :sweat_smile:

1 like

Alleen zou ik 30 geven, als koppel 50, indien dit enkel een kennis is. Bij vrienden/familie zou ik wel meer geven.

Ik heb 1,5 week geleden de Save the kaartjes verstuurd, maar de helft is gewoon niet aangekomen? Heb er maar 15 op de post gedaan (de rest had ik al eerder persoonlijk kunnen geven) en daarvan hebben 5 hun kaart nog steeds niet. Vind het zo jammer, want nu is de hele verrassing er al af omdat ik het bij iedereen moest checken.

Wow ik snap dat je dat echt kut vindt. Ik zou me ook echt opgelicht voelen in die situatie. Hebben jullie al gesproken over hoe jullie nu verder gaan? Andere datum zodat je toch bij die locatie kunt, of zien jullie helemaal van die locatie af? Hopelijk kunnen jullie snel iets regelen zodat het allemaal vast staat en je je gewoon lekker op de rest van de organisatie kunt focussen!

Wij hebben de mail met prijzen inmiddels binnen. Mijn vriend is vanochtend gaan bellen, werd niet opgenomen en geen voicemail, maar desondanks (ze hebben mijn vriend z’n nummer ook niet daar ofzo) had ik een uur later ineens een mail met alle info, en de vraag om een afspraak te maken met hun event manager. De prijzen vallen gelukkig best wel mee (heb even gekeken naar een kasteel hier in de buurt en wow dat was zo bizar veel duurder) dus denk dat we ervoor gaan! Hopelijk volgende week een afspraak en dan kunnen we een datum prikken en save the dates gaan versturen!
Hebben jullie die save the dates trouwens allemaal met een kaartje gedaan, of via e-mail? Vrienden van mij die een paar jaar geleden trouwden stuurden gewoon een mail met daarin een pdf waarin ze dat allemaal op een leuke manier hadden neergezet (soort digitale kaart dus), en dat lijkt me veel chiller dan weer kaartjes moeten laten drukken enzo. Zeker als ik hier dan lees dat je ook nog maar moet hopen dat het allemaal goed aankomt.

1 like