Top 2000

Ik kijk en luister ook heel veel dit jaar, heerlijk! Sfeer komt toch goed over vind ik.

Ik houd niet zo van lange nummers in het algemeen maar deze van White Lies :heart: bouwt zo lekker op en vorig jaar tijdens het concert begonnen ze hier mee en het was zo tof.

2 likes

Jaaa prachtig nummer!

Ik vind tussen de 1000-500 altijd leuk om te luisteren, omdat je dan nog eens wat nieuws tegenkomt wat je dan aan je eigen afspeellijsten kan toevoegen.

3 likes

Jaa ik zit ook te genieten! Iedere avond natuurlijk ook de Top 2000 a gogo kijken, ik vind Leo ook zo tof. Heel knap dat hij al die informatie over muziek weet.

3 likes

Ik moet straks echt afkicken, zo heerlijk om te luisteren
Gister echt bijna de hele dag aan op de tv, echt zoveel goede muziek. Ze hebben het ook echt wel leuk gedaan met de zoomers, voel toch een soort saamhorigheid ofzo haha

Vind Emmely, Annemieke en Wouter echt gezellig. Vond Ruud de Wild echt helemaal niet leuk, alsof hij er helemaal geen zin in had.

3 likes

Ik heb het ook de hele dag aanstaan op tv, echt genieten! Ik vind dat ze het leuk opgelost hebben zo via zoom. Van tevoren was ik bang dat het tegen zou vallen qua sfeer, maar dat is gelukkig helemaal niet zo

2 likes

Ik dacht ook dat dat heel stom zou zijn, maar ik vind het eigenlijk superleuk :grinning_face_with_smiling_eyes: zo heerlijk om te zien dat mensen hun eigen feestje maken. Als alles volgend jaar weer normaal is en het café is weer toegankelijk, zouden ze dit er in moeten houden!

2 likes

Haha echt heerlijk, zo’n guilty pleasure

6 likes

Het nummer dat er nu op is van 24(!!) minuten vind ik dus wel vreselijk hè.

1 like

Ook echt 24 minuten 🥲

Kan iemand die kutmeeuw wegjagen?

1 like

Ik zit net in de auto op momenten dat het heel slecht is (oa Ruud), dus nu ben ik er helemaal klaar mee haha. De magie was er toch al een paar jaar van af

haha ik zit netttt in de auto de volledige 23 minuten van Echos - Pink Floyd. Wat een bizar grimmig lied is dat toch zeg

1 like

Ik vond die 23 minuten Echoes mooi! Vooral ook omdat het 23 minuten zijn waarin Ruud niet praat. :ok_hand:

13 likes

Haha eens, ik ben elke keer blij als het 18:00 is en Ruud weer verdwenen is

3 likes

Was dat die avond met dat karretje? Denk bij echoes nu dus steeds aan rondrijden in dat gebouw.

Nu ff top 2000 a gogo

Nu al zin dat m’n vriend morgen weer is werken overdag zodat ik niet de vraag krijg of er iets anders mag (ah gerum, 't is wel gezellig hoor samen thuis maar je eigen muziek en tv bepalen ook)

Oh al zoveel van m’n favorieten gehoord vandaag! Landslide in de auto en nu Do I Wanna Know heel hard aan staan :heart:

5 likes

Ik word zo vrolijk van die gebarentolkdans! Echt zo leuk dat ze dat elke dag een uur doen, en dat ook het uur voor de jaarwisseling er een doventolk bij is :yellow_heart:

4 likes

Oh de afgelopen uren zijn helemaal mijn smaak, vooral alles bij Emmely! En het laatste uur van Wouter was ook fijn.

2 likes

Dit hoort misschien in het sekstopic, dus bij voorbaat sorry als jullie dit niet willen lezen haha maar daarnet zo lekker op de bank gesekst met muse-psycho op de achtergrond haha goed ritme

9 likes

Haha ja Muse kwam hier ook hard uit de speakers. Lekker man! Daarom hou ik zo van Top2000, dan hoor je weer eens wat anders.

3 likes