Jullie hebben me geïnspireerd, ik ga gewoon met m’n tweede mail adres een vrouwenlijst maken! Weet niet of ik er dan 35 stem maar 20 moet toch lukken.
Ik heb mezelf uitgedaagd om een lijst te maken met alle bestaande nummers, dus zelf geen nummers toe te voegen.
Hier moet ik zijn
Wilde niet teveel zelf toevoegen maar toch maar 2 waarvan ik denk/hoop dat ze erin komen. Vind dit wel altijd lastig haha, waarschijnlijk bedenk ik me nu weer dingen die ik nog mis.
Leuk om jullie lijstjes allemaal te zien! Heb gelijk zin om straks ook even te gaan zitten en iets samen te stellen
nog nooit zo snel klaar geweest! heb mijn oude lijsten opgeslagen staan wat het makkelijk maakt. ik ben tevreee
Ben er al een halve avond mee bezig, haha omg
YESSS nog een valensia stemmer! welkom bij de kitsch club meid!!
O god, Giel Beelen gaat mee presenteren.
Ik kan die man echt niet uitstaan.
Hopelijk veel muziek en weinig schijt lollige opmerkingen…
heh hoezo dat nou weer? zijn ze nou betoeterd?
@kali wil je alsjeblieft voor ieders plezier jouw stemlijstje komen posten, ik ben er plaatsvervangend trots op
God knows…
Met een beetje mazzel verslaapt hij zich weer.
Gelukkig zit Giel van 4 tot 6, dan ben ik toch nooit wakker. En jammer dat Leo Blokhuis en Stefan Stasse niet meedoen.
Dit is wel echt de draak der draken
Hou op schei uit, ik ben al sinds 1993 smoor op dat jong. Ik vind veel van zijn muziek zo knap in elkaar zitten.
Als iemand dat roze/blauwe album met Valentine digitaal voor me heeft, let me knowwwww!
Heb gisteravond mijn top 10 gemaakt voor de rest moet ik nog even voor gaan zitten. Van mijn lievelings qua artiesten probeer ik maar één liedje te kiezen want anders heb ik gewoon niet genoeg aan één lijstje (Bruce Springsteen, Rolling Stones, GNR, Tina Turner en Aretha Franklin bijv.).
Haha dat laatste nummer in 2020