Was het toevallig een narcis? Dan was het wel een mooie verwijzing naar Narcissus
Klopt ja!
N.a.v de drijfzand verhalen uit het wat je als kind fancy vond-topic, kennen jullie deze scĂšne ook nog uit de film Never ending story?
Oh nee, Artax. Wat heb ik moeten huilen bij die scene
Ik denk nog steeds wel als ik het nu weer zou kijken.
Oh janken
Van dat hoofdstuk in het boek word je ook direct depressief, zoo zielig
was dat dat drijfzand waar je verder inzakte als je zware gedachten had? En waar je alleen uitkwam als je aan vrolijke dingen dacht?
Die hele film vond ik eng en zwaarmoedig
Ik ken deze film niet maar deze scĂšne lijkt me hĂ©Ă©l verdrietigâŠ
Ik was altijd groot fan van Ronja (de roversdochter). Kennen jullie deze film/het boek?
Maar ik was zĂł bang van de vogelheksen:
Ik ook. Mijn vader las me het boek ook voor en hij moest van me stoppen bij die heksen en heb er nachten slecht van geslapen. Hielp niet mee dat we in een krakerig oud vakantiehuisje zaten
Zwelgje!! De film als je begrijpt wat ik bedoel als zwelgje weer zijn moeder hoort
Het meest vertrietige ooit
En het meest traumatische is platoon
Ik bleef logeren bij mijn nicht, en haar vriend had nog niet door hoe erg dit kon zijn voor een 10 jarige.
Dit moment dat die gast aan flarden word geschoten
Ik las dit:
En moest aan dit topic denken. Het kan dus wel een probleem zijn, mensen, onze verhitte kinderbreintjes zaten er niet helemaal naastđ
Moest zo hard huilen om deze film als kind, nachtmerries van gehad.
Ik heb er als kind ooit stiekem iets anders overheen opgenomen. Eindelijk verlost van die film
âNiet oprollen, niet oprollen!â
Dat zinnetje gaat nog altijd door mân hoofd als ik een egeltje zie wat is overreden. Wat hebben mân broertje en ik gehuild bij die scene.
Heb ooit een tekenfilm gezien waarin een zeppelin lek raakte en neerstortte, ben sindsdien echt bang voor die dingen hahaha.