Wij hebben morgen een afspraak met de DJ, iemand nog tips?
Wij hadden een lijst met nummers die wij leuk vonden, zodat hij een beetje onze smaak leerde kennen. Ook welke nummers echt een must have waren. Verder hadden wij doorgegeven niet urenlange MC lulverhalen te willen en geen slownummers als het feest lekker los is.
Verder hadden wij wat afspraken over welk nummer er zou spelen als we binnenkwamen, met de dans etc. Een teken zeg maar. Verder eigenlijk vrij weinig, gesprek ging lekker soepel en was een fijne vent.
Wij doen geen dans en hebben ook niet een dansfeest. We wilde eigenlijk de muziek op een boxje draaien via telefoon. Maar hoe doen we dat met liedjes op het juiste moment? Dj is voor ons wat overdreven met een gezelschap van minder dan 20.
Ik overweeg een pinata te maken met daarin van die matchende koppelshirts. Beetje flauw grapje als in nu kunnen we niet anders dan een ANWB koppel worden.
Wij hebben doorgegeven welke muziekstijlen hij absoluut niet mag draaien. Daarnaast vroeg hij naar onze favoriete nummers maar die hebben we beiden niet echt. Gelukkig Mogen we hier nog even over nadenken.
@Ladybug een piñata is wel een origineel idee!
weg
Ik vind het een leuke aanleiding voor een feestje en ik zou zeker komen om het met jullie te vieren! Juist fijn dat alles goed geregeld is in het geval dat er iets met een van jullie zou gebeuren, toch? En als jullie later alsnog willen trouwen of een gp aangaan dan kan dat natuurlijk nog steeds.
Leuk juist! Het leven is toch om te vieren?
Weet nog dat wij een huis kochten en een samenlevingscontract afsloten en we een kaartje kregen met ‘gefeliciteerd met jullie verbintenis’ oid en dat ik dat super leuk vond. Juist omdat ik er niet bij stil stond dat dit óók een verbintenis samen is.
(En al zou je willen vieren dat de parkiet jarig is, een feestje is altijd leuk!)
weg
Ik ben van plan de pinata zelf te maken. Twijfel tussen gewoon karton (van een doos) of dat ik een deel met dunner karton/lagen crêpe papier doe. Want wil hem ook niet heel lang laten slaan omdat het zo dik is.
Ook moet ik nog een manier bedenken om omhoog te houden. Onze locatie is er oud pand en daar mag ik het niet ophangen aan iets. Logisch.
Doe er trouwens mini chocolade repen in zoals mars en Snickers. Onze locatie wil binnen geen confetti.
Onze dj was ook echt een leuke vent. Hebben een hele vragenlijst gekregen die we moeten invullen, en ze hebben een video-zuil waar iedereen berichtjes kan opnemen en die worden dan allemaal op dvd/USB gezet.
Ja, daar zat ik inderdaad al aan te denken. Maar ik moet dus ook ongezien al die dingen meenemen naar daar.
Nee hoor, kan gewoon casual. Veel plezier!
Gister nog een keer bij de locatie geweest en het voelt nu echt “echt” haha. Alleen heeft de gene wat mijn Make up zou doen een dubbele afspraak opstaan dus moet opzoek naar iemand anders. Grrrrr
Kan iemand anders het niet voor je meenemen? Een goede vriendin oid.
Ja, heb om die reden al iemand erbij betrokken. Maar moet eerst ook stiekem die pinata thuis maken. Dus alles moet stiekem eigenlijk.
Dinsdag hebben we een gesprek gehad met een weddingplanner en ik dat we daarmee in zee gaan! Gewoon een nuchtere vrouw die zegt waar het op staat en alles wat we zelf willen doen, kan gewoon.
We gaan dus in onze eigen tuin trouwen en hebben een super mooie plek voor de ceremonie achter op ons land in een soort kuil. Strobalen en kleedjes en het is klaar. En dan het feest in een meer besloten tuin wat we aankleden met mooie bloemen en verlichting. Het wordt een festival sfeer en gewoon een leuk feestje met ca. 60 gasten en ik heb er nu gewoon zin in!
Oh, is het trouwens raar om je eigen haar en makeup te doen? Ik ben best handig met mijn eigen haar en ik hoef niet zoveel makeup op en als een ander het doet vind ik het eigenlijk nooit mooi?
Nee joh, is helemaal niet raar. Ga je het wel van tevoren testen met foto’s in fel daglicht? Dan weet je dat je makeup niet helemaal wegvalt en er geen gekke knik ergens in je haar zit.
En ben heel benieuwd wat een weddingplanner ongeveer kost? We hebben nu alles zelf gedaan en heb er vooral in de laatste paar weken vaak gedacht om de boel maar door iemand anders te laten regelen, er moet zoooveel afgestemd worden.
Jullie bruiloft klinkt heel intiem en leuk!
Ik heb ook mijn eigen make-up gedaan en vond dat heel fijn. Had hetzelfde wat jij zegt, vind het ook nooit mooi als een ander het doet.
@Camelia bedankt voor jullie antwoorden! Ik denk dat ik mijn zus ga vragen of ze mijn haar aan de achterkant even goed wil checken, maar verder ga ik het dan lekker allemaal zelf doen. Wil het denk ik half-los met krullen en dan een soort bloemenkrans in mijn haar. Make-up net iets meer dan dagelijks, met een mooie natuurlijke oogschaduwkleur. Wil me alleen nog even verdiepen in blush enzo, want dat vind ik wel mooi op foto’s!
Ik heb echt nét de offerte van de weddingplanner binnen en zij vraagt 675 euro. Valt me heel erg mee! We doen ook nog wel een aantal dingen zelf, maar zij is de contactpersoon voor de leveranciers en een soort regel-ceremoniemeester op de dag zelf, super fijn!
Dat lijkt het me zeker waard! Was er zelf wat huiverig voor, omdat ik bang was uiteindelijk toch alles zelf te doen.