Too Good To Go

oooooh wat een goeie buit. Zou echt janken van geluk met die moorkop haha.

Ooh sorry maar ik hou niet zo van veel slagroom dus moorkop + slagroomgebakje was me teveel slagroom.
Heb van daar het liefst de tompoucen, die zijn echt fantastisch :ok_hand::drooling_face::drooling_face:

Verder inderdaad wel blij mee trouwens! En gebakjes uiteraard wel gewoon opgegeten haha

een vriendin van mij had een heeele goeie buit bij de spar in ams

1 like

Niet precies, ik gok ergens in (oud) west!

1 like

Zou iemand willen kijken of er ook zaken meedoen in mijn woonplaats?

Ja hoor, waar woon je?

Ik stuur je een berichtje!

1 like

Super leuk, ik ontdek dit dus echt nu pas en jullie hebben me helemaal enthousiast gemaakt! Stelletje influencers.

Ik kan trouwens niet vinden hoe ik mijn PayPal kan koppelen, ik zie alleen Credit Card

Omg ik heb ook net bij de Lekkere Dingen Bakker besteld. Ben zo benieuwd wat erin gaat zitten!

4 likes

Ik ga vanmiddag Juice Brothers ophalen!

Heeft iemand wel eens bij backwerk gedaan? Dat is de enige in NIjmegen die net zo snel uitverkocht is haha en ik vergeet steeds om 00:00 te kijken

Ja ik! Had foto’s geplaatst eerder :slight_smile:

De combinatie van mijn ‘magic box’ en het ‘ophalen in de spits’ maakt dat ik het waarschijnlijk niet nog een keer doe. Als het op een rustiger tijdstip opgehaald kan worden zou ik het misschien wel doen.

1 like

Als je op credit card klikt of net ernaast, zie je dat je ook kan scrollen, Paypal staat eronder!

Paar weken terug Delifrance geprobeerd. Was niet ontevreden maar vond het ook niet geweldig.

ja post graag!! Die zie ik er ook vaak op staan. Iemand al eens van de EkoPlaza gehad?

Jep Zuidas!

Dit is de buit twv 14 eu(!) voor 4 euro

9 likes

Ik ben vandaag voor het eerst geweest en heb bij het bakkertje (Den Haag) het volgende gekregen voor 4 euro:

• Heel wit brood
  • 3 volkoren croissants
  • 3 gewone croissants
  • 4 chocoladebroodjes

Qua value for money vind ik het super, maar ik ben een beetje op mijn eten aan het letten en dan is de inhoud wat minder omdat het allemaal ongezond is :stuck_out_tongue: Al met al zeker tevreden, ga volgende keer ook eens een andere bakker proberen. Ik vind het lastig om dingen als avond eten enzo te kopen via too good to go omdat ik geen vlees eet. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

1 like

Ja precies
 Mijn vriend eet wel vlees dus het is niet zo’n heel groot probleem. Hier zitten ook een aantal bedrijfjes die poke bowls en sushi bowls enzo maken, wellicht dat ik dat eens probeer (ik eet wel af en toe vis dus dat zou eventueel kunnen). Of misschien een supermarkt! Een vega(n) winkel of restaurant is ook echt een uitkomst, ik ga eens kijken of dat er op staat!

1 like

Ik vind de tip voor deze app echt top! Enige in mijn buurt zijn bakkers maar de hoeveelheid brood die jullie allemaal al krijgen krijg ik in m’n eentje echt niet snel genoeg op en m’n vriezer (gedeeld met huisgenoten🙄) veeeeel te klein. Wel al m’n vriend ingelicht en die is net zo enthousiast dus zodra ik samenwoon ga ik er voor!

Deel verder vooral jullie buiten haha, love it!

2 likes

Ja, ik! Had een brood, hummus, vega grillworst, geitenkaas en een muffin dacht ik. Was in Utrecht en kon aangeven of ik vega at of niet!

1 like