Trouwtopic

Ik zou wel bang zijn voor wie betaalt bepaalt… wat als je schoonmoeder iets wil wat jij absoluut niet ziet zitten? Bijv alle oudtantes vragen of alleen euroshopper bier schenken (ik verzin maar wat).
Zou dat heel goed doorpraten vooraf voordat je dingen aanneemt.

Mijn vriend heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd :blush: mijn vader zat in het complot. Mijn vriend/verloofde had een paar weken geleden om zijn toestemming gevraagd en ze hebben samen de verlovingsring uitgezocht, zo lief!

46 likes

Gefeliciteerd! Is het op een speciale manier gebeurt?

1 like

Bedankt! In onze achtertuin tijdens een prachtige zonsondergang. Hij vroeg of ik even wilde komen en toen ging hij op 1 knie. Daarna de hele avond gekletst en wat biertjes gedronken. Heerlijke avond! :blush:

13 likes

Gefeliciteerd!! Zo leuk!

1 like

Gefeliciteerd!! :heart: Zo lief ook dat je verloofde en vader samen je verlovingsring hebben uitzocht.

1 like

Aaah wat leuk. Gefeliciteerd

1 like

We trouwen over 3 weken. Hoewel alles (op wat kleine details na) geregeld is, slaap ik de laatste tijd zo slecht gemiddeld 4 uurtjes en de uren die ik slaap zijn gevuld met “bruiloft nachtmerries”. Is dit herkenbaar voor anderen en hoe gaan jullie hiermee om/zijn hiermee omgegaan?

Het komt ook allemaal wel goed!
Ik probeer altijd te bedenken dat niemand meer weet hoe het servies of de servetten op een bruiloft eruit zagen, maar nog goed wete hoe de sfeer is.

1 like

Ik trouw over een kleine 4 weken en vanavond gaan wij beginnen met een paar danslessen. Heel veel zin in, want ik houd van dansen, maar mijn vriend niet. En nu heeft hij dit helemaal geregeld voor ons.

7 likes

Wie doet haar haar ook zelf? Heb de prijzen gezien en heb lastig haar. Ben bang dat ze dan nog meer vragen daarvoor. Dus overweeg nu zelf haar te doen met risico dat het mega lelijk is.

Dat zijn ook de prijzen die ik gevonden heb. Maar ik ga normaal al niet eens naar de kapper. Dus ineens €200 euro voor een kapsel is in mijn ogen echt veel geld.

Ik heb ook lastig haar. Dun, slap, houdt niets vast. Maar heb mijn haar toch bij een kapper laten doen omdat ik gewoon 1 dag mooi haar wilde. En dat is gelukt. Met een heleboel lak en speldjes en weet ik wat allemaal heb ik een dag heel mooi opgestoken haar gehad. Voor mij was dat het geld wel waard.
Die 200e is meestal voor twee kapsels. Je kunt ook een risico nemen en het gewoon alleen op de dag zelf laten doen zonder proefkapsel.

Het kapsel zelf is ook niet super lastig. Degene die mijn make up doet zegt dat te kunnen en mijn zus kan ook helpen. Wilde eerst ook vasthouden en perse een kapper. Maar denk dat ik liever meer mezelf ben dan een perfect kapsel heb.

Aaarhh nog 29 dagen :love_you_gesture:t2: moet straks echt eens even een lijstje gaan maken met wat ik nog moet doen.

8 likes

Ik ga mijn eigen haar en makeup doen. Heb best makkelijk haar en ben wel handig met vlechten enzo dus vind dat wel een mooie besparing. En ik vind het nooit mooi wanneer iemand anders mij opmaakt, dus makeup wil ik ook zelf doen. Maar ga daarvoor van tevoren wel even naar een visagist om tips te vragen en wat mooie makeup aan te schaffen.

Ik heb snel pluishaar. Wat gebruik jij om het de hele dag hetzelfde te laten zijn?

Gewoon haarlak! Maar ik heb echt heel makkelijk haar wat gewoon blijft zitten als ik het op een bepaalde manier stijl dus daar heb ik geluk mee.

4758b87f226aeafe4c6617e057c3fa7d

Ik vind deze stijl heel mooi! En daar mag het ook wel een beetje pluizen en wat “messy” zitten vind ik. Mijn zus gaat helpen met de bloemen in mijn haar, dus die kan gelijk controleren of het goed zit.

1 like

Ja zo een soort stijltje wil ik ook. Heb van mezelf Krul/golf/pluis. Dus moet alleen de vlecht op zijn plek houden. Mijn zus en ik gaan nog even oefenen voor de bruiloft.

Wat gaaf die bloemen trouwens. Doe je echte in je haar?

Ik doe het ook zelf. Make up vindt ik door ander vaak niet mooi. Heb alleen nog mooie kleur lippenstift nodig.
Mijn haar doe ik ook zelf, losse krullen en diadeem/haarband met dan twee plukjes naar achteren vast. En haarlak is je beste vriend.

2 likes