Top 2000

Mijn vriend is erg fan van muse en dergelijke, en moet zeggen dat ik het (zeker na vanavond :drooling_face:) steeds meer ga waarderen. En dit vind ik ook zo nice aan de top2000, krijg gewoon allemaal goede muziek voorgeschoteld die ik zelf nooit aan zou zetten, maar wel fucking lekker

4 likes

Wat hilarisch dat dit nummer zo hoog staat. Ik kan het prima meebleren maar het is wel een guilty pleasure plaat hoor haha (Du van Peter Maffay)

4 likes

Ik ga met twee gin tonics achter de kiezen veel te lekker op Leef van Hazes jr. Nooit gedacht dit nog eens te zeggen, maar ik mis kantoor en mijn collega’s. :sob:

5 likes

In de douche nog voor m’n vriend gedanst op Twilight zone, heerlijk.

En ik vind veel liedjes in dialect echt kut, maar oerend hard is wel m’n ding. Bevooroordeeld, omdat ik dit dialect veel hoorde in m’n jeugd.

AAH DEZE IS NOG BETER <3 Linkin Park

4 likes

Omg ik ben vanavond geciteerd, boomer goals voor 2020 zijn wel gehaald hoor :+1:

Ook echt een vet vage opmerking die ik bij een nummer had geplaatst, ze hadden wel iets beters kunnen citeren maar ach

10 likes

ik vind het echt zo schattig al die kindjes die nu op zijn zonder hun ouders in hun onesies voor de camera te zien dansen.

3 likes

Ik vind dat Phantom Of The Opera nr altijd zo eng :joy:

4 likes

Vind hem echt heel vet en indrukwekkend gezongen, maar zou er nooit op stemmen. Haha vind je de vibe eng?

Don’t stop believing is ook een topnummer eigenlijk. Rechtstreeks naar m’n rock playlist gezet.

Hahah ja die vibe is zo spooky! Maar wel echt een goed nummer daardoor

1 like

Released off 1977’s Let There Be Rock, “Whole Lotta Rosie” tells the scuzzy story of the time Scott had a sexual encounter with an Aussie groupie he described as a Tasmanian devil. “We were all staying in the same hotel and this chick Rosie lived across the road,” Scott famously recalled on the live album Bonfire. “She was so big she sort of closed the door and put it on ya’, half your body, and she was too big to say no to
That girl was some mountain. So you can imagine the problems I had. So I just sorta had to succumb
I had to do it. Oh my God, I wish I hadn’t.”

Die laatste zin :joy: Whole Lotta Rosie knalt zometeen door de speakers!!

Edit
Ha ha ha dat verhaal over die openingsdans op de bruiloft :joy:

3 likes

Hahah jaa wilde net reageren met dat verhaal over die openingsdans :joy:

1 like

Ik heb het nummer altijd geïnterpreteerd als een soort ode aan de volle vrouw maar nu twijfel ik of het nummer niet juist vrouwonvriendelijk is :joy: “Oh my god, I wish I hadn’t”

2 likes

Otis! Ik moet nu altijd denken aan het mommybloggers-topic haha

5 likes

ik vind deze versie van de top 2000 waarbij je iedereen ziet los gaan in zijn woonkamer misschien wel leuker dan het origineel.

5 likes

Ik ook :joy:

1 like

Ja vind ik ook! Veel diverser publiek en mooi dat iedereen lekker danst met allemaal gadget, super blij! Word er zelf ook helemaal blij van

3 likes

Ik ook! Ik vind het veel meer feel good dan de jaren ervoor. Dan voelde het voor mij meer exclusief of elitair of zo om daar te kunnen zijn?

1 like

Same. Eigenlijk is dat café echt verschrikkelijk, want 80 procent van de bezoekers zijn de allergrootste radiogekkies en dat zijn over het algemeen echt geen leuke mensen.

De interactie lijkt dit jaar ook veel groter. Favoriet is Gijs Staverman die de hele tijd in de weer is met iedereen die te zien is vanuit huis!

2 likes

Die laatste dag van de top 2000 is toch altijd wel het allerfijnst hé. Lig lekker in bad te luisteren :heart:

@Twijfelaar eens!

3 likes