Top 2000

Hahaha, niet eens bewust! :joy:

1 like

Shit ik heb nu een lijst met 55 nummers / artiesten :flushed: Vroeger wilde ik niet op nummers van voor 2000 stemmen maar heb nu wel een paar klassiekers die ik er in wil. Maar ik wil ook de favorieten uit mijn pubertijd en nu, voor een beetje diversiteit…

1 like

Mijn lijst…maar ik kwam er al achter dat ik vanalles was vergeten😅

4 likes

Jaaaa issie weer. Zo leuk om de tijd voor te nemen en te maken, maar wat een beproeving elk jaar. Zitten dan gezellig samen al die nummers te beluisteren en commentaar te geven, om in mijn geval toch weer meer dan de helft eigen keuze in te voeren haha

3 likes

Ik heb ook gestemd, toch nog wat dingen gewijzigd. En ben de jeugd en Muse vergeten bedacht ik me alweer :sob: misschien maar in m’n vrouwenlijst erbij zetten…

Ik wil altijd een mix tussen oude en nieuwe muziek, beetje verschillende genres en maar 1 nummer per artiest. Leg ik mezelf op haha.

3 likes

Hij is af :love_you_gesture:

6 likes

Jaa ik heb ze recentelijk pas ontdekt maar dit nummer staat hier op repeat, dus verdiende wel een plekje haha

Ja ik weet niet, denk dat het een beetje van de muzieksmaak afhangt. Mn vriend stemde trouw elk jaar op een nummer van Bruce Springsteen dat niet in de lijst voorkwam, en sinds vorig jaar zit ‘ie er wel tussen. Maar tussen de standaard radio 2 luisteraar zullen meer mensen op Bruce Springsteen stemmen dan op mijn rapkeuzes haha dus ik maak me geen illusies. Vind het gewoon leuk om voor mezelf een lijstje te maken elk jaar, ongeacht of ze de lijst redden!

1 like

6 likes

Ga 't wel missen nu met Kerst met de familie luisteren

1 like

Screen Shot 2020-12-03 at 22.34.11

Hupsakee. Ik weet nooit op wie ik moet stemmen.

8 likes

Lekker gevarieerd lijstje

Mijn muzieksmaak is nogal divers.

1 like

9 likes

Ik zie zo vaak Rollercoaster, kan die echt niet meer horen. Een buurman die 't nummer vaak anderhalf uur op repeat zingt helpt ook niet mee :persevere:

4 likes

DIT! Ik ben echt bang dat dit nummer megahoog gaat eindigen, maar zo’n hekel aan dat nummer.

Daar is 'ie dan, mijn ouwelullenlijstje.

8 likes

Mijn lijst, heb geprobeerd om niet alleen maar op witte mannen te stemmen:

6 likes

Damnit. Beach Boys en Kate Bush gewoon alsnog weten te vergeten…

7 likes

Mijn associatie bij rollercoaster is dit:

Maar dat is vast niet waar dit over gaat…

1 like

Was 't maar zo’n feest.
Danny Vera, die vorig jaar ook al ziek hoog binnenkwam

2 likes