Trouwtopic

@Grey Echt een hele mooie foto! Dat de jurk iets te groot was zie ik in ieder geval niets.

Ik heb gisteren mijn kapsel+visagie als proef laten doen en ik vond mezelf zo mooi :’) Ik draag bijna nooit make-up maar wauw, ik moet het toch vaker doen. Ik vond het zonde om mijn gezicht weer schoon te maken.

3 likes

Wauw, zowel de setting als jullie zien er prachtig uit!! Nogmaals proficiat :smiling_face_with_three_hearts:
En voor nu: ontzettend veel plezier gewenst op jullie jaar in je aangetrouwde mother country :grin:

1 like

Prachtig!

1 like

Ahh ik heb de foto gemist, maar ben wel heel benieuwd. Wil je een pb sturen?

2 likes

Ik heb binnenkort een bruiloft waar ik samen met mijn vriend daggast ben. Op de uitnodiging staat een envelopje als cadeautip. Maar ik heb dus geen idee wat voor bedrag ik moet geven? Ik zat zelf te denken aan 75 euro. Is dit een redelijk bedrag voor een stel (1 werkend en 1 student) als je daggast bent? Hoeveel zouden jullie geven?

Zit er ook een diner bij?

Ik vind soms dat het net een verschil kan maken als ik twijfel over een bedrag. Ik vind 75 euro erg veel als ik dan tussen de activiteiten door nog ergens moet eten bijvoorbeeld.

Ik vind 75€ sowieso erg veel. Had het echt niet nodig gevonden dat mijn vrienden zo veel gaven.
Maar ik stond er misschien wel heel anders is. Ik voelde me echt bezwaard door al het geld dat we kregen. Het belangrijkste voor mij was dat onze gasten de dag met ons deelden.

1 like

Wij hadden de laatste keer 80 euro gegeven volgens mij, waren heel de dag te gast plus groot feest. Ik vind 75 euro heel netjes, vooral omdat je nog student bent.

Wij bepalen het ook een beetje per bruiloft (deze was erg groot en echt heel de dag en dagen ervoor ook te gast).

Het is inderdaad met diner. Ik vind zelf 75 euro ook best veel geld, maar we zijn wel echt van 14.00 uur tot 02.30 uitgenodigd. En op internet kwam ik nog wel gekkere bedragen tegen, wel 100-120-150 euro ook.

Ik heb vakantie, nog 4 dagen en dan gaan we trouwen… omg ik heb het gevoel alsof ik nog heeel veel moet. Zowiezo mijn gelofte

8 likes

Jaaa, zo leuk! Alvast heel veel plezier gewenst!

Wat hebben jullie gemiddeld betaald voor een fotograaf? Ik ben nu offertes aan het opvragen, maar ik schrik echt van de prijzen! Het is nog meer dan wat we voor het diner betalen… Ik had eigenlijk tussen de 750-1000 begroot, maar daar zitten alle fotografen tot nu toe ver boven.

1 like

Wij kregen gemiddeld 50 euro per daggast, dus 100 per stel. Geloof dat dat wel redelijk gemiddeld is, maar wij hebben ook wat mensen in ons netwerk die minder te besteden hebben, daar kregen we ook minder van. Ik denk dat het bruidspaar het het leukste vindt als jij er gewoon bij bent op hun dag en die willen heus niet dat jij in financiele problemen komt, dus geef gewoon wat goed voelt!

1 like

Wat tof zeg! Heb je veel sterren kunnen zien? Wij kregen veel wisselende reacties toen we vertelden dat we naar Jordanie gingen, maar nu mensen de foto’s hebben gezien en onze verhalen hebben gehoord, begrijpen de meesten het wel. Wat een fantastische reis was het :heart_eyes:

1 like

Wat vinden jullie eigenlijk een redelijk bedrag voor een trouwfeestje vanaf 21 uur tot 01 uur? Cadeautip: envelop, staat op de uitnodiging. Het is een feestje van kennissen. Ik ben alleen een aantal keer daggast geweest en bij recepties, dus geen idee wat hier redelijk is

Oef, ik vind 1800 ook nog erg veel! Ik heb er nu een gevonden die tussen de 900-1200 zit, dat is meer ons budget, haha. En haar stijl vinden we ook super gaaf, da’s ook belangrijk natuurlijk. Maar ben wel benieuwd wie jij had, dus dat mag je me wel pb-en!

1 like

Ik geef dan meestal 25 euro en 50 als ik samen met mijn vriend ga. Dus 25 per persoon zeg maar. Vind dat ook altijd heel moeilijk… Met diner erbij 50 euro per persoon maar als ik de andere reacties hier lees is dat misschien toch wat veel. Sommige vrienden geven tot wel 100 euro per persoon (zelfs als het geen hele dichte vrienden zijn) maar dat heb ik er niet voor over dus wij geven al het laagste bedrag van de vriendengroep

1 like

Oh shit, ik zei 9 uur, maar ik bedoelde 21 uur. Dus echt een avondfeestje.

Ja zo had ik het begrepen hoor. Enkel het dansfeest geven wij 25 euro per persoon

Wij hebben 2 fotografen van 10:00 tot 22:00u en betalen €1125,-

1 like